zografski написа:Колега, за теб много неща може да не са ок, а и твоя човек с/у 50лв може да не знае как става, аз карам така вече 4 години и ядове нямам, голфа къса асфалта (предните седят хардуерно, но са изолирани софтуерно, задните ги няма изобщо, махнати са и софтуерно и хардуерно, катализатори също нямам, с къстъм тръби съм) ;) Има голямо значение КАК ще го направят :D аз дадох 400лв, но при мен се пипаха и други неща. Като цяло предпочитам да дам 300-400лв на някой, който си разбира от работата и ще имам гаранция за свършеното, от колкото 50лв на някой, който тепърва прохожда и да се учи на моята кола.
Това че някой ти е изолирал софтуерно ламбда сондите пропусна да го кажеш, директно ти казвам, че от там може да ти идва проблема ;) Ходи сега пак при тоя пич да ти върне старата карта и дерзайте дали проблема ще го има, защото задните сонди също играят роля в смесообразуването, спец за нашите коли ;)
Първо проблемът ми не е от махането на задните сонди, защото са махнати много преди да се появи проблема, въпреки това пробвах и с стария файл, това беше едно от първите неща даже които пробвах, разлика няма.
Второ, колкото и да пипа някой и да знае какво прави, сондите са там с причина, утре ще почне да ти се скапва нещо и ти няма да разбереш, защото нямаш сонди. Както си на забити карти така в момента примерно може да си постоянно на леко богата или леко бедна смес, което в поведението на колата не се усеща на момента, а след време когато си направи щетите. Да кажем, че тук си е въпрос на мнение, аз държа на едно ти на друго.
Колкото за задните сонди и смесообразуването, не съм убеден, че е вярно. Ролята на задните сонди по принцип е просто да следят дали катализатора си върши работата, за това са и след катализатора.
Утре съм при друг газаджия да видим, говорих с един който пък е убеден, че е от инжектор/бобина, а бобините са сменени, та да видим. Убеден е и, че ще успее да хване цилиндъра който прави проблема.... ще пиша утре да видим.