
Газификация на Пасат 1,8 РВ
Газификация на Пасат 1,8 РВ
Здравейте колеги! Имам Пасат 1,8 РВ с газова ЕММЕ ГАЗ. За изминати 65 - 70 000 км. съм сменил 4 комплекта дюзи на инжекциона. Даже преди седмица търсих във форума. Кажете има ли начин да се отърва от този досаден проблем? Дали газовия инжекцион е решение или просто този двигател не е предразположен към газификация? Благодаря ви предварително и безаварийни километри!
- Paida
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дружба 1
- Контакти:
Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ
svety написа:Здравейте колеги! Имам Пасат 1,8 РВ с газова ЕММЕ ГАЗ. За изминати 65 - 70 000 км. съм сменил 4 комплекта дюзи на инжекциона. Даже преди седмица търсих във форума. Кажете има ли начин да се отърва от този досаден проблем? Дали газовия инжекцион е решение или просто този двигател не е предразположен към газификация? Благодаря ви предварително и безаварийни километри!
ако не се лъжа този мотор(РВ) е с механична инжекция и неможе да се монтира газов инжекцион.Решението според мен е:задължително палене на бензин(всяко)и да се кара и на бензин от време на време(особено на къси разтояния).Масова практика е да се кара само на газ(и аз)и от там идват проблемите с ижекторите.Дори и с Г.И.проблема с инжекторите е налице.

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ
PB си е електрическа инжекция,какъв точно ти е проблема на дюзите? ако са запушени се свалят и почистват с ултразвук.
газовия инжекцион няма да ти реши проблема с дюзите
имам три коли с такъв двигател,и трите са с обикновенна газова и няма проблем,едната дори 3 години само на газ беше карана/200000 км/ понеже дебитомера не работеше и скоро и сложих дебитомер и набензин работи идеално-дюзите ми са ок
газовия инжекцион няма да ти реши проблема с дюзите
имам три коли с такъв двигател,и трите са с обикновенна газова и няма проблем,едната дори 3 години само на газ беше карана/200000 км/ понеже дебитомера не работеше и скоро и сложих дебитомер и набензин работи идеално-дюзите ми са ок
Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ
Здравейте. Да ел. инжекция е. Проблема е, че последния път не можаха да ги изчистят след цел ден седене в сервиза. За пръв път им се случвало такова нещо на майсторчетата. Почна да ми писва от тези дюзи, но от последната смяна да чукна на дърво се държат чудесно. Повечко се кара на бензин. Явно така ще се търкаля. Поздрави
- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ
Най-вероятно, като са ти сложили газовата са я вързали, така че когато караш на газ да ти се изключва помпата и съответно да не достига бензин до дюзите на инжекциона и от там се скапват мембрани мисля че се наричаха на дюзите. Ако примерно ти оставят бензина да си циркулира мисля че ще се оправи проблема но постоняно ще трябва да имаш бензин в резервоара и то малко повечко тъй като помпата на ПБ е потопяема и ако върти на сухо изгаря.Газовия инжекцион и той е решение тъй като при него не се изключва помпата.
Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ
Помпата си бачка. И постоянно си има бензин щото първоначално винаги пали на бензин.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re:
SMYD написа:По-добре си сложи Газов Инжекцион!
Евала, накефи ме как срещу 1000 лева реши проблема на човека.

- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ
svety написа:Помпата си бачка. И постоянно си има бензин щото първоначално винаги пали на бензин.
Да тя пали ама дали после не се изключва защото аз като слагах газовия инжекцион на моята, така ми обясни момчето в сервиза попитах го след като запаля ще ми се изключва ли помпата понеже четох, че ако работи и няма бензин може да изгори и той ми го обясни това че се оставя да работи постоянно за да върти бензина да не се получава това със дюзите на инекциона за което ти писах.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ
При ГИ няма как (е, ок де, доста по-трудно е) да се спира помпата, тъй като газта по клапаните се пуска доста преди да са спрени бензиновите инжектори, а за управление на релето за спиране на помпата се ползва кабела, захранващ газовите клапани...
До колегата с инжекторите - не съм срещал такъв случай, а съм правил доста ПБ-та... може би проблема е в дюзите втора ръка, които купуваш...
До колегата с инжекторите - не съм срещал такъв случай, а съм правил доста ПБ-та... може би проблема е в дюзите втора ръка, които купуваш...
Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ
The_Machine написа:При ГИ няма как (е, ок де, доста по-трудно е) да се спира помпата, тъй като газта по клапаните се пуска доста преди да са спрени бензиновите инжектори, а за управление на релето за спиране на помпата се ползва кабела, захранващ газовите клапани...
До колегата с инжекторите - не съм срещал такъв случай, а съм правил доста ПБ-та... може би проблема е в дюзите втора ръка, които купуваш...
Мдааа. и аз стигам до този извод. За това последния път тъсих дюзи във форума.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта