Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
fake-vastop
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 21:48
Автомобил:
Двигател:

Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?

Мнениеот fake-vastop » Чет 13 сеп 2007 21:34


Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 13 сеп 2007 21:36


Мне,ламбдата обаче си отива лека-полека.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?

Мнениеот Теодор » Чет 13 сеп 2007 21:38


vastop написа:Като карам на ГАЗ скапва ли се катализатора?
    А ти как мислиш те гърнетата се скапват а ти за катализатора питаш :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 сеп 2007 21:43


Пък и щом караш на газ може просто да го махнеш :idea:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 13 сеп 2007 22:49


да най-добре го махни да ти се отпуши колата както се казва пък и катализатора не мисля че много ти е в ред.. :wink:сигурно е над 10г.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 сеп 2007 22:53


Само обаче като ти го махат ако бачкат с електрожен,флекс и т.н. първо да откачат ламбда сондата щото от топлината умира директно-после разхода висок :cry:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 13 сеп 2007 23:01


Ето отговор на въпросите ти от човек, който знае какво казва/пише/.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


fake-vastop
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 21:48
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот fake-vastop » Пет 14 сеп 2007 20:22


:049: Абе аз го бях махнал....ама за да взема бележка за даначните пак го сложих и сега си мисля дали се задръства и т.н. Пък да давам пари пак да го махам не ща...засега!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 17 сеп 2007 13:02


Направи си го да се сваля и слага лесно, и го слагай само за годишния преглед. :-) Че не са евтини, а все повече ще затягат прегледите.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 17 сеп 2007 14:21


radotom написа:Ето отговор на въпросите ти от човек, който знае какво казва/пише/.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

Ето тук е истината :!:
Иначе това,че се скапвали гърнетата и т.н. са глупости на търкалета.Хората са си измислили методи за всичко.
Като за начало на гърнетата се пробива по една малка дупка (до2мм) през която се оттича конденза (който всъщност съсипва гърнето при каране на газ).Това е метод,който гърнеджиите в Крафт ме открехнаха и го видях и в действие и то на доста скъпи возила (докато си чаках реда).Обаче след като я пробият мацват с бронз (или каквото е там) за да не ръждясва там,където са разрушили покритието.Същата процедура се случва и с катализатора за да не се издъни след време.
Ако колата е с ламбда контрол на газовата какъв му е проблема на катализатора - той от водни пари не се задръства,количеството CO2 е доста по-ниско от на бензин-а,саждите са почти никакви,решен му е проблема с конденз-а......какво точно ще го скапе?


renini
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 21:31
Автомобил: Polo
Двигател: 1.9 D AEF 1996
Местоположение: София

Мнениеот renini » Вто 18 сеп 2007 8:14


добре, като се пробие дупка в гърнето, не се променя звука към по шумно?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 18 сеп 2007 9:04


renini написа:добре, като се пробие дупка в гърнето, не се променя звука към по шумно?

От 1-1,5 мм - не.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 18 сеп 2007 9:40


Дупка има смисъл да се прави най-вече на последното гърне, тъй като при каране на къси разстояния то не се загрява много, съответно в него се събира конденз.
За другите няма много смисъл - загряват се бързо, оттам конденз няма, а дори и нещо да се е събрало веднага след паленето - изпарява се.
Особено пък за катализатора - той е най-близо до двигателя, а ако е функциониращ, се загрява силно от химичните процеси протичащи в него, така че вода там няма как да се задържи.
Но за последното гърне определено си има смисъл да се пробие.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 18 сеп 2007 12:53


Rabbit_TDI написа:Само обаче като ти го махат ако бачкат с електрожен,флекс и т.н. първо да откачат ламбда сондата щото от топлината умира директно-после разхода висок :cry:



От кое умира?!?!? :shock 4е там по принцип се нагрява до към 300+ градуса.Е,ако се заварява много близо до нея да ама иначе...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 18 сеп 2007 19:36


Близо до нея кой ще търси майка си 8) Поне на повечето коли тя е веднага след изходния колектор и там няма какво да се заварява.След нея има мека връзка (или е оплетка или фланец със скоби) и там също мноооого рядко се пипа.А по-надолу вече е далеч от нея.
Иначе да,ако се заварява в непосредствена близост до нея е фубаво да си се свали и да си се сложи после пак.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта