Следното нещо ме мъчи :
дали да си сложа бутилка на мястото на резервната гума или да не е там.На служебните пасат-и са им наслагали малки буренца отсрани вдясно до изпъкналото на калника.
Ако си сложа буренце си убивам част от багажника и не мога да кача нещо по-обемисто (като да кажем пералнята на един колега,която возих преди няколко седмици).Отделно би ми била пречка за идеята ми част от щората да я премахна и да я превърна в твърда кора с колони (задните са много мизерни и няма друго решение за нормално аудио).Има и тънки буренца ама са по-дълги и пак губя функционалност.И ако имам бутилката не мога да разположа симетрично два говорителя отзад без да опре в бутилката.Също така няма да мога да си загъвам изцяло тапицерията в багажника за да си вадя инструментите за сменяне на гума примерно.
Ако си я сложа на мястото на резервната гума си запазвам изцяло функционалността на багажника и само дето там ще се подмята една резервна гума ама тя винаги може да се премести някъде според нуждата.А инстръментите (крик и ключ) грижливо опаковани и отстрани в джобовете на калниците.Гумата и тя в калъф и отзад.
Въпроса ми е какви интервенции ще отнесе купето за да монтират бутилка на мястото на резервната гума (реже ли се част от легена за да стърчи сондата както правеха едно време газаджиите или има цивилизован метод без да отрежат дупка 10 на 10см).
Ясно е че щом съм се засилил за газова не са ми проблем още 30-40-50лв. за другия тип бутилка а искам да запазя функционалността на колата.
Благодаря предварително!
Колебая се за комбито - каква бутилка
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Колегата orgasmatron си сложи кръгла бутилка скоро
. Питай го него . Ето тук
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5971&postdays=0&postorder=asc&start=60

http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5971&postdays=0&postorder=asc&start=60
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
привет zfa159, аз от 5 дена съм с газова с тороидална бутилка, сега както си отбелязал правилно една резервна гума се подмята из багажника но това не е проблем
в момента пасата е като малък магазин, пълен с продукти за белоградчик
, пълначката са ми я изкарали на задната броня посредата ниско долу, аз не исках да ми се дупчат калниците а и така стана най добре, аз май и тази седмица ще съм в софия, нещо тия в добринище се помоткват и ни спират, ако искаш звънни и може да се видим да видиш как са я направили момчетата, аз лично съм доволен от тяхната работа много


Последна промяна от orgasmatron на Съб 16 юни 2007 11:45, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ае, пън... що не врътнеш една шайба да ти обясня малко
Няма да ти се реже легена, вече мноого малка част от бутилките са с външен фланец за сондата и те не се и предлагат.
Слага се отвътре и ще има една-единствена дупка фи10 за тръбата на зарядното - тази напред за изпарителя има откъде да мине без да се дупчи метал (само една малка гумена тапа се разпробива).

Няма да ти се реже легена, вече мноого малка част от бутилките са с външен фланец за сондата и те не се и предлагат.
Слага се отвътре и ще има една-единствена дупка фи10 за тръбата на зарядното - тази напред за изпарителя има откъде да мине без да се дупчи метал (само една малка гумена тапа се разпробива).
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The_Machine написа:Ае, пън... що не врътнеш една шайба да ти обясня малко![]()
Няма да ти се реже легена, вече мноого малка част от бутилките са с външен фланец за сондата и те не се и предлагат.
Слага се отвътре и ще има една-единствена дупка фи10 за тръбата на зарядното - тази напред за изпарителя има откъде да мине без да се дупчи метал (само една малка гумена тапа се разпробива).
Щото ми е по-евтино да попитам колегите да споделят а и ти и за Тъпо-то каза че ще е само една дупка а направихме общо 4

- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тороидалната е по добре според мен... Гумата винаги може да я метнеш къде си искаш и за освободиш пространство я за пералня я за някоя кака...ако ти е кеф... Инче съм си мислил за патерица под пода в задната част като ще се наложи доработка на закрепването на бронята но това е само като идея... има място но дали ще е достатъчно не зная... не съм мерил...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
silent написа:Тороидалната е по добре според мен... Гумата винаги може да я метнеш къде си искаш и за освободиш пространство я за пералня я за някоя кака...ако ти е кеф... Инче съм си мислил за патерица под пода в задната част като ще се наложи доработка на закрепването на бронята но това е само като идея... има място но дали ще е достатъчно не зная... не съм мерил...
Да де ама при верояен удар отзад не е ясно какво ще се случи.....а в днешно време е модерно да ти смазват колата откъде ли не без да се усетиш за какво иде реч

Реших вече да е тороидална и сега събирма парички за уредбата и за кабели,капачка,свещи,палец и така

Надявам се до няколко дни да е факт и да се похваля ама то ще си каже.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Само тороидална за комби! Иначе вече няма да е комби...
Дори и с външен фланец да е - пак става, моята е такава - място има бол.
Даже остава място за крика, ключа за гумите и други по-рядко ползвани неща, например резервни ремъци и чистачки около бутилката. Моята е 35литрова де.
За пълначката - удобно е да е в "квадратчето" под стопа според мен - едно такова квадратно парче ламарина точно под стопа - и от четирите страни е подгъната ламарината (отвътре се вижда), и съответно е много здраво мястото. На калника е кофти.
И на бронята става, ама някак... Повече кал, по-голям риск да го закачиш...

Дори и с външен фланец да е - пак става, моята е такава - място има бол.

Даже остава място за крика, ключа за гумите и други по-рядко ползвани неща, например резервни ремъци и чистачки около бутилката. Моята е 35литрова де.
За пълначката - удобно е да е в "квадратчето" под стопа според мен - едно такова квадратно парче ламарина точно под стопа - и от четирите страни е подгъната ламарината (отвътре се вижда), и съответно е много здраво мястото. На калника е кофти.
И на бронята става, ама някак... Повече кал, по-голям риск да го закачиш...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз си карах фиат-а с пълнячка на бронята и доста ми допадна.....отделно ако си има капаче калта не е проблем....не искам да режа ламарината така че ще е на бронята.
По-интересния въпрос е дали ми трябва емулатор за ламбда сондата? Така или иначе газаджията ме попита дали искам и обади ценичка от 25 лв ако искам да си сложа.
Та трябва ли ми или няма смисъл?
По-интересния въпрос е дали ми трябва емулатор за ламбда сондата? Така или иначе газаджията ме попита дали искам и обади ценичка от 25 лв ако искам да си сложа.
Та трябва ли ми или няма смисъл?
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Аз съм със правен емулатор, схемата е до болка познатата ни с 555!
Еми трупа си грешка да му се невиди. Случвало ми се е толкова да натрупа че да не мога да запаля. Незнам какви са тея емулатори в фабричните ламбда контроли че да не трупа грешки, но според мен с никаква електроника не може да се излъже същинската ламбда сонда.
Еми трупа си грешка да му се невиди. Случвало ми се е толкова да натрупа че да не мога да запаля. Незнам какви са тея емулатори в фабричните ламбда контроли че да не трупа грешки, но според мен с никаква електроника не може да се излъже същинската ламбда сонда.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта