Заредих бутилката до горе и не пали

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dres
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Заредих бутилката до горе и не пали

Мнениеот dres » Пет 10 авг 2007 14:09


Заредих бутилка с газ до горе/ама догоре /и не ще да запали.Стрелката вместо да покаже пълно падна в изходно положение.Някакви идеи колеги?




Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Пет 10 авг 2007 14:20


баа...такова нещо не ми се е случвало...случвало ми се е да ми е празна(угаснал за гас) и да пълня догоре и да ми напълни бутлката за 15лева, а тя беше 35 литрова...тва на москвича де...


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Пет 10 авг 2007 15:25


На мен ми се случи такова нещо преди около месец в горещините. Като заредих веднъж до горе, сутрин си палеше без проблем, а след обед, като се нагрее, няма никой. След като намаля газта в бутилката всичко се нормализира. От тогава внимавам колко зареждам, особено ако няма да карам много веднага. Аз си го обяснявам, че от топлината се е повишило прекалено много налягането и клапана за газта не може да се отвори.


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пет 10 авг 2007 15:29


Ако можеш да изпуснеш малко газ, тя ще се охлади вътре. Поне така се прави като зареждаш запалка :wink:


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Пет 10 авг 2007 15:36


mishu написа:Ако можеш да изпуснеш малко газ, тя ще се охлади вътре. Поне така се прави като зареждаш запалка :wink:


Може, ама ще трябва да изпуснеш доста повече отколкото от запалка. Пази пръстите от излизащата газ, че е студена и недей да пушиш :!: :!: :!: :!: :!: :lol:


Потребителски аватар
caveman
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 13:50
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот caveman » Пет 10 авг 2007 15:41


Имам същия проблем прави го само на топъл двигател и единственото обяснение е клапан + мембрани на изпарителя вече са малко поостарели и не толкова гъвкави единият вариант е да дадеш на контакт и да чукнеш клапана отгоре евентуално да отлепи по-лесно магнита


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 10 авг 2007 16:30


Може да има лош контакт някъде и зарад пад на напрежение напрежението което се подава на клапана да е ниско. При по-високо налягане на газта не успява да отвори.
Провери дали се отваря клапана - чува се и се усеща.


Потребителски аватар
dres
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dres » Пет 10 авг 2007 16:33


Май от клапана е ама я довлякох на майстор та да видим


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Съб 11 авг 2007 14:14


Двете неща които са ти се случили са все от едно и също нещо. Стрелката ти показва, че е празна бутилката защото от голямото налягане поплавъка се е смачкал и затова не ти показва колко газ има и никога вече няма да ти покаже. А колата не пали поради голямото налягане което пречи на клапана да се отвори.

Има два начина на поправяне на "повредата":
1. Изчакай да стане студено (вечер) за да се охлади бутилката или за по бързо сложи лед или намокрени кърпи със студена вода, или каквото ида е друго което ще охлади бутилката.
2. Изпусни малко газ от тръбичката преди клапана за газта.

П.С.: Кажи колко ти е взел майстора за отстраняване на "повредата". и Кажи каква диагноза и е сложил на колата. :roll: :wink:


Потребителски аватар
dres
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dres » Пон 13 авг 2007 12:04


ALiGaToR написа:
П.С.: Кажи колко ти е взел майстора за отстраняване на "повредата". и Кажи каква диагноза и е сложил на колата. :roll: :wink:
Майстора ми взе 15 лева и не ми каза какъв е проблема.Възможно е проблема да е бил съвсем малък.Преди да я завлека на майстора пробвах с почукване върху клапана но не стана.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 13 авг 2007 16:21


dres написа:
ALiGaToR написа:
П.С.: Кажи колко ти е взел майстора за отстраняване на "повредата". и Кажи каква диагноза и е сложил на колата. :roll: :wink:
Майстора ми взе 15 лева и не ми каза какъв е проблема.Възможно е проблема да е бил съвсем малък.Преди да я завлека на майстора пробвах с почукване върху клапана но не стана.

считай,че си късметлия... с това почукване по бутилка(така или иначе силата на удара се предава) със свърхналягане можеше да полетиш нагоре и да си чукнеш главата в долния полюс на месечината.......
напомняш ми за един мой пациент,който светейки си със запалена клечка кибрит беше решил да провери дали му е пълен резервоара,за да не гръмне като почне да го заварява.......истинска история с тъжен край!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 13 авг 2007 18:31


Той не е чукал по бутилката, а по клапана, който е доста далеч от бутилката :-). Това е класически метод. Може би не е чукал достатъчно силно.

На времето като бях с БГ боклуци - клапани на предната ми кола, за които описания от колегата проблем си беше стандартен си държах един ключ 19 в жабката - на газстанция след като заредях давах контакт, слизах и биех клапана яко с ключа, после палех. :-)

Иначе майстора вероятно е намерил някое място с лош контакт - на масата на клапана например и го е оправил.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 13 авг 2007 21:42


psstv18rp написа:Той не е чукал по бутилката, а по клапана, който е доста далеч от бутилката :-). Това е класически метод. Може би не е чукал достатъчно силно.

На времето като бях с БГ боклуци - клапани на предната ми кола, за които описания от колегата проблем си беше стандартен си държах един ключ 19 в жабката - на газстанция след като заредях давах контакт, слизах и биех клапана яко с ключа, после палех. :-)

Иначе майстора вероятно е намерил някое място с лош контакт - на масата на клапана например и го е оправил.

Даааа.....както е казал един фелдефебел от царската армия:То само грънците, такованката,с бой не моеш ги оправи!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта