Здравейте, колеги!
Наскоро разбрах, че може да се монтира обикновена газова уредба на дизелов автомобил при съотношение на впръскване 70% дизел и 30% газ. Плюсовете до колкото разбрах са значително намален разход и вдигане на мощността с около 30-40к.с. Получава се много по-добро изгаряне на дизела, около 97% с газово и 80% при само дизелово впръскване в горивната камера. Моля някой който има наблюдения относно тази интервенция да сподели с нас, защото се замислям да го правя след като падне карантината, при положение, че да стигна 200+ трябват над 1500лв. а с автогаз това става само за 300-400.
Дизел с допълнително газово впръскване.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дизел с допълнително газово впръскване.
Не си споменал някои много важни неща - като например, за каква кола става реч?
Мисля, че си чел това, което ти се иска да прочетеш, а не реалността.
Мисля, че си чел това, което ти се иска да прочетеш, а не реалността.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Дизел с допълнително газово впръскване.
Става въпрос за 1.9TDI ASZ 131 с ремап. Търся съвети и мнения. Не го правя за икономия а за производителност.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дизел с допълнително газово впръскване.
Да започнем оттам, че 300-400лв. няма да ти стигнат за газово, понеже на тази кола няма как да сложиш плочка с винтчета.
Оттам насетне ти трябва газаджия, който да ти настрои газовата (ГИ), но такъв не знам къде ще си намериш. Обикновено тоя трик го прилагат при по-стари дизели с предкамерно впръскване. 30-40 коня отгоре на кола със 130 заводски не е малко, съмнява ме да успееш с газовата да постигнеш такъв резултат. Не мислиш ли, че ако този тунинг беше наистина такъв, хората вместо да ходят да си ремапват колите просто щяха да им слагат газови уредби Целта на това занятие е икономия, не тунинг, изначално.
Оттам насетне ти трябва газаджия, който да ти настрои газовата (ГИ), но такъв не знам къде ще си намериш. Обикновено тоя трик го прилагат при по-стари дизели с предкамерно впръскване. 30-40 коня отгоре на кола със 130 заводски не е малко, съмнява ме да успееш с газовата да постигнеш такъв резултат. Не мислиш ли, че ако този тунинг беше наистина такъв, хората вместо да ходят да си ремапват колите просто щяха да им слагат газови уредби Целта на това занятие е икономия, не тунинг, изначално.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19694
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дизел с допълнително газово впръскване.
Съветвам те да прочетеш тази тема и ще ти се изясни:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=369464
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=369464
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта