газова уредба за Голф 4
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
газова уредба за Голф 4
здравейте колеги,не съм много компетентен с колите и наскоро си купих Голф 4 , 1.4 , 16v ,1999г,та въпроса ми е - каква газова удерба трябва да му се слойи,трябва ли задълйително да е с газов инжекцион или може обикновенна???
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Re: газова уредба за Голф 4
divvakka написа:здравейте колеги,не съм много компетентен с колите и наскоро си купих Голф 4 , 1.4 , 16v ,1999г,та въпроса ми е - каква газова удерба трябва да му се слойи,трябва ли задълйително да е с газов инжекцион или може обикновенна???
Задължително, трябва да е с газов инжекцион

Цената е около 1200лв
Само немога да разбера, защо искаш да си съсипеш новата придобивка с газова уредба

- maiz
- Мнения: 1558
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газова уредба за Голф 4
Задължително, трябва да е с газов инжекцион
Цената е около 1200лв
Само немога да разбера, защо искаш да си съсипеш новата придобивка с газова уредба
(това си е мое мнение)[/quote]
Мда ... какъв е смисъла ... на тази машинка да и слагаш но всеки си знае как му е положението.

Цената е около 1200лв
Само немога да разбера, защо искаш да си съсипеш новата придобивка с газова уредба

Мда ... какъв е смисъла ... на тази машинка да и слагаш но всеки си знае как му е положението.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
голф 4
Stivi написа:В предния си пост пишеш че ти се струва че малко мудно набира с този малък двигател а сега си помисли като искаш газ да не се налага после да го буташ по нанагорното
на баща ми му трябва за "учебен автомобил",просто ми се стори странно,че набира бавно,но както прочетох в постовете тук май е нормално за модела с такъв двигател.
Някой знае ли с какви размери са стандартните гуми на въпросната кола?
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
аз не мога да разбера за кво ги купувате тези .1.4 давате свят пари и после искате газова уредба за 1400 лв като с едно ТДИ са оправя работата - нафта винаги е имало и ще има на добра цена
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
За 1200 лв можеш да и сложиш някой български или руски инжекцион .До колкото знам италианските са по около 1800.За BMW са по около 2200.Имам Меган с BRC и не усещам разлика нито в горенето нито в мощността.Аз поне съм я пробвал и на дърпания и съм мн доволен от газта.Щом колата ще се кара като учебна значи ще я избиеш доста бързо като ще ти дава мкс. 1л разлика на 100км.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
голф 4
kostadon написа:За 1200 лв можеш да и сложиш някой български или руски инжекцион .До колкото знам италианските са по около 1800.За BMW са по около 2200.Имам Меган с BRC и не усещам разлика нито в горенето нито в мощността.Аз поне съм я пробвал и на дърпания и съм мн доволен от газта.Щом колата ще се кара като учебна значи ще я избиеш доста бързо като ще ти дава мкс. 1л разлика на 100км.
Колеги,до колкото разбрах по въпроса с газовите уредби,газовите инджекциони са наистина много сносни,който иска да си слага във Велико Търново са по-евтинички,около 800,900 лв.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
голф 4
колеги,попрочетох малко и за газовите инджекциони,но ми стана ясно,че на много места слагат некачествено такива уредби.Баща ми ще я прави учебнаи затова му трябва да е на гас!Моля хора,които са слагали такива уредби на колите си и са доволни от фирмата (сервиза) да кажат къде се намира (може да е в цяла българия)
Благодаря ви...
Благодаря ви...
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
http://brc.hit.bg/product.htm
Провери в този сайт.Има и адрес в София.Аз моята я сложих в Пловдив и съм много доволен. На 15 000 км. се сменя газов филтър, който струва 10-15 лв. Винаги се пали на бензин и при достигане на определена температура(30-40 градуса) автоматично се преминава на газ.При свършване на газта в бутилката също автоматично се прехвърля на бензин . Според мен разлика в ускорението няма. Вдигал съм 230 на газ с включен климатик и можеше още, но застигах автомобили в лявата лента, които ми убиваха скоростта.Разлика в горенето също няма. Ако се кара спокойно на дълго гори 8-9л. на 100км, при агресивно каране разхода е 10-11.5л. В града не мога да преценя какъв е разхода, защото я карам на къси разстояния(5-10км.), при което докато загрее гори бензин. Преди Мегана съм карал две коли. Първата с обикновена уредба(350лв), а втората с уредба за пълни инжекциони(650лв).И в двата случая имах проблеми( гърмежи, промени в оборотите, спънато ускорение и др.).Сега Голфа ми е с обикновена газова LOVATO и нямам проблеми. Както писах в горният пост инжекциона ми струваше 1800.
Провери в този сайт.Има и адрес в София.Аз моята я сложих в Пловдив и съм много доволен. На 15 000 км. се сменя газов филтър, който струва 10-15 лв. Винаги се пали на бензин и при достигане на определена температура(30-40 градуса) автоматично се преминава на газ.При свършване на газта в бутилката също автоматично се прехвърля на бензин . Според мен разлика в ускорението няма. Вдигал съм 230 на газ с включен климатик и можеше още, но застигах автомобили в лявата лента, които ми убиваха скоростта.Разлика в горенето също няма. Ако се кара спокойно на дълго гори 8-9л. на 100км, при агресивно каране разхода е 10-11.5л. В града не мога да преценя какъв е разхода, защото я карам на къси разстояния(5-10км.), при което докато загрее гори бензин. Преди Мегана съм карал две коли. Първата с обикновена уредба(350лв), а втората с уредба за пълни инжекциони(650лв).И в двата случая имах проблеми( гърмежи, промени в оборотите, спънато ускорение и др.).Сега Голфа ми е с обикновена газова LOVATO и нямам проблеми. Както писах в горният пост инжекциона ми струваше 1800.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Голф 4
kostadon написа:Забравих да спомена , че когато слагах моята трябваше да чакам 1м ред.Просто имаха мн заявки.Сега в Пловдив са се преместили в нов сервиз в Тракия и може би работят по-бързо.Иначе като сменях филтъра на новото място ме приеха веднага без предварителна уговорка.
благодаря ти ,за отговора , вижте аз какво видях тук във форума за който не го е чел,може да му е полезно:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=5971
Вече започвам да си мисля за метанова уредба,на същите пари като газовия инжекцион е,но дали ще има проблеми по двигателя?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ще вземам голф4, и ако не набарам дизел, вероятно ще му слагам газ рано или късно. Та въпроса ми е за газовата уредба кой двигател е по-добър - 1.4 16V, 1.6SR или 1.8 (без T, че няма да стгинат парите)? По-добър в смисъл на цена за уредбата, качество и мощност. Предполагам, че е писано по въпроса, но не можах да се ориентирам.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта