Голф 2 малък проблем
- stefan4o
- Мнения: 19153
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 малък проблем
Според мен, колкото през повече маркучи минава бензинът и се връща обратно (понеже ако е горе до карбуратора, реално горивото се върти) - толкова по-добре. Така реално системата все едно работи на бензин, с тая разлика, че само в карбуратора няма бензин. Освен това, така ще пали по-лесно, когато се мине от газ на бензин Колегата е придобил личен опит май. На мен и на двете ми Джети с газово клапанът е бил само и единствено преди входа на карбуратора. Никога не съм имал описаните проблеми.
Последна промяна от stefan4o на Нед 30 яну 2022 17:35, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 малък проблем
Ако клапанът е веднага след помпата и не се върти горивото, помпата работи на празен ход и мембраната почти не се движи. Това удължава живота ѝ и не влияе на времето за превключване.
- stefan4o
- Мнения: 19153
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 малък проблем
Ники, не съм разглобявал механична помпа на бензинова кола, признавам си. Но нещо не ми се връзва да работи на "празен ход". Самият й "механизъм" не е ли постоянно зацепен към т.нар. грешно "паразитен" вал?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 малък проблем
В тези помпи помпенето е от пружината и като се напълни камерата, мембраната се мести и гърбицата на вала само опира лосъчето на помпата.
Най-голямата грешка е да се сложи клапанът преди помпата. Тогава тя е празна и работи на пълен ход, което скапва мембраната. Затова най-добре с електрическа за карбуратор, няма опасност от вкарване на бензин в маслото и пълненето на карбуратора става за 5-6 секунди само на контакт.
Най-голямата грешка е да се сложи клапанът преди помпата. Тогава тя е празна и работи на пълен ход, което скапва мембраната. Затова най-добре с електрическа за карбуратор, няма опасност от вкарване на бензин в маслото и пълненето на карбуратора става за 5-6 секунди само на контакт.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта