Колебая се за комбито - каква бутилка

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Колебая се за комбито - каква бутилка

Мнениеот zfa159 » Пет 15 юни 2007 23:45


Следното нещо ме мъчи :
дали да си сложа бутилка на мястото на резервната гума или да не е там.На служебните пасат-и са им наслагали малки буренца отсрани вдясно до изпъкналото на калника.
Ако си сложа буренце си убивам част от багажника и не мога да кача нещо по-обемисто (като да кажем пералнята на един колега,която возих преди няколко седмици).Отделно би ми била пречка за идеята ми част от щората да я премахна и да я превърна в твърда кора с колони (задните са много мизерни и няма друго решение за нормално аудио).Има и тънки буренца ама са по-дълги и пак губя функционалност.И ако имам бутилката не мога да разположа симетрично два говорителя отзад без да опре в бутилката.Също така няма да мога да си загъвам изцяло тапицерията в багажника за да си вадя инструментите за сменяне на гума примерно.
Ако си я сложа на мястото на резервната гума си запазвам изцяло функционалността на багажника и само дето там ще се подмята една резервна гума ама тя винаги може да се премести някъде според нуждата.А инстръментите (крик и ключ) грижливо опаковани и отстрани в джобовете на калниците.Гумата и тя в калъф и отзад.
Въпроса ми е какви интервенции ще отнесе купето за да монтират бутилка на мястото на резервната гума (реже ли се част от легена за да стърчи сондата както правеха едно време газаджиите или има цивилизован метод без да отрежат дупка 10 на 10см).
Ясно е че щом съм се засилил за газова не са ми проблем още 30-40-50лв. за другия тип бутилка а искам да запазя функционалността на колата.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пет 15 юни 2007 23:55


Колегата orgasmatron си сложи кръгла бутилка скоро :wink: . Питай го него . Ето тук
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5971&postdays=0&postorder=asc&start=60


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 16 юни 2007 3:49


Е то на това ако не сложиш тороидална на кое тогава :wink:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Съб 16 юни 2007 5:54


привет zfa159, аз от 5 дена съм с газова с тороидална бутилка, сега както си отбелязал правилно една резервна гума се подмята из багажника но това не е проблем :) в момента пасата е като малък магазин, пълен с продукти за белоградчик :), пълначката са ми я изкарали на задната броня посредата ниско долу, аз не исках да ми се дупчат калниците а и така стана най добре, аз май и тази седмица ще съм в софия, нещо тия в добринище се помоткват и ни спират, ако искаш звънни и може да се видим да видиш как са я направили момчетата, аз лично съм доволен от тяхната работа много

Последна промяна от orgasmatron на Съб 16 юни 2007 11:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 16 юни 2007 9:08


Аз си имам човек по газовите (писал съм по разни теми за него) и си разбира много добре от работата :) Само се чудех дали да си сложа тороидална или да е обикновенна ама май май ще си е торидче понеже е по-удобно от много гледни точки :)
Благодаря!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 16 юни 2007 11:11


Ае, пън... що не врътнеш една шайба да ти обясня малко :lol:
Няма да ти се реже легена, вече мноого малка част от бутилките са с външен фланец за сондата и те не се и предлагат.
Слага се отвътре и ще има една-единствена дупка фи10 за тръбата на зарядното - тази напред за изпарителя има откъде да мине без да се дупчи метал (само една малка гумена тапа се разпробива).


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 16 юни 2007 21:55


The_Machine написа:Ае, пън... що не врътнеш една шайба да ти обясня малко :lol:
Няма да ти се реже легена, вече мноого малка част от бутилките са с външен фланец за сондата и те не се и предлагат.
Слага се отвътре и ще има една-единствена дупка фи10 за тръбата на зарядното - тази напред за изпарителя има откъде да мине без да се дупчи метал (само една малка гумена тапа се разпробива).

Щото ми е по-евтино да попитам колегите да споделят а и ти и за Тъпо-то каза че ще е само една дупка а направихме общо 4 :lol:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 17 юни 2007 14:12


Тороидалната е по добре според мен... Гумата винаги може да я метнеш къде си искаш и за освободиш пространство я за пералня я за някоя кака...ако ти е кеф... Инче съм си мислил за патерица под пода в задната част като ще се наложи доработка на закрепването на бронята но това е само като идея... има място но дали ще е достатъчно не зная... не съм мерил...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 юни 2007 22:27


silent написа:Тороидалната е по добре според мен... Гумата винаги може да я метнеш къде си искаш и за освободиш пространство я за пералня я за някоя кака...ако ти е кеф... Инче съм си мислил за патерица под пода в задната част като ще се наложи доработка на закрепването на бронята но това е само като идея... има място но дали ще е достатъчно не зная... не съм мерил...

Да де ама при верояен удар отзад не е ясно какво ще се случи.....а в днешно време е модерно да ти смазват колата откъде ли не без да се усетиш за какво иде реч :cry:
Реших вече да е тороидална и сега събирма парички за уредбата и за кабели,капачка,свещи,палец и така :)
Надявам се до няколко дни да е факт и да се похваля ама то ще си каже.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 18 юни 2007 15:30


Само тороидална за комби! Иначе вече няма да е комби... :-)

Дори и с външен фланец да е - пак става, моята е такава - място има бол. :-)
Даже остава място за крика, ключа за гумите и други по-рядко ползвани неща, например резервни ремъци и чистачки около бутилката. Моята е 35литрова де.

За пълначката - удобно е да е в "квадратчето" под стопа според мен - едно такова квадратно парче ламарина точно под стопа - и от четирите страни е подгъната ламарината (отвътре се вижда), и съответно е много здраво мястото. На калника е кофти.

И на бронята става, ама някак... Повече кал, по-голям риск да го закачиш...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 18 юни 2007 23:26


Ами аз си карах фиат-а с пълнячка на бронята и доста ми допадна.....отделно ако си има капаче калта не е проблем....не искам да режа ламарината така че ще е на бронята.
По-интересния въпрос е дали ми трябва емулатор за ламбда сондата? Така или иначе газаджията ме попита дали искам и обади ценичка от 25 лв ако искам да си сложа.
Та трябва ли ми или няма смисъл?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 19 юни 2007 8:45


Значи моят емулатор беше уж италиански... но пак трупаше грешки....откакто сложих ламбда контрола вече почти 10месеца не ми се е налагало да рестартирам... тоест емулатора на ламбда контрола наистина е емулатор.... Старият емулатор в момента единствено прекъсва дюзата...


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 19 юни 2007 11:16


Аз съм със правен емулатор, схемата е до болка познатата ни с 555!
Еми трупа си грешка да му се невиди. Случвало ми се е толкова да натрупа че да не мога да запаля. Незнам какви са тея емулатори в фабричните ламбда контроли че да не трупа грешки, но според мен с никаква електроника не може да се излъже същинската ламбда сонда.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 19 юни 2007 15:10


И без емулатор става, но само ако регулировката се подбере подходящо (и не много икономично). :-)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта