От началото на годината в Германия доста собственици на VAG с 1.5TSI си поставят ГИ Prins VSI DI 3.0.
Доколкото ми е известно това към момента това е единствената уредба с R115.
Настройката е се прави, така че 5-10% бензин продължават да минават през бензиновите инжектори. Пластмасовия колектор е същия като при CNG моделите и газовите дюзи могат да се поставят на същите места, като отчупването на пластмасата е елементарно. Газовия редуктор е Prins eVP 500.
Active Cylinder Management & Start Stop си работят безпроблемно.
Според данните в Spritmonitor един бензинов резервоар от 50л е достатъчен за 4000km.
Разход на газ:
- при 130kmh: 7,5л.
- при 90: 7л.
- при 170 - 190 kmh: 9,3л.
Потребителя, от който имам данните към момента е със разход от 7.6л LPG около 0,5л за 100км. От февруари до Великден е изминал около 2000км.
Снимки от Seat Leon ST Xcellence 2019 1.5 TSI 150PS HS направени в сервиза - https://www.autogas-rankers.de/seat?cat-333
Цена на уредбата за 1.5TSI към момента с монтаж - 3100€. В началото на годината преди да започне голямото търсене цената е била 2800€.
LPG за 1.5TSI
Re: LPG за 1.5TSI
Браво и евала за споделената информация, колега Кайзен.
Не искам да съм дребнав, но към сегашните цени на горивата и цитираната сума за монтаж ми излиза грубо, че за 70 хиляди километра се избива инвестицията.
Тук отварям огромна скоба, че съгласно R115, всичко по монтажа задължава да е изрядно, по никакъв начин не вреди на автомобила и буквално може да се третира от незаинтересованите, като уредба монтирана в завода съгласно всички изисквания и нормативи.
Ако Prins не дават драстично по-голяма цена за "големите" мотори, може да дойде времето когато ще гледаме примерно А8 на газ без притеснения от табла тип "дискотека" :)
Не искам да съм дребнав, но към сегашните цени на горивата и цитираната сума за монтаж ми излиза грубо, че за 70 хиляди километра се избива инвестицията.
Тук отварям огромна скоба, че съгласно R115, всичко по монтажа задължава да е изрядно, по никакъв начин не вреди на автомобила и буквално може да се третира от незаинтересованите, като уредба монтирана в завода съгласно всички изисквания и нормативи.
Ако Prins не дават драстично по-голяма цена за "големите" мотори, може да дойде времето когато ще гледаме примерно А8 на газ без притеснения от табла тип "дискотека" :)
- fur1ous
- Мнения: 1339
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: LPG за 1.5TSI
С TDI е по изгодно.
Последна промяна от Vlad777 на Вто 19 апр 2022 19:57, променено общо 1 път.
Причина: Няма общо с темата. Това не е тема дизел срещу бензин, а техническа тема! Предупреждение!
Причина: Няма общо с темата. Това не е тема дизел срещу бензин, а техническа тема! Предупреждение!
- tdi fen
- Мнения: 4240
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: LPG за 1.5TSI
ето едно мнение от рено клуба една от малкото монтирани в България
Здравей Колега, Да може аз си сложих на моя Dacia Dokker 2018 1.2 TCE 85kw холанска система на Prins, монтираха ми я БРЦ България. Минах над 70000 км и искам да ти кажа че си заслужава и то много. Консумация на бензин почти няма, производителя казва до 5%, потвърждавам. Колата няма да прекъсва, няма да се дави, върви си като на бензин. Разхода е съвсем малко завишен на газ.
Силно ти препоръчвам тази газова, цената е висока, но караш почти изцяло на газ и не е капризна като течната фаза, където само една помпа ти е 7-800 лв.
Аз направо им пуснах запитване в сайта https://brc.bg
Имат всички почти двигатели на Renault и Dacia
Даже са качили снимка от мойта в сайта :) https://brc.bg/галерия-brc-монтаж-снимк ... ker-prins/
в България цената е по-ниска https://brc.bg/prins-vsi-di-2-0-3-0/ но не знам колко точно излиза
Здравей Колега, Да може аз си сложих на моя Dacia Dokker 2018 1.2 TCE 85kw холанска система на Prins, монтираха ми я БРЦ България. Минах над 70000 км и искам да ти кажа че си заслужава и то много. Консумация на бензин почти няма, производителя казва до 5%, потвърждавам. Колата няма да прекъсва, няма да се дави, върви си като на бензин. Разхода е съвсем малко завишен на газ.
Силно ти препоръчвам тази газова, цената е висока, но караш почти изцяло на газ и не е капризна като течната фаза, където само една помпа ти е 7-800 лв.
Аз направо им пуснах запитване в сайта https://brc.bg
Имат всички почти двигатели на Renault и Dacia
Даже са качили снимка от мойта в сайта :) https://brc.bg/галерия-brc-монтаж-снимк ... ker-prins/
в България цената е по-ниска https://brc.bg/prins-vsi-di-2-0-3-0/ но не знам колко точно излиза
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: LPG за 1.5TSI
На БРЦ цените са интересни. Доста далеч от цитираните 3100 евро.
Re: LPG за 1.5TSI
Колега, въпроса е освен далеч по-ниска цена от цитираната за Принс, дали се дава с документ и реално да покрива UNECE R-115
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: LPG за 1.5TSI
И що мислиш,че ще има нещо нередно с монтаж и узаконяване?
Re: LPG за 1.5TSI
Нека не изпадаме в излишни спорове. Ако ти е любопитно, отвори си и виж за какво става дума https://unece.org/fileadmin/DAM/trans/m ... 115r1e.pdf
За нашите ширини не става въпрос, при положение, че още има автомобили които се движат, но даже нямат евроклапан. Както и така нареченото узаконяване при нас изобщо не се извършва по регламента по който е указано това да става. Малко като техническите прегледи е темата.
За нашите ширини не става въпрос, при положение, че още има автомобили които се движат, но даже нямат евроклапан. Както и така нареченото узаконяване при нас изобщо не се извършва по регламента по който е указано това да става. Малко като техническите прегледи е темата.
Re: LPG за 1.5TSI
Да в BRC Bulgaria монтират газови уредби за Германия с хомологация по R115, цената е на половина от Германия.
Passat B8 2.0 TSI 180 коня ми го монтираха в Пловдив и съм изключително доволен. Нямах никакви проблеми с минаване на TUF.
Реално това е единствената фирма в БГ, където монтират за Германия със всички документи и най-вече слагат Prins, които за мен са най-напредналите в АГУ, щом направиха моя Passat 2019 с TSI двигател
Препоръчвам
Passat B8 2.0 TSI 180 коня ми го монтираха в Пловдив и съм изключително доволен. Нямах никакви проблеми с минаване на TUF.
Реално това е единствената фирма в БГ, където монтират за Германия със всички документи и най-вече слагат Prins, които за мен са най-напредналите в АГУ, щом направиха моя Passat 2019 с TSI двигател
Препоръчвам
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: LPG за 1.5TSI
Добър въпрос.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: LPG за 1.5TSI
Пише си колеги, четете, ако е толкова важно
Passat B8 2.0 TSI 180 коня ми го монтираха в Пловдив
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19685
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: LPG за 1.5TSI
Не случайно се пита, защото 180 к.с. е 1.8 TSI при Passat B8. Вероятно става дума за американски Passat SE (който се бърка с B8, но не е. SE е фейслифт на B7, който се произвежда в щатите вместо B8), който има двигател 2.0 TSI около тези коне.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта