При напълно натсинат педал на газта ....

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

При напълно натсинат педал на газта ....

Мнениеот Ivandp » Пон 13 авг 2007 21:21


Здравейте, от извеснтно време имам този проблем, при пълно натискане на педала на газта колата ускорява за около 2-3 секунди и след това рязко забива муцуната.
Сместа обеднява,имам индикатор.
При плавно подаване на газ си върви добре и си вдига нормална скорост. Без значение от предавкатаи скоростта.
Имам ламбда контролер но и с изключен такъв пак е същото положението :(
Имам наблюдение че по някога при такова натискане сместа остава бедна и след отпускане на педала (обикновенно се оправя като отпусна малко) и колата не върви все едно е свършила газта и при леко натискане забива.
На бензин не го прави.
Идеи??
1,8 моно




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 13 авг 2007 21:41


запушен филтър на газовия клапан - 70%
запушен въздушен филтър - 30%

ако не е от тях - отнякъде смуче въздух, но и на бензин ще има проблеми най малкото с оборотите.
друго което може да е причина - запушена тръбичка на газта /малко вероятен проблем/
Успех с отстраняването и пиши какъв е бил проблема.


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Пон 13 авг 2007 21:52


Въздушния е нов, и аз си мислех за запушване но понеже много не разбирам реших да попитам:)
Мерси за съвета, утре ще я гледам.
Другото което ме съмнява е арматурата на бутилката но там нямам кураж да пипам :(
Тръбичките са 8мм и са на 15000 км едва ли ще са те :)
Ще пиша каквп е станало.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 14 авг 2007 7:22


завиваш крановете на бутилката и отвиваш болчето на газовия клапан /едно е и е отдолу на клапана/ - почистваш вътре и сменяш филтърчето вътре - това е цялата философия.
Само като затвориш крановете на бутилката и започнеш да отвиваш газовия клапан да имаш наизпредвид че ще се изпусне газта от тръбичката до газовия клапан.
Успех!!!


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Вто 14 авг 2007 8:52


при пълно натискане на педала на газта колата ускорява за около 2-3 секунди и след това рязко забива муцуната

И при мен е така само, че без 2-3 сек. ами дириктно "увисва" - същото е и при рязко натискане на педала в ниски обороти. Без ламбда контрол съм и докато беше нов (сега е на 3 год)изпарителя нямаше такъв проблем. Почистването на филтърчето на клапана не даде резултат - нямаше подчти нищо в него. Може да са мембрани или някаква конструктивна особеност на изпарителя моят е BRC Techno. При обогатяване на сместа чрез развиване на регулировъчния винт на тръбата към смесителя нещата се оправят, но нараства разхода малко.
При ламбда контрола може да има неправилно корегиране на сместа.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 14 авг 2007 19:55


auubau написа:
при пълно натискане на педала на газта колата ускорява за около 2-3 секунди и след това рязко забива муцуната

И при мен е така само, че без 2-3 сек. ами дириктно "увисва" - същото е и при рязко натискане на педала в ниски обороти. Без ламбда контрол съм и докато беше нов (сега е на 3 год)изпарителя нямаше такъв проблем. Почистването на филтърчето на клапана не даде резултат - нямаше подчти нищо в него. Може да са мембрани или някаква конструктивна особеност на изпарителя моят е BRC Techno. При обогатяване на сместа чрез развиване на регулировъчния винт на тръбата към смесителя нещата се оправят, но нараства разхода малко.
При ламбда контрола може да има неправилно корегиране на сместа.


Е като сам си отговаряш на зададения проблем , че караш на по-бедни смеси що не си я оправиш? :)

Както и да е...

Колега , сондата на бутилката каква марка ти е?


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Сря 15 авг 2007 17:20


Сондата и бутилката са БРЦ, изпарителя е ловато а газовия клапан незнам.
Та значи отвих тръбичката която влиза в изпарителя и отвих крана на бутилката, излиза си хубава яка бяла струя, мисля че до изпарителя всичко е наред или греша?
С ламбда контрол съм но и като го изключа и отворя стъпковото нацяло пак е така.смених смесителя с малко по-голям но няма ефект.
Имам чувството че като изработи газта във втората камера и неможе да я запълни бързо от първата ,Остава да проверя клапана на изпарителя той нали е между двете камери? Но как се разглобява (Ловато електроник)?
Интересното пък тогава е защо при отпускане на педала на 5мм се намира отнякъде газ да дойде, а понякога макар и рядко си остава липсата на газ и след отпускането му.
Мислил съм си и за бедна смес но както казах имам индикатор на ламбда сондата и точно преди да се спъме колата сместа е богата и обедняването или липста на газ става много рязко не е като бедна смес да омалее колата ами направо се опитва да направи кълбо напред.
Шах

А да кажа и че нямаше катран в изпарителя само щипка графитен прах се изсипа от дренажа.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 16 авг 2007 18:21


Хм... първоначално ми мина през ума да не е слабичък изпарителя като максимални киловати , но щом казваш , че е отскоро проблема...
Много ми стана странно... :roll:


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Чет 16 авг 2007 20:21


Ами и аз съм с 1,8 моно и скоро сложих газова уредба Lovato и вървеше добре до като не започна да прави нещо подобно като твоя проблем.Направи ми го и при 2000 оборота на 2 скорост и днес при рязко подаване на газ и изреждане от 1 до 4 скорост.Колата забива муцуна все едно свършва газта и започва да гасне и да се спъва.Забелязах,че това става когато имам около 5 литра или по -малко.Мисля да не би да е бедна горивната смес и да увеличя малко от вентила и ще пробвам дали ще се оправи така.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: При напълно натсинат педал на газта ....

Мнениеот silent » Чет 16 авг 2007 20:38


Ivandp написа:Здравейте, от извеснтно време имам този проблем, при пълно натискане на педала на газта колата ускорява за около 2-3 секунди и след това рязко забива муцуната.
Сместа обеднява,имам индикатор.
При плавно подаване на газ си върви добре и си вдига нормална скорост. Без значение от предавкатаи скоростта.
Имам ламбда контролер но и с изключен такъв пак е същото положението :(
Имам наблюдение че по някога при такова натискане сместа остава бедна и след отпускане на педала (обикновенно се оправя като отпусна малко) и колата не върви все едно е свършила газта и при леко натискане забива.
На бензин не го прави.
Идеи??
1,8 моно

1.Смуче въздух колега...търси откъде...
2.Стегни болтоветете на изпарителя -концентричните на мембраната
3.Премести стъпковия мотор максимално близко до инжекциона.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 17 авг 2007 19:10


KING-T написа:Ами и аз съм с 1,8 моно и скоро сложих газова уредба Lovato и вървеше добре до като не започна да прави нещо подобно като твоя проблем.Направи ми го и при 2000 оборота на 2 скорост и днес при рязко подаване на газ и изреждане от 1 до 4 скорост.Колата забива муцуна все едно свършва газта и започва да гасне и да се спъва.Забелязах,че това става когато имам около 5 литра или по -малко.Мисля да не би да е бедна горивната смес и да увеличя малко от вентила и ще пробвам дали ще се оправи така.


При теб е нормално ;)
Просто сондата ти черпи газ от малко по-високо.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Съб 18 авг 2007 11:27


The_Machine написа:

При теб е нормално
Просто сондата ти черпи газ от малко по-високо.


Дано да е така както казваш,иначе днес я карах и не ми прави споменатия проблем


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: При напълно натсинат педал на газта ....

Мнениеот Ivandp » Съб 25 авг 2007 14:38


silent написа:1.Смуче въздух колега...търси откъде...
2.Стегни болтоветете на изпарителя -концентричните на мембраната
3.Премести стъпковия мотор максимално близко до инжекциона.


Ако смуче защо не смуче когато педала е на 1см. от пода или на бензин?
Както писах смених смесителя и всичко след дросела е добре уплътнено, може ли са има такъв ефект неплътност между смесителя и изпарителя?
Интересното е че при 50% от случаите след отпускане на педала, колата започва да се държи все едно че няма газ, покарвам на бензин 2 мин. и се оправя.
Покарах тези дни повечко до морето и ми прави странно впечатление че на периодо сместа е бедна на периоди богата а понякога е добре ламбдата я хваща и я регулира добре :cry:
Иначе ако не си изтърва крака при някое изпреварване си върви колкото може (4 човека и много багаж и климатик) 150-160 и има май още дъх по леко нагорнище даже :?
Къде се дява тази газ при педал до ламарината м***а му :x
Ще търся тез дни че както писах бях на почивка малко и затова не писах.

Silent наистина ли стъпковия близо до смесителя?
Четох док. на Виали пишат че трябва да е близо до изпарителя и гледам фабричните даже са завинтени на самия изпарител.


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Re: При напълно натсинат педал на газта ....

Мнениеот TURL » Нед 26 авг 2007 18:47


Ivandp написа:Здравейте, от извеснтно време имам този проблем, при пълно натискане на педала на газта колата ускорява за около 2-3 секунди и след това рязко забива муцуната.
Сместа обеднява,имам индикатор.
При плавно подаване на газ си върви добре и си вдига нормална скорост. Без значение от предавкатаи скоростта.
Имам ламбда контролер но и с изключен такъв пак е същото положението :(
Имам наблюдение че по някога при такова натискане сместа остава бедна и след отпускане на педала (обикновенно се оправя като отпусна малко) и колата не върви все едно е свършила газта и при леко натискане забива.
На бензин не го прави.
Идеи??
1,8 моно

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51853 имах подобен проблем, но с 'тиксо' :lol: се реши проблема


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 28 авг 2007 18:34


Моя имаше подобен проблем ....две години го карах на така ...преди няколко седмици го преместих плътно до инижекциона...и уплътних добре винта който регулираше сместа преди да сложа ламбда контрола икойто сега е развит докрай но ползвам като тройник...Дупката изчезна...нищо друго не съм правил...и не мисля че е съвпадение...от друга страна като се замисля при напълно отворен дросел на газта вакума нараства на макс...и освен че трябва повече газ кол засмукван въздух от неплътности нараства в някаква прогресия и прецаква нещата...поне аз така си го обеснявам...иначе аз не съм имал никакви оплаквания и нищо друго не съм пипал за това време...само дупка имах...като натисна педала до долу колата спира да върви като отпусна малко и и усещам как набира...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта