Голф 2 малък проблем

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 малък проблем

Мнениеот stefan4o » Нед 30 яну 2022 17:30


Според мен, колкото през повече маркучи минава бензинът и се връща обратно (понеже ако е горе до карбуратора, реално горивото се върти) - толкова по-добре. Така реално системата все едно работи на бензин, с тая разлика, че само в карбуратора няма бензин. Освен това, така ще пали по-лесно, когато се мине от газ на бензин :beer Колегата е придобил личен опит май. На мен и на двете ми Джети с газово клапанът е бил само и единствено преди входа на карбуратора. Никога не съм имал описаните проблеми.

Последна промяна от stefan4o на Нед 30 яну 2022 17:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 2 малък проблем

Мнениеот muns61 » Нед 30 яну 2022 17:34


Ако клапанът е веднага след помпата и не се върти горивото, помпата работи на празен ход и мембраната почти не се движи. Това удължава живота ѝ и не влияе на времето за превключване.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 малък проблем

Мнениеот stefan4o » Нед 30 яну 2022 17:38


Ники, не съм разглобявал механична помпа на бензинова кола, признавам си. Но нещо не ми се връзва да работи на "празен ход". Самият й "механизъм" не е ли постоянно зацепен към т.нар. грешно "паразитен" вал?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 2 малък проблем

Мнениеот muns61 » Нед 30 яну 2022 18:33


В тези помпи помпенето е от пружината и като се напълни камерата, мембраната се мести и гърбицата на вала само опира лосъчето на помпата.
Най-голямата грешка е да се сложи клапанът преди помпата. Тогава тя е празна и работи на пълен ход, което скапва мембраната. Затова най-добре с електрическа за карбуратор, няма опасност от вкарване на бензин в маслото и пълненето на карбуратора става за 5-6 секунди само на контакт.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта