Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
Сега, говорим за Форд, температурния ти датчик е сух между цилиндрите в главата. Той показва винаги по висока температура от тази на антифриза реално. Сложи една сонда в антифриза и виж, че има голяма разлика в показанията. И сондата ще ти покаже температура ,която ще е много близка с тази отчетена от газовия датчик (+-2,3 градуса.) Затова имаш и тази разлика. Това е опитно установено за тази марка Форд , със сух температурен датчик , разположен горе в главата. По смътен спомен, отклонението беше към 12-15 градуса от реалното показание на антифриза. Компенсирай превключването от софтуера ,след като се запознаеш, колко е реалното отклонение. Заради тази глупост на Форд, много коли хвърлиха глави и цели двигатели, но много късно им дойде акъла, пуснаха бюлетин за отремонтиране на охлаждащата система на много от моделите си. Даже при теб незнам дали на изхода за термостата няма една пластмаса със съчма, която регулира дебита на водната помпа, което е пълна глупост и се препоръчва премахването и. Понеже съм посещавал и този производител в Германия за обмяна на опит, та съм запознат и с неговите дивотии :) Но за съжаление не е една марка или модел, за да помня всичко конкретно, но поне съм запомнил негативните неща от почти всички европейски производители :) Забравих да спомена, че трябва да провериш в настройките и дали ти прехвърля по газ или по температура на антифриз, защото при мен си ми е зададено и по двете, но на едно друго място е отбелязано кое да се взима под внимание, а именно температурата на газта при мен. Иначе всички настройки за температура на антифриза са ми заложени, но не се взимат под внимание, дори и тези , които са по време.
Последна промяна от megatronS на Пон 12 окт 2020 23:08, променено общо 4 пъти.
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
Благодаря, ще го пробвам това. Забравих, че датчика няма допир до антифриза
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
До колегата с компютър на Омегаз. На първата снимка е моя компютър с номер 4001 и гравирани номера върху метала отпред. На втората снимка е модела 7000, с гравирани номера отзад. Е този втория хубавец ми трябва.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
Ще ти ги снимам днес имам бая неща за газови
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
rld написа:
И относно температурата на превключване, която спомена - аз също имам комбиниран сензор за налягане и температура на газта в рейката. В програмата е зададено да превключва на 40 градуса. Обаче наблюдавам, че 40 градуса на рейката отговарят на 60-65 градуса на темп датчик на мотора(намира се между втори и трети цилиндър). Нормално ли е това, тъй като изпарителя е долу ниско при халогена? Компа е omegas plus lc02
Виж в това меню какъв датчик е зададен.Ако е като на снимката, се взема сигнал от датчика за температура на мотора.И в този случай показанието се калибрира с от таблицата в долния край на снимката!
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
Ланди е избран. Затова ли ми е толкова бедно това меню
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
Щом е избран Ланди трябва да имаш датчик или на изпаритела или на някой маркуч към изпаритела .А менюто ти е бедно защото ти е орязана програмата!
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
Да, ivan-pop е прав, ако имаш желание, Landi позволява да се върже кабела към температурния датчик на автомобила ти и така да показва релано, но тук трябва да отворим скоба, че трябва да имаш данните в таблица на твоя датчик на колата, за да се зададат , под форма на съпротивление за различните градуси на които ще отговаря.
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
ivan_pop написа:Щом е избран Ланди трябва да имаш датчик или на изпаритела или на някой маркуч към изпаритела .А менюто ти е бедно защото ти е орязана програмата!
Имам датчик на маркуч преди изпарителя, по горе има снимка. Ти с коя версия си?
Защото пробвах няколко по стари, също друг крак и същата работа [emoji853]
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
Моята програма е леко пипната, не е оригинална.Зареди тази конфигурация в оффлайн режим и виж какво ще е менюто.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
На линка по долу е публикувано видео с официалния вносител на Landi Renzo в Русия, с хубава презентация, какво представляват инжекторите Landi Rezno MED, как се разглобяват и какви са им съставните части. Въпреки, че по нашите пазари, няма налични ремонтни комплекти за тях.
https://www.youtube.com/watch?v=Om3DGfi ... g&index=54
https://www.youtube.com/watch?v=Om3DGfi ... g&index=54
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Замяна на дюзи Landi Renzo MED с други аналози
Дюзите MED са неразглобяеми и няма ремонтни комплекти за тях.Долната част, чашката и горната част на дюзите са захванати със заварки.Разглобявал съм такава дщза, око да види, ръка да пипне.Не си струва да се прави упражнението с разглобяване и ремонт.Ето и в един Украински Рено/Дачия форум как един си е ремонтирал дюзите.
https://www.logan.in.ua/forum/post712779.html#p712779
Мисля, че тази тема е за раздела Наорави си сам.
https://www.logan.in.ua/forum/post712779.html#p712779
Мисля, че тази тема е за раздела Наорави си сам.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта