Проблем с изпарител BRC ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Проблем с изпарител BRC ?

Мнениеот gogul » Пет 13 апр 2007 19:05


Здравейте,след няколко седмични мъки с палене и празен ход ,днес отворих изпарителя за смяна на мембрани.Какво имаше вътре- не е за приказване,пълен с черен катран! Разглобих ,почистих,киснах,пак чистих ,накрая смених мембраните ,гумичките на двете лостчета-подчертавам,и всички останали о-пръстени,гарнитури .... След монтажа на колата установявам-При подаден контакт една от гумените клапички ,предполагам на ниското налягане,а може и двете не уплътнява и изтича газ към мотора.Следствие -не мога да регулирам празния ход,тресе,едва държи обороти.Отварях на ново,на едната клапичка имаше боклуче,почистих и пак същото.Някой да има идея или от опит да каже как да спра изпускането на газ при неработещ мотор?
BRC-AT90 P,вакуумен ,мотора-1.3 карб.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Съб 14 апр 2007 19:42


:?:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Съб 14 апр 2007 20:58


Тръкна ли конусите с водна шкурка.Тези върху които лягат гумичките.Обикновенно се получава нагар и с нови гумички пак изпуска.Много нежно с шкурчица ги зачисти така ,че да се вижда равномерен блестящ ореол.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Нед 15 апр 2007 18:07


Струва ми се ги изчистих идеално-няма нагар,наранявания,подбитости.За два дни успях да оправя оборотите на празен ход,но изпарителя продължава да изпуска газ когато е само на контакт колата-отворен газов вентил.Та въпросът ми е -Трябва ли да изпуска?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 15 апр 2007 22:35


Явно вакуумното клапанче изпуска... нормално :) заеби го, просто внимавай с контакта... не е болка за умиране.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пон 16 апр 2007 9:25


Не е болка,ама на мен не ми харесва така,оборотите ги стабилизирах,но намирисва на газ от ауспуха,а и като откача маркуча към тройника се вижда че изтича газ-малко ,но изтича.Днес прешкурих щуцерчетата който се затварят от гумените клапички,струва ми се добре уплътняват,ще им дам 2-3 дена да улегнат още .Остава една последна вероятност-клапана на обогатителя/ помпичката/ да не уплътнява добре.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 16 май 2007 12:27


колега, аз 1 месец се мъчих със същия проблем, докато разбера от какво е
ако всичко друго е наред (механично) по изпарителя и гумичките на клапаните са с необходимата дебелина (щото има по-тънки, по-дебели от оригиналните) вземи си почисти филтъра на газовия клапан и тръбичката от него до изпарителя, или ако нямаш филтър на газовия си сложи клапан с филтър
на мене тия главоболия ми започнаха много странно след смяна на о-пръстени на бутилката, а нищо друго не бях пипал напред. След това почнаха мъки като твоите и какво ли не правих по изпарителя, се оправяше за ден-два и наново - боклуци по клапанчетата за ниско и високо налягане в изпарителя... Та след време се сетих, че като съм оставил газовата тръбичка суха малко време, окиса от нея е започнал да пада, и докато не сложих клапан с филтър, не се оправи.
Та елементарен беше проблема, ама докато установя причината за изпускането на газ от изпарителя се изгърбих :)


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Чет 17 май 2007 10:37


Благодаря за съвета,но имам филтърче,че и го смених преди месец-верно кво беше вътре :twisted: . Вече доста километри навъртях-не се промени,не улегна.За мен си остава-пропуск в обогатителя/помпичката,ама пусто и време не остава да го отворя,от друга страна не ми се пипа много,че да не се вкарам в някой филм-проблеми с уплътняването на резби и др. Иначе си върви добре колцата,и разхода не мърда,сутрин пали от раз,ама когато загрее пада въртене.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Чет 17 май 2007 21:06


така е, щото като спреш изпуска всичката газ от клапана до ниското налягане в колекторите и после е хем топла, хем преобогатена :) лошото е, че боклука (ако е от него) може да е или/и в клапана за ниското налягане, или/и в клапана за високото. След като гумичките са оригинални/добри, ме съмнява да е обогатителя, все пак там не си пипал нищо...но знае ли се от кой храст ще изкочи... :)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 18 май 2007 6:31


stancorotax написа:лошото е, че боклука (ако е от него) може да е или/и в клапана за ниското налягане, или/и в клапана за високото.


Ако е във високото - ниското налягане ще си държи - мисля че оптреде на ниското налягане е проблема - погледни лостчето, на което ляга гумичката да не е леко криво. Като свалиш виж гумичката дали по средата е очертана - т.е. дали е лягала правилно, ако е на една страна оттам е проблема.

другото - Възможно е ако обогатителя е навит много да притиска мембраната и затова клапанчето да стои отворено, сега разгледах БРЦ - това отпада, тъй като обогатителя не стои на бембраната.
Значи само от клапанчето на ниското налягане може да е.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 18 май 2007 8:00


Ако е във високото - ниското налягане ще си държи

Колега, не си прав- ако високото налягане по някаква причина пропуска, повишава налягането преди клапана за ниското и той почва да изпуска- и от опит ти казвам, че е така. Ниското принципно се държи затворено от доста слаби пружини и ако високото изпуска, в един момент може и цялото налягане от около 10 бара да се окаже пред "ниското", механика на флуидите..:)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 18 май 2007 10:15


възможно е да си прав, но според мене е нещо по клапанчето на ниското налягане.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Чет 24 май 2007 21:50


Ще ме накарате пак да го отварям :D
То си има и нужда ,като знам какво извадих от него,не е лошо да се отваря по-честичко!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 24 май 2007 21:54


шестограма за тихите обороти въртя ли :?:
Хич го няма тоя изпарител на слаб мотор и аз се мъча с него :evil:

1,3, 2е3


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Чет 31 май 2007 18:30


Шестограма не съм пипал,а инак съм доволен от изпарителя,добре върви колата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта