Въпрос за Холандска газова уредба vialle

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
kubatev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 13:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Въпрос за Холандска газова уредба vialle

Мнениеот kubatev » Нед 03 юни 2007 14:09


Уредбата ми е Холандска - VIALLE колата е дошла от там(Холандия) с нея, в началото нямах никакви проблеми пали на бензин вдигне 1000-1100 оборота и веднага прехвърля без да съм барнал педала на газта.Зимата започна да прави мизерии запали колата вдигне 1000 оборота прехвърли на газ и загасне.Тогава покарвах 2-3 километра и прехвърлях без проблем на газ от първия път ,но по късно взе да неще и така поне докато не щракнеш копчето 10 пъти едно след друго и колата е добре загряла минимум 10 км..Та отидох аз април на майстор прави струва и вика тази уредба не може да се ремонтирала (холандска -Vialle (електрическа0ако не се лъжа така пише на изпарителя) или ремонта е труден,но изчисти под моторчетата за газ и бензин нещо като втулки и колата запали от раз карам си аз месец без никви проблеми пали и при 0 градуса отвън следоколо 40 днии старата песен на нов глас чистим ги пак имаше чернилка по тях отново(правете си сметка ква е газта в България)чистим ги но нещеше от раз.Майстора ми вика да сложим нов испарител ловато или втора лоренцо ранди,но аз нямах пари и си тръгнах.По пътя пробвах и колата прехвърли на газ карах една седмица и се прецака пак обаче отидох при друг майстор и тои каза че е от изпарителя и че ще го оправи ще вземе оригинални мембрани и ше го направи.Чакам през седмицата да ми се обади обаче ме изумяват двете различни мнения единия вика че, като се развали край а другия вика копувам ти оригинални мембрани от пловдив и за 50-60- лв си готов.Даите си мнението относно моя проблем ,а ако някой знае найстина дали мембраните на този испарител се сменят отново да сподели.А още нещо първия вика уредбата ти в Бълагария е към 1200 лв,а другия че е към 500 много интересно на кой да вярваш като и двамата ги хвалят че добре работят.Отчита ми нивото на газта върху индикатора за горивото много готино а пък от Холандия са казали че това е оригинална уредба чудя се на кой да вярвам.пишете си мненията моля ви доста изчетох в форума но не намерих решение на проблема си колата е на167000 км.(ако са реални)въпреки че ходих да я взимам от безмитната на границата зона т.е в България не може да са го превъртали.Съжалявам за дългия коментар но това е за да ме разберете.




Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Нед 03 юни 2007 16:28


Имаш ли проблеми с разхода?


kubatev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 13:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kubatev » Нед 03 юни 2007 21:27


проблеми с разхода нямам когато почистя нещо като втулка(която барзо почернява) под моторчето(може би за празен ход) се оправя за известно време,незнам дали мембраните са се скапали или.....е друго


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Нед 03 юни 2007 21:50


Мой приятел има същата уредба,но имаше голям разход.Тръгна по "големите" майстори и всички му казаха,че такъв изпарител няма кой да го оправи в града.И един ден седнахме и го отворихме и се оказа,че най-долната шпилка беше хлабава и точно там беше прегъната мембраната,и нали се сещаш какво става в такъв случай.Та мисълта ми е да седнеш един ден и внимателно да си разглобиш изпарителя и да видиш да не би да има някакъв пропуск при сглобяването му от поредния майстор.Може все пак да изскочи нещо нередно.Понякога и неволята помага в такива случаи.Желая ти успех!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 03 юни 2007 22:32


майстора е възможно да ти сложи "оргинални" мембрани от балатум и да те пусне у лево.

ей това не можах да разбера:
но изчисти под моторчетата за газ и бензин нещо като втулки и колата запали от раз карам си аз месец без никви

но ако имаш предвид магнетвентилите/клапаните за горивата тогава просто ги смени и забравяш за проблемацията.
изпарителя не мисля, че е замесен.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 04 юни 2007 20:54


Някои Виалле-та тръгват след смяна на мембрани , други не... иди ги разбери... имат разни фабрични настройки на едни дифузьорчета , които сигурно след 20-тото разглабяне ще ги уцелиш , ама...


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Вто 10 юли 2007 22:31


Цялата система ми е Виалле но се наложи преди 8 години да сменя изпарителя!Карам Б3!Никъде не можаха да ми го отворят да сменя мембраните ,капсулован беше,а като видяха и електрониката и съвсем се отчаяха.......Ходих къде ли не,за съжаление го нямаше тогава този форум,тогава колата ми беше на 130000 км!Желая ти късмет...


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Сря 12 сеп 2007 7:48


Вчера отварях такъв изпарител след отказ от страна на "майстори".
Симптомите му-няма празен ход,и след некомпетентно развиване на един болт,който изобщо не е за регулировка-проблеми и на високи обороти. Цялата работа беше в запушена тръбичка с диаметър около 0,5мм през която минава горивото на празен ход. След това -перфектна работа! Впечатли ме наличието на оригинален Ламда контрол,мисля че е това,но не е вързан електрически,някой ако може да помогне със схема?
И дали се намират оригинални мембрани за тези изпарители?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 12 сеп 2007 21:50


gogul написа:Вчера отварях такъв изпарител след отказ от страна на "майстори".
Симптомите му-няма празен ход,и след некомпетентно развиване на един болт,който изобщо не е за регулировка-проблеми и на високи обороти. Цялата работа беше в запушена тръбичка с диаметър около 0,5мм през която минава горивото на празен ход. След това -перфектна работа! Впечатли ме наличието на оригинален Ламда контрол,мисля че е това,но не е вързан електрически,някой ако може да помогне със схема?
И дали се намират оригинални мембрани за тези изпарители?

По въпроса с ламбда контрол-а тук има разни интересни схемички на свързване и макар да са съвсем друг модул може да ти свършат някаква работа :
http://www.runel-tech.com/files/categor ... atic_m.jpg



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта