Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Препоръка за газов инжекцион за Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion

Мнениеот quattro^^ » Пет 19 юли 2019 9:58


Газ се засича само празно празно, свършва пълни бутилката и караш докато пак не свърши. Като колкото по малко количество слагаш по нереален ще ти се струва разхода.




fuX
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 18 яну 2015 18:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Препоръка за газов инжекцион за Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion

Мнениеот fuX » Пон 22 юли 2019 22:00


Значи новините са добри, вече..

Изминати малко над 1 100км Търговище-Петолъчка-Инстамбул, като имам 180км градско в Истамбул, а там градското е (няма ограничения всеки настъпва колкото може, това значи тежък крак) Разхода от Търговище до петолъчката беше малко по висок с около 2л в сравнение с петолъчка-Търговище, явно другият газаджия при който минах да погледне е бил прав дето ми каза разработка между 500-1000км. Защото преди да тръгна за турция бях направил грубо 500км.

Та крайният резултат градското ми в Турция е 16/100, магистралното на темпомат с 120км/ч -11/100км, Котелските участъци с изкачвания и завои както и магистрално с 140-150 и на моменти ускорения до около 170-180км/ч разхода излиза 12-12.5. та в крайна сметка съм доволен при пълна кола 5 души и багаж до горе 4х4, даже направо си е страхотно. не мисля, че бъркам в сметките, ако бъркам то да е макс 1л още отгоре.

140лв за газ съм дал за 1100км при средно 3.60 лири като там съм заредил 84литра.

Остана само един проблем който е наяве най вече на включен климатик сякаш като ускорявам и тръгна да превключвам по висока предавка над 3500-4000 оборота като пусна газта сякаш нещо заковава или забива муцаната за секунда. Това от какво може да е?


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот quattro^^ » Пон 22 юли 2019 23:48


Настройка, на мен ми се струва че нагорява повече не се знае и колко я бива газта. От Гърция се върнаха дизели с магистрално 11 оня ден дето няма как така..


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот M3ntata » Съб 03 авг 2019 15:52


Свалих разхода още малко днес бутнах графика още леко да залепне за бензиновата. Разликата бензин-газ е твърдо 2 литра (вече трета бутилка от празно-пълно всеки път побира 27литра +/- 0.5л).
https://ibb.co/Vwm0gwn това е за кривата.
Сега въпроса ми е за аванс процесор който е годен за този мотор, може ли да ми препоръчате гледам тия на AEB но нещо в поддръжката не намирам 5 цилиндрови?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 04 авг 2019 9:40


А защо ти е аванс процесор?


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот M3ntata » Нед 04 авг 2019 12:24


За по доброто изгаряне защото колкото повече я карам все по добре се усеща, че се развърта по бавно в ниските във високите сякаш няма разлика. С нужното предварение мисля, че нещата ще са ОК самия фобос няма тази опция. Пък до колкото чета който е сложил е останал доволен по "нисък разход 1-2 литра", колата "излетя" и разни такива.. На мен разхода ми се вижда добре вече поне с този сетъп който имам чудо не може да стане, просто с вървежа малко ако се пооправи като би трябвало. Пък до колкото знам аванса има роля в ниските където е проблема.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот stefan4o » Нед 04 авг 2019 13:01


За по-нисък разход - не зная, но колата си става по-динамична.


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 808
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот ivan_pop » Нед 04 авг 2019 13:33


M3ntata написа: Пък до колкото знам аванса има роля в ниските където е проблема.

Точно наобратно е!


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот M3ntata » Нед 04 авг 2019 14:07


До колкото разбрах при газта аванса е по голям предимно на ниските на по високите се изравнява с на бензина. Но може и да греша, та някой да предложи нещо?


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот teodorpc » Нед 04 авг 2019 15:12


На клиото съм с аванспроцесор и няма разлика, или е много слабо доловима в ниските. За разхода също няма ефект. За мен лично на пропан-бутан не си заслужава инвестицията и преправяниците, докато за метана си е по-скоро задължително.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот stefan4o » Нед 04 авг 2019 16:19


Заслужава си и на газ, стига да намерите оптималната настройка. Но това става само с каране, реглаж, засичане на разход и така до безкрай.
M3ntata написа:До колкото разбрах при газта аванса е по голям предимно на ниските на по високите се изравнява с на бензина. Но може и да греша, та някой да предложи нещо?

Скоростта на горене на пропан-бутана е малко по-ниска от тази на бензино-въздушната смес. Затова се монтират адванс-процесори, които реално добавят още някой градус към бензиновото предварение. За ниските, високите - повечето теории казват, че на ниските до средни обороти се добавя адванс, после - не, върху бензиновия. Моят адванс-процесор е настроен да дава повече предварение на високи обороти и по-малко на ниски - колата си върви добре. Не мога да кажа как е най-правилно, изчел съм доста неща по въпроса, за опитите се иска диностенд за да се види на практика как е най-добре, без него е вече малко субективно. Но за мен няма логика на ниски да се дава адванс, а на високи - да не се дава - та нали газта така или иначе си гори по-бавно. :gruebel


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 843
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот M3ntata » Нед 04 авг 2019 18:57


Благодаря и аз за това си мисля, че на газта явно е обратно след толкова писано и графики от разни производители на TAP. Та при теб как е колата без или не знаеш. На мен в ниските ми се струва някак сякаш по мудна самото развъртане. Също така като е студена не може да се форсира рязко сякаш ще почне да патка или не си натиснал педала, по плавно си е ок.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf 4 2.3 V5 150к.с. AGZ 4Motion - Препоръка за газов инжекцион

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 04 авг 2019 19:52


Май проблема е на друго място.
И ТАП няма да го реши.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта