Здравейте,след няколко седмични мъки с палене и празен ход ,днес отворих изпарителя за смяна на мембрани.Какво имаше вътре- не е за приказване,пълен с черен катран! Разглобих ,почистих,киснах,пак чистих ,накрая смених мембраните ,гумичките на двете лостчета-подчертавам,и всички останали о-пръстени,гарнитури .... След монтажа на колата установявам-При подаден контакт една от гумените клапички ,предполагам на ниското налягане,а може и двете не уплътнява и изтича газ към мотора.Следствие -не мога да регулирам празния ход,тресе,едва държи обороти.Отварях на ново,на едната клапичка имаше боклуче,почистих и пак същото.Някой да има идея или от опит да каже как да спра изпускането на газ при неработещ мотор?
BRC-AT90 P,вакуумен ,мотора-1.3 карб.
Благодаря предварително!
Проблем с изпарител BRC ?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Не е болка,ама на мен не ми харесва така,оборотите ги стабилизирах,но намирисва на газ от ауспуха,а и като откача маркуча към тройника се вижда че изтича газ-малко ,но изтича.Днес прешкурих щуцерчетата който се затварят от гумените клапички,струва ми се добре уплътняват,ще им дам 2-3 дена да улегнат още .Остава една последна вероятност-клапана на обогатителя/ помпичката/ да не уплътнява добре.
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега, аз 1 месец се мъчих със същия проблем, докато разбера от какво е
ако всичко друго е наред (механично) по изпарителя и гумичките на клапаните са с необходимата дебелина (щото има по-тънки, по-дебели от оригиналните) вземи си почисти филтъра на газовия клапан и тръбичката от него до изпарителя, или ако нямаш филтър на газовия си сложи клапан с филтър
на мене тия главоболия ми започнаха много странно след смяна на о-пръстени на бутилката, а нищо друго не бях пипал напред. След това почнаха мъки като твоите и какво ли не правих по изпарителя, се оправяше за ден-два и наново - боклуци по клапанчетата за ниско и високо налягане в изпарителя... Та след време се сетих, че като съм оставил газовата тръбичка суха малко време, окиса от нея е започнал да пада, и докато не сложих клапан с филтър, не се оправи.
Та елементарен беше проблема, ама докато установя причината за изпускането на газ от изпарителя се изгърбих
ако всичко друго е наред (механично) по изпарителя и гумичките на клапаните са с необходимата дебелина (щото има по-тънки, по-дебели от оригиналните) вземи си почисти филтъра на газовия клапан и тръбичката от него до изпарителя, или ако нямаш филтър на газовия си сложи клапан с филтър
на мене тия главоболия ми започнаха много странно след смяна на о-пръстени на бутилката, а нищо друго не бях пипал напред. След това почнаха мъки като твоите и какво ли не правих по изпарителя, се оправяше за ден-два и наново - боклуци по клапанчетата за ниско и високо налягане в изпарителя... Та след време се сетих, че като съм оставил газовата тръбичка суха малко време, окиса от нея е започнал да пада, и докато не сложих клапан с филтър, не се оправи.
Та елементарен беше проблема, ама докато установя причината за изпускането на газ от изпарителя се изгърбих

- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Благодаря за съвета,но имам филтърче,че и го смених преди месец-верно кво беше вътре
. Вече доста километри навъртях-не се промени,не улегна.За мен си остава-пропуск в обогатителя/помпичката,ама пусто и време не остава да го отворя,от друга страна не ми се пипа много,че да не се вкарам в някой филм-проблеми с уплътняването на резби и др. Иначе си върви добре колцата,и разхода не мърда,сутрин пали от раз,ама когато загрее пада въртене.

- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
така е, щото като спреш изпуска всичката газ от клапана до ниското налягане в колекторите и после е хем топла, хем преобогатена
лошото е, че боклука (ако е от него) може да е или/и в клапана за ниското налягане, или/и в клапана за високото. След като гумичките са оригинални/добри, ме съмнява да е обогатителя, все пак там не си пипал нищо...но знае ли се от кой храст ще изкочи... 


-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
stancorotax написа:лошото е, че боклука (ако е от него) може да е или/и в клапана за ниското налягане, или/и в клапана за високото.
Ако е във високото - ниското налягане ще си държи - мисля че оптреде на ниското налягане е проблема - погледни лостчето, на което ляга гумичката да не е леко криво. Като свалиш виж гумичката дали по средата е очертана - т.е. дали е лягала правилно, ако е на една страна оттам е проблема.
другото - Възможно е ако обогатителя е навит много да притиска мембраната и затова клапанчето да стои отворено, сега разгледах БРЦ - това отпада, тъй като обогатителя не стои на бембраната.
Значи само от клапанчето на ниското налягане може да е.
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако е във високото - ниското налягане ще си държи
Колега, не си прав- ако високото налягане по някаква причина пропуска, повишава налягането преди клапана за ниското и той почва да изпуска- и от опит ти казвам, че е така. Ниското принципно се държи затворено от доста слаби пружини и ако високото изпуска, в един момент може и цялото налягане от около 10 бара да се окаже пред "ниското", механика на флуидите..

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта