
Г3 с двгател 2Е - преместване на изпрарителя,има ли смисъл?
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Г3 с двгател 2Е - преместване на изпрарителя,има ли смисъл?
Имам един приятел със голф като мойя - с двигател 2Е, с обикновена газова,та той сега влиза в бокса при газаджиите, за малък ребилд /емулатор ще му слагат, маркучи спукани и т.н./, и е решил да си премести изпарителя от страната на въздушния филтър. Понеже е ясно че там място няма, ще слага конусен спортен филтър, за да му се освободи пространство...та въпроса ми към вас е има ли смисъл цялото това упражнение. Според него респонса щял да се двигне, ама аз съм се возил в пасат със изпарител от същата страна, щото там място има, и кой знае какъв респонс не съм забелязал 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
walentin написа:Колега "филл", тука виждам малко "not responding" у тебе . Мене ме интересува на коя хуйня или процес у мотора се вика така,а не според Шекспир- що е "респонс" и има ли той почва у Англия.
Също му викат "лаг" или "отзивчивост" на двигателя



Общо-взето при рязко натискане педала на газта времето за увеличаване на оборотите намалява... незначително


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта