Здравейте. Та карам Пасат б3 1.8 рп ми, която е само на ГАЗ. Сигурно поне от 10 години си я карам така не сме имали никакви ядове. Отваряли сме я гледали сме всичко е ок не гори масло не губи нито антивриз нито масло всичко е ок.
Та сменили са изпарителя и газовата бутилка по нужда, защото нямала да може да мине тех. преглед, а мене ме нямаше тогава. От тогава колата се промени коренно 20лв газ-1,41 80км минава, не върви особено пък нагорнище. Както казах мотора сме го гледали бутала компресии всичко е чук. Но днес си играх с натройките на газта ниските ми се виждат добре, но на 3-та след 2.8к обората колата все едно умира усещам от педала и от звука на мотора че взима газта хубаво но не върви 120 докато направиш минаваш 10км. Благодаря за вниманието !
Центровка на Газта Пасат Б3
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
От какъв зор е сменен изпарителя ? За него няма срок, а щом не е правил проблеми защо е сменен.
Монтиран ли е " евр/о/" - иски клапан на бутилката ?
Явно след смана на изпарителя не е правена настройка.
Монтиран ли е " евр/о/" - иски клапан на бутилката ?
Явно след смана на изпарителя не е правена настройка.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
При мен е същата работа, пасата б3 само ,че АБС повече от 10г само на газ , турски изпарител.
Настроена на газ емолатор или как се казва нз, няма тап мама хап.
Върви доволно, оня ден 220км 28л газ, за тези 220км има поне 2ч работа на място.
Настроена на газ емолатор или как се казва нз, няма тап мама хап.
Върви доволно, оня ден 220км 28л газ, за тези 220км има поне 2ч работа на място.
Последна промяна от Sstefaan84 на Съб 18 дек 2021 22:24, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4415
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
220 или 280 км
пробег + 2ч работа на място?
пробег + 2ч работа на място?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
1. Подгрява се колата на бензин
2. Винтът на чувствителност на мембраната на изпарителя и развит почти докрай, този на тройника - също.
3. Превключваме на газ. Започваме да стягаме винта на чувствителността при празен ход, до момента, в който не се усети спад на оборотите на празен ход.
4. Подаваме газ и задържаме оборотите до около 3000-3500. Нужен ни е помощник, да държи педала на газта. Започваме да стягаме винта на тройника преди плочката, докато се усети лек спад на оборотите. През цялото това време помощникът държи крака като замръзнал за педала. Когато оборотите леко спаднат връщаме малко (отваряме) винта. Така, в известна степен е настроен вървежът (може в движение да се докоригира, ако не ви хареса).
5. Донагласяме винта на изпарителя на чувствителност, докато пооправим малко оборотите на ПХ.
2. Винтът на чувствителност на мембраната на изпарителя и развит почти докрай, този на тройника - също.
3. Превключваме на газ. Започваме да стягаме винта на чувствителността при празен ход, до момента, в който не се усети спад на оборотите на празен ход.
4. Подаваме газ и задържаме оборотите до около 3000-3500. Нужен ни е помощник, да държи педала на газта. Започваме да стягаме винта на тройника преди плочката, докато се усети лек спад на оборотите. През цялото това време помощникът държи крака като замръзнал за педала. Когато оборотите леко спаднат връщаме малко (отваряме) винта. Така, в известна степен е настроен вървежът (може в движение да се докоригира, ако не ви хареса).
5. Донагласяме винта на изпарителя на чувствителност, докато пооправим малко оборотите на ПХ.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Pet_rov написа:220 или 280 км
пробег + 2ч работа на място?
220.
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Та сменена е защото само бог знае на колко години е всичко е заминало вътре, но вървеже приятно доволно. Регулиран е газта вече, не видях голяма промяна в разхода вървежа пак ... Компресията е хубава, взима въздух колкот има нужда направена а трабата към фаровете и взима хубаво въздух от там има К Н филтър 140 мъчещо прави. Нагорнище с 3та набира, но не доволно. Знам няма какво толкова да очаквам от колата, но тази кола за тия километри според мене неможе да е толкова умряла.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Прав си. Не може. Аз с 1.6 си перкам със 190.
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Преди малко си играх малко. Отпуснах от тройника 1вото винтче половин оборот усетих съвсем леко чуство, че все едно е малко по добре, че е колата и на права и нагорнище, но на празен ход държи обороти трябва да спра та да поработи малко и остава на 1к. Не знам аз направо се учудвам от какво може да е това. Днес имам приятели дет са майстори и гледат пак едно 1.8 рп от звука на мотора разбирам, че драстично е по добре от моето като вървеж. Не знам дали е, защото не е мирисвала бензин от 10 години поне, но и има други колеги дето са доволни само на газ и вървят викат. Чудно ми е за какво да се хвана.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Кой и как прави реглажа на газовото?
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Закарах го на газаджия, който много се е занимавал с вагове и настройката му ми се вижда много добре не държи обороти или др симптоми. Колата си работи добре взима при подаване на газ веднага го поема пали от ряз. Добре е но вървежа .. мне неможе просто да бъде толкова умряла колата усещам с подаването на газта че колата има силата но неще
- boichopavlov
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Да не е спукан вкуумния регулатор на делкото? Или маркуча към него или клапанчето, което пуска вакуум към него?
- Ivaile
- Мнения: 552
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Два пъти съм имал подобни проблеми - оказа се лошо хранене на високи обороти.
Първият път се оказаха задръстени сонда филтри, а вторият път смениха тръбата - от бутилката до клапана и до изпарителя, бе с отлагания вътре и с много намален дебит!
Първият път се оказаха задръстени сонда филтри, а вторият път смениха тръбата - от бутилката до клапана и до изпарителя, бе с отлагания вътре и с много намален дебит!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11927
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Бих добавил и запушени отвори на дифузьора на плочката
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Центровка на Газта Пасат Б3
Дам ,и там с натрупват мизерии с годините.Автора да каже кога е сменял кабели ,свещи .Газта е адски капризно гориво
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта