Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?
Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?
vastop написа:Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?
- А ти как мислиш те гърнетата се скапват а ти за катализатора питаш

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ето отговор на въпросите ти от човек, който знае какво казва/пише/.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:Ето отговор на въпросите ти от човек, който знае какво казва/пише/.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Ето тук е истината

Иначе това,че се скапвали гърнетата и т.н. са глупости на търкалета.Хората са си измислили методи за всичко.
Като за начало на гърнетата се пробива по една малка дупка (до2мм) през която се оттича конденза (който всъщност съсипва гърнето при каране на газ).Това е метод,който гърнеджиите в Крафт ме открехнаха и го видях и в действие и то на доста скъпи возила (докато си чаках реда).Обаче след като я пробият мацват с бронз (или каквото е там) за да не ръждясва там,където са разрушили покритието.Същата процедура се случва и с катализатора за да не се издъни след време.
Ако колата е с ламбда контрол на газовата какъв му е проблема на катализатора - той от водни пари не се задръства,количеството CO2 е доста по-ниско от на бензин-а,саждите са почти никакви,решен му е проблема с конденз-а......какво точно ще го скапе?
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дупка има смисъл да се прави най-вече на последното гърне, тъй като при каране на къси разстояния то не се загрява много, съответно в него се събира конденз.
За другите няма много смисъл - загряват се бързо, оттам конденз няма, а дори и нещо да се е събрало веднага след паленето - изпарява се.
Особено пък за катализатора - той е най-близо до двигателя, а ако е функциониращ, се загрява силно от химичните процеси протичащи в него, така че вода там няма как да се задържи.
Но за последното гърне определено си има смисъл да се пробие.
За другите няма много смисъл - загряват се бързо, оттам конденз няма, а дори и нещо да се е събрало веднага след паленето - изпарява се.
Особено пък за катализатора - той е най-близо до двигателя, а ако е функциониращ, се загрява силно от химичните процеси протичащи в него, така че вода там няма как да се задържи.
Но за последното гърне определено си има смисъл да се пробие.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Близо до нея кой ще търси майка си
Поне на повечето коли тя е веднага след изходния колектор и там няма какво да се заварява.След нея има мека връзка (или е оплетка или фланец със скоби) и там също мноооого рядко се пипа.А по-надолу вече е далеч от нея.
Иначе да,ако се заварява в непосредствена близост до нея е фубаво да си се свали и да си се сложи после пак.

Иначе да,ако се заварява в непосредствена близост до нея е фубаво да си се свали и да си се сложи после пак.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта