Влияе ли на разхода бронзовият болт на изпарител VOLTRAN?
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Влияе ли на разхода бронзовият болт на изпарител VOLTRAN?
Значи при развиване на този болт забелязвам,че се вдигат оборотите.Това значи ли,че ако ги сваля след това малко от пластмасовия болт,ще имам по-нисък разход,или пък обратното?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
бронзовото болче колега е за обогатяване на сместта, независимо от пластмасовото. То служи да обогати сместа при първоначално запалване. Когато е много развито сместа е много богата и трудно се регулира от пластмасовото болче.
Според мене трябва да е развито на не повече от 2 оборота и половина от затворено положение.
Според мене трябва да е развито на не повече от 2 оборота и половина от затворено положение.
Иво,моята е R.E.C и има две медни болтчета на изпарителя едно над друго!
Та едното по-малкото е без пружина и регулира оборотите,а това отдолу по-голямото е с пружина и регулира положението на мембраните и като е навито повече колата не ми поема веднага,а като е развито повече се усеща веднага на педала на газта,че има ряз
Та незнам защо написах всичко това,но нали стана въпрос за обогатяване на сместа,ама мисля не е от значение само при запалване
Та едното по-малкото е без пружина и регулира оборотите,а това отдолу по-голямото е с пружина и регулира положението на мембраните и като е навито повече колата не ми поема веднага,а като е развито повече се усеща веднага на педала на газта,че има ряз
Та незнам защо написах всичко това,но нали стана въпрос за обогатяване на сместа,ама мисля не е от значение само при запалване
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Искам да се обоснова,че става въпрос за пластмасовото болче на изпарителя.Ако от него се опитам да намаля оборотите,след като съм ги вдигнал от бронзовото,дали ще падне разхода или ще се вдигне.The Red Guy написа:От бронзовият болт само регулираш оборотите, от пластмасовият на тройника регулираш колко ще ти върви колата т.е. колко ще гори.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ivo123 написа:бронзовото болче колега е за обогатяване на сместта, независимо от пластмасовото. То служи да обогати сместа при първоначално запалване. Когато е много развито сместа е много богата и трудно се регулира от пластмасовото болче.
Според мене трябва да е развито на не повече от 2 оборота и половина от затворено положение.
Колега , месинговото винтче е байпас за празния ход - представлява конусна игла , която се навива в отвор и регулира дебит на изпарена газ , която НЕ минава през мембраната на ниското налягане. Количеството газ , минаващо оттам е константно и не зависи от вакуума в колектора. Влияе на празният ход пряко - може да се повиши оттук , ако този винт присъства в конструкцията на изпарителя.
Пластмасовият винт регулира чувствителността на мембраната за ниското налягане и определя сместа на празен ход , както и поведението на мембраната, косвено влияе на оборотите на празен ход - при преобеднена смес те спадат ,както и при преобогатена...
В тази връзка да попитам и аз разбирачите - и моя изпарител е Волтран, но не виждам месингово винтче, а само пластмасово?!?
А и оборотите на празен ход ми бяха малко ниски и тресеше (газовата ми е от една седмица), регулирах ги от пластмасовия винт.
Въпросът ми е има ли друг начин да се регулират, но само оборотите на празния ход, без това да влияе на разхода по време на каране?
А и оборотите на празен ход ми бяха малко ниски и тресеше (газовата ми е от една седмица), регулирах ги от пластмасовия винт.
Въпросът ми е има ли друг начин да се регулират, но само оборотите на празния ход, без това да влияе на разхода по време на каране?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Месингово болтче доколкото знам има само на електрическите изпарители (Волтран е турско менте на Ловато и са еднотипни).
Колегата The machine добре го е описал, само да добавя че всичките 3 винта (месингов/пластмасов/този на тройника) са взаимно свързани и трябва да се търси удачна комбинация на трите, което естествено не е лесно. Затова някой затварят напълно месинговия, а други предпочитат вакуумните изпарители които нямат такъв.
Като цяло препоръките са с месинговия винт да се пусне извесно количество газ, което "почти да стигне" за празен ход, но да не е много дори при замърсен възд. филтър (защото това е нерегулирано количество), а по-нататъшните настройки да са с пластмасовия винт. Но всичко зависи от конкретната уредба, размер на плочката и т.н.
Колегата The machine добре го е описал, само да добавя че всичките 3 винта (месингов/пластмасов/този на тройника) са взаимно свързани и трябва да се търси удачна комбинация на трите, което естествено не е лесно. Затова някой затварят напълно месинговия, а други предпочитат вакуумните изпарители които нямат такъв.
Като цяло препоръките са с месинговия винт да се пусне извесно количество газ, което "почти да стигне" за празен ход, но да не е много дори при замърсен възд. филтър (защото това е нерегулирано количество), а по-нататъшните настройки да са с пластмасовия винт. Но всичко зависи от конкретната уредба, размер на плочката и т.н.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта