газ пълна инжекция - следствие, причина

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6155
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

газ пълна инжекция - следствие, причина

Мнениеот VWGT » Пет 13 юли 2007 9:20


след поставяне на газова уредба, колата прегрява и пробива гарнитурата на двигателният блок. В резултат 2 от цилиндрите почват да се пълнят с антифриз и в момента двигателя е отворен. Имам следният въпрос:
при поставяне на уредбата трябва ли да се обезвъздущи системата, и ако това не се направи, може ли да се стигне до описаният проблем?




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 13 юли 2007 9:27


до колкото знам , за обикновенна газова уредба трябва да се долее охл. течност и обезвъздуши отново системата ,всъщност тя сама си го прави, но при отворена капачка на разширителя.
Проблемът ти е доста относителен, даи повече подробности.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: газ пълна инжекция - следствие, причина

Мнениеот joker » Пет 13 юли 2007 9:28


VWGT написа:след поставяне на газова уредба, колата прегрява и пробива гарнитурата на двигателният блок. В резултат 2 от цилиндрите почват да се пълнят с антифриз и в момента двигателя е отворен. Имам следният въпрос:
при поставяне на уредбата трябва ли да се обезвъздущи системата, и ако това не се направи, може ли да се стигне до описаният проблем?

Май,че да....особено ако изпарителят е поставен не където трябва....


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6155
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Пет 13 юли 2007 9:42


повече подробности: колата е 16в, пълна инжекция. Досега никога не е имала проблеми на бензин, вървеше си добре. Преди седмица се постави газов инжекцион. След 2 дни колата загрява, стига червен сектор. Оказва се че е останала без грам антифриз, долива се вода, но продължава да губи. Качва се на тестер, който установява, че два от цилиндрите се пълнят. Имаше всички признаци, бял пушек, надува системата, губи антифриз, неработи равномерно. Прегряването се дължи на това, че не се е включила перката на радиатора, датчик и перката работят. Предположението на майсора е че се е образувал въздушен мехур, който не е позволил на датчика да отчете реалната температура на водата, перката не се е включила и гарнитурата пробива.
Какви са възможните причини за този мехур обаче за мен е загадка, съвпадение или непрофесионална намеса на "майстор".



изпарителят в каква позиция спрямо казанчето на атифриза трябва да бъде ? по спомен, мисля че са на една, ако не и малко по-високо спрямо нормалното ниво на течността, ама може и да бъркам, ама все пак ->? :)


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Пет 13 юли 2007 10:24


VWGT написа:....

изпарителят в каква позиция спрямо казанчето на атифриза трябва да бъде ? по спомен, мисля че са на една, ако не и малко по-високо спрямо нормалното ниво на течността, ама може и да бъркам, ама все пак ->? :)


Казанчето трябва да е най-високата част от охладителната система, понеже въздуха винаги се издига нагоре и застава в най-високата част. Ако изпарителя е по-високо в него може да остане въздух.

А относно обезвъздушаването на системата, когато ми монтираха газовата изобщо не бяха доляли вода. Дават ми ключа и ми викат "карай готово е". Поглеждам аз казанчето, а то празно, долях 1 литър.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 13 юли 2007 11:48


Връзката монтаж на газово- прегряване е повече от очевидна.
Кажи на майстора,че като има въздушен мехур той се пълни с пари на антифриза,а те са с по-висока температура и датчика показва по-висока температура....честно казано майсторите са ти ошетали колата като диви прасета царевична нива....
аз на твое място бих искал компенсации...

Последна промяна от joker на Пет 13 юли 2007 13:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6155
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Пет 13 юли 2007 12:56


колата не е моята :uuoooh: но все пак съм лично заинтересован, от друга страна ползвам същите майстори, досега са били точни, но колко е така в действотелност, сега ще се разбере. Преди да говоря с тях исках да се консултирам с непредубедени хора.

мерси за мненията!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 13 юли 2007 19:16


Аз пък съм непредубеден газаджия :)
Обикновено при монтаж на газова уредба според зависи от положението на изпарителя и тройниците се губи между 0,5 литра и повече от половината охладителна система :lol:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 14 юли 2007 10:29


Просто и е дошло времето на гарнитурката,сменяй не си първия няма да си и последния :wink:


mitko_an
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mitko_an » Вто 17 юли 2007 22:35


Моля, кажете моя двигател е 1.8 моно 75кс АВЕ удачен ли е за газова уредба, колко ще ми струва и какъв разход се очаква да имам при 90км/ч на 5-та и колко грацко. Гумие ми са 185/60/14 82Т летни с лети джанти ако това има значение а купето е комби. Благодаря предварително. :)


Djimiti
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 10 дек 2022 16:08
Автомобил:
Двигател:

Re: газ пълна инжекция - следствие, причина

Мнениеот Djimiti » Нед 18 дек 2022 18:26


Имам същият проблем и не мога да намеря решение, колата загрява и не може да се обезвъздуши


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: газ пълна инжекция - следствие, причина

Мнениеот muns61 » Нед 18 дек 2022 21:01


Я направи подробно съчинение по картинка.


nikmar
Мнения: 347
Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: газ пълна инжекция - следствие, причина

Мнениеот nikmar » Пон 19 дек 2022 10:51


Аз разхлабвам гумения маркуч на горния щуцер на изпарителя и дори леко издърпвам маркуча за обезвъздушаване на самия изпарител. Правя го след като двигателят е загрял леко, но все още няма голямо налягане. Това понякога помага...


Djimiti
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 10 дек 2022 16:08
Автомобил:
Двигател:

Re: газ пълна инжекция - следствие, причина

Мнениеот Djimiti » Пон 19 дек 2022 20:49


Свързаха водата на газовото към парното на колата, водата загрява до 90 градоса но изпарителя е студен и нямам парно. Обезвъздушават я уж при загрят двигател и всичко работи нормално до следващият ден докато изстине .


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: газ пълна инжекция - следствие, причина

Мнениеот Pet_rov » Вто 20 дек 2022 16:09


Има въздух в системата според мен и най-вероятно изпарителят е празен. Преди интервенцията с уредбата имаше ли парно?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта