Ами пробвам каквото мога да направя сам тъй като чак в петък ще може да я види газаджията. Все пак не е някаква уникална технология ,но си има рискове ,не оспорвам.
Замерих бобините на двата клапана и имат съпротивление. Едната 12.6 другата 8.5 ома. Предната обаче определено се чува по-слабо като отваря. Не знам какви са им нормите. Бобината отпред е 12v17w и предполагам не е много удачно да сложа 12v11w за тест.
Аз знам само за два филтъра ,един в изпарителя и един след него, а те са чисти. Преди изпарителя е само сондата на бутилката, а в нея нея сякаш няма филтър... Клапана преди изпарителя е на сондата.
GOLF 4 1.6 16v не превключва на газ и висок разход РЕШЕНО
Re: GOLF 4 1.6 16v висок разход на газ
По-скоро изгаря газта в маркучите и затова обръща все на едно и също място.
Чел съм че има вариант бобината на бутилката да цъка, но да не отваря.
Друг вариант е кофти окабеляване до клапана на бутилката.
Чел съм че има вариант бобината на бутилката да цъка, но да не отваря.
Друг вариант е кофти окабеляване до клапана на бутилката.
Re: GOLF 4 1.6 16v висок разход на газ
Аз отворих преди малко на бързо и двата клапана и всичко беше чисто. Даже като махнах и самото клапанче на изпарителя махнах буталото и пак го завих леко. После махнах и маркуча за газта дето е от бутилката и духнах през маркуча по който отива газта към инжекторите. И никакъв проблем нямаше. Обаче не знам,защо след като бях завил кранчето на бутилката и вече бях разкачил маркуча отпред на изпарителя ,като отвих няколко оборота клапана на бутилката излезе някакво налягане. Не трябваше ли при отвит маркуч отпред да е излязло всичкото, а тука съскаше няколко секунди силно? Реално и отзад самото буталце и вс изглеждаше ок ,само дето беше по-различно от това отпред ,някакво шестоъгълно и в него скрита пружинката. Завих всичко и тръгнах да развивам кранчето обаче то някво супер трудно и изведнъж даже взе да се чува как фъщи от него и се видя газта как я изпусна. Като видях това и веднага пак го завих. Почудих се малко дали да го развия пак и реших да го развия и нищо, даже се разви лесно...обаче колата вече въобще не прехвърля. Поне няколкото пъти в които пробвах. Мига само ,че ще прехвърли чува се отзад и веднага на бензин. И за това мисля ,че това кранче нещо цака работата и не отваря и дали не е всичко от там. Просто да не е отваряло хубаво и преди иначе в горно положение чак се клати винтчето. Не знам как е направено ,нещо с гумичка ли е как е ама ми се струва ,че дето трябваше да го натегна и после не се е отворило. Сондата е мимгаз и се сетих преди година ,че на познат като слагаха такава след ден се оказа,че кранчето му изпуска. Сменят ли се тея кранчета понеже видях, че има нещо като гайка на него.
И да попитам о-пръстените на клапана стандартни ли са, че единият беше доста зле?
И да попитам о-пръстените на клапана стандартни ли са, че единият беше доста зле?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: GOLF 4 1.6 16v висок разход на газ
Що не идеш в сервиз?
Re: GOLF 4 1.6 16v висок разход на газ
За утре сме се разбрали. Пуснал работника си в отпуска и нямал време. Ходих при един друг...вика нямам софтуер на твоето. Трябва на сляпо да работим :D Ама и той видимо си имаше клиенти и не го вълнуваше особено.
Re: GOLF 4 1.6 16v висок разход на газ
Така, проблемът е решен поне за сега. За заинтересованите проблемът беше в частично в кранчето на бутилката което се оказа ,че не всеки път отваряло както трябва и при няколко опита отвори и е за смяна като се изпразни бутилката,а другото беше бобината на изпарителя, която като се загреела явно поради увеличеното съпротивление тогава почети не стработвала, а аз я тествах на не много загряла кола и все още работеше въпреки ,че по-слабо от задната. Смени и единия температурен датчик на изпарителя който показваше постоянно минусови температури при загрял двигател. Но мисля ,че него сам го прецаках, след като размърдвах кабелите ,за да видя дали не е от лоша връзка. Така или иначе е бил пътник ,за да се прекъсне толкова лесно. Само ,че сега ми сложи с друго съпротивление и смърмори нещо ,че ще давало разлика в градусите ама нямало да има проблем реално.
Благодаря на всички за предложенията и коментарите.
Благодаря на всички за предложенията и коментарите.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: GOLF 4 1.6 16v висок разход на газ
gddbg написа:Така, проблемът е решен поне за сега. За заинтересованите проблемът беше в частично в кранчето на бутилката което се оказа ,че не всеки път отваряло както трябва и при няколко опита отвори и е за смяна като се изпразни бутилката...
Не е кранче а боклукчивата еврЕйска сонда
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта