Регулиране на сместа - обороти

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
club3m
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Регулиране на сместа - обороти

Мнениеот club3m » Пон 02 юли 2007 21:06


Здравейте колеги, собственик съм на Сеат Толедо 1.8 ADZ, но това не ми пречи да ви гостувам тъй като форумът ви е от най добрите ! Имам един въпрос....сложих си газова уретба Renzo Landi с електронен изпарител. Колата ми гореше на бензин от 6.0 до .... средно 7.5 на сто ! обаче на газ не е така - разхода е по 2 ! Вярно колата върви добре но и гори много ! Майсторите /ако ги има такива/ ми казаха че това е нормално, ама да си гледат работата .
Проблеми които имам:
1. Висок разход
2. Колата пали на бензин от раз. Превключва си на газ и няма проблем. Но като я изгася и я запаля на бензин, пак пали но известно време не мога да я форсирам. Явно за момент меси горивата, и след 10 сек. се оправя.
3. Като я карам 120-130 дълго време и като я освободя от скорост, ми държи високи обороти - 2000, и ги сваля за 1 мин.

Има един болт уж за регулиране на оборотите, и ми казаха че от там се оправя ! За какво служи той, като се натегне сместа обогатява ли се или обеднява ? Поихрах си с него и като го развия повече, и форсирам колата, оборотите падат много бавно! Като го навих сега, гледам че оборотите падат бързо, но мирише на газ от ауспуха, а преди не !

Много моля за съвет и помощ. Благодаря !




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 02 юли 2007 21:22


колега на изпарителя трябва да имаш поне 2 болта, ако не и три.
Единия от тях е за сместта и като се навива се обеднява, като се развива се обогатява.
Пробвай да завиеш леко тройника и да коригираш сместа на празен ход.
п.п. електронен - вероятно имаш впредвид електрически изпарител /без вакум/, а не изпарител с ламбда контрол?


club3m
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот club3m » Пон 02 юли 2007 21:28


да....имам болт-месингов на самият изпарител, и друг преди плочката за регулиране на основното количество газ след изпарителя ! Аз си мисля че той е само за това колко каз да отива към двигателя /за мощност/, а този който е на изпатителя е за оборотите ! интересно че щом навия болта на изпарителя, мирише повече на газ от ауспуха....
Та изпарителя е електрически както казваш - не е с ламбда контрол. Има ли зависимост в регулировката от двата болта едновременно , и ако има как най точно бих могъл да си я регулирам ?
В момента тройника е завит на критичния максимум за да върви колата добре. Остава само явно болта на изпарителя който е доста навит за да ми падат бързо оборотите. Това е така от днес, и не мога да ви кажа дали ще има ефект върху вървене и разход на този етап !

Последна промяна от club3m на Пон 02 юли 2007 21:37, променено общо 1 път.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 03 юли 2007 7:16


колега има зависимост между двете врътки - по принцип колкото повече отваряш "кранчетата - изхода от изпарителя" толкова трябва да се завие болта на изпарителя.
за да ти е толкова завит изпарителя вероятно ти е много развит тройника.
пробвай леко да навиеш тройника и да развиеш изпарителя /малко върти защото е чувствително/
ако пак падат бавно - изгаси двигателя и може да пробваш да махнеш едната клема на акумулатора за 1 минута /ADZ е като ABS и при откачане на акумулатора изтрива грешките от компютъра/

при мене като нямах емулатор се трупаха грешки и ... на газ вдигаше оборотите а на бензин прекъсваше.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 03 юли 2007 9:28


На око не можеш да се оправиш.....иди на газ-анализатор поне един път....после вече можеш да го докоригираш на око....
осевн това си виж
-въздушен филтър...на газ се сменя на 2/3 от разстоянието което изкарваш с бензин
-кабели,свещи,делко.......газта е много чувствителна към тях
и накрая иди на газ -анализатор...
ппинципно преди да се сложи газово колата се регулира перфектно на бензин.....и едва тогава търсиш кусурите на газовото...


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 03 юли 2007 16:33


Богата ти е сместа,затова оборотите падат бавно.


club3m
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот club3m » Вто 03 юли 2007 21:25


та значи днес пак карах колата и оборотите падаха малко по бързо но все пак бавно ! навих още болта на изпарителя за сместа до момент до който работи на границата на прекъсването, но все пак гладко ! Колата пак върви добре, с тази разлика че иска повече да и подавам газ. преди само галех педала на газта, а сега малко повече го натискам за да компенсирам, но не нмого повече ! Газаджията ми беше казал че колата е най икономична когато върви с лекота, а не когато я настъпвам. Даде ми разход последно вчера ми беше дала средно 9 на сто на климатик, при средна скорост около 100км. това е смесено. Днес я позавих па да видим как ше да е......



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта