Въпрос за Холандска газова уредба vialle
Въпрос за Холандска газова уредба vialle
Уредбата ми е Холандска - VIALLE колата е дошла от там(Холандия) с нея, в началото нямах никакви проблеми пали на бензин вдигне 1000-1100 оборота и веднага прехвърля без да съм барнал педала на газта.Зимата започна да прави мизерии запали колата вдигне 1000 оборота прехвърли на газ и загасне.Тогава покарвах 2-3 километра и прехвърлях без проблем на газ от първия път ,но по късно взе да неще и така поне докато не щракнеш копчето 10 пъти едно след друго и колата е добре загряла минимум 10 км..Та отидох аз април на майстор прави струва и вика тази уредба не може да се ремонтирала (холандска -Vialle (електрическа0ако не се лъжа така пише на изпарителя) или ремонта е труден,но изчисти под моторчетата за газ и бензин нещо като втулки и колата запали от раз карам си аз месец без никви проблеми пали и при 0 градуса отвън следоколо 40 днии старата песен на нов глас чистим ги пак имаше чернилка по тях отново(правете си сметка ква е газта в България)чистим ги но нещеше от раз.Майстора ми вика да сложим нов испарител ловато или втора лоренцо ранди,но аз нямах пари и си тръгнах.По пътя пробвах и колата прехвърли на газ карах една седмица и се прецака пак обаче отидох при друг майстор и тои каза че е от изпарителя и че ще го оправи ще вземе оригинални мембрани и ше го направи.Чакам през седмицата да ми се обади обаче ме изумяват двете различни мнения единия вика че, като се развали край а другия вика копувам ти оригинални мембрани от пловдив и за 50-60- лв си готов.Даите си мнението относно моя проблем ,а ако някой знае найстина дали мембраните на този испарител се сменят отново да сподели.А още нещо първия вика уредбата ти в Бълагария е към 1200 лв,а другия че е към 500 много интересно на кой да вярваш като и двамата ги хвалят че добре работят.Отчита ми нивото на газта върху индикатора за горивото много готино а пък от Холандия са казали че това е оригинална уредба чудя се на кой да вярвам.пишете си мненията моля ви доста изчетох в форума но не намерих решение на проблема си колата е на167000 км.(ако са реални)въпреки че ходих да я взимам от безмитната на границата зона т.е в България не може да са го превъртали.Съжалявам за дългия коментар но това е за да ме разберете.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Мой приятел има същата уредба,но имаше голям разход.Тръгна по "големите" майстори и всички му казаха,че такъв изпарител няма кой да го оправи в града.И един ден седнахме и го отворихме и се оказа,че най-долната шпилка беше хлабава и точно там беше прегъната мембраната,и нали се сещаш какво става в такъв случай.Та мисълта ми е да седнеш един ден и внимателно да си разглобиш изпарителя и да видиш да не би да има някакъв пропуск при сглобяването му от поредния майстор.Може все пак да изскочи нещо нередно.Понякога и неволята помага в такива случаи.Желая ти успех!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
майстора е възможно да ти сложи "оргинални" мембрани от балатум и да те пусне у лево.
ей това не можах да разбера:
но ако имаш предвид магнетвентилите/клапаните за горивата тогава просто ги смени и забравяш за проблемацията.
изпарителя не мисля, че е замесен.
ей това не можах да разбера:
но изчисти под моторчетата за газ и бензин нещо като втулки и колата запали от раз карам си аз месец без никви
но ако имаш предвид магнетвентилите/клапаните за горивата тогава просто ги смени и забравяш за проблемацията.
изпарителя не мисля, че е замесен.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Цялата система ми е Виалле но се наложи преди 8 години да сменя изпарителя!Карам Б3!Никъде не можаха да ми го отворят да сменя мембраните ,капсулован беше,а като видяха и електрониката и съвсем се отчаяха.......Ходих къде ли не,за съжаление го нямаше тогава този форум,тогава колата ми беше на 130000 км!Желая ти късмет...
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Вчера отварях такъв изпарител след отказ от страна на "майстори".
Симптомите му-няма празен ход,и след некомпетентно развиване на един болт,който изобщо не е за регулировка-проблеми и на високи обороти. Цялата работа беше в запушена тръбичка с диаметър около 0,5мм през която минава горивото на празен ход. След това -перфектна работа! Впечатли ме наличието на оригинален Ламда контрол,мисля че е това,но не е вързан електрически,някой ако може да помогне със схема?
И дали се намират оригинални мембрани за тези изпарители?
Симптомите му-няма празен ход,и след некомпетентно развиване на един болт,който изобщо не е за регулировка-проблеми и на високи обороти. Цялата работа беше в запушена тръбичка с диаметър около 0,5мм през която минава горивото на празен ход. След това -перфектна работа! Впечатли ме наличието на оригинален Ламда контрол,мисля че е това,но не е вързан електрически,някой ако може да помогне със схема?
И дали се намират оригинални мембрани за тези изпарители?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gogul написа:Вчера отварях такъв изпарител след отказ от страна на "майстори".
Симптомите му-няма празен ход,и след некомпетентно развиване на един болт,който изобщо не е за регулировка-проблеми и на високи обороти. Цялата работа беше в запушена тръбичка с диаметър около 0,5мм през която минава горивото на празен ход. След това -перфектна работа! Впечатли ме наличието на оригинален Ламда контрол,мисля че е това,но не е вързан електрически,някой ако може да помогне със схема?
И дали се намират оригинални мембрани за тези изпарители?
По въпроса с ламбда контрол-а тук има разни интересни схемички на свързване и макар да са съвсем друг модул може да ти свършат някаква работа :
http://www.runel-tech.com/files/categor ... atic_m.jpg
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта