:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Газификация на Пасат 1,8 РВ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
svety
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот svety » Вто 11 сеп 2007 10:29


Здравейте колеги! Имам Пасат 1,8 РВ с газова ЕММЕ ГАЗ. За изминати 65 - 70 000 км. съм сменил 4 комплекта дюзи на инжекциона. Даже преди седмица търсих във форума. Кажете има ли начин да се отърва от този досаден проблем? Дали газовия инжекцион е решение или просто този двигател не е предразположен към газификация? Благодаря ви предварително и безаварийни километри!




Потребителски аватар
SMYD
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 6:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SMYD » Вто 11 сеп 2007 14:06


По-добре си сложи Газов Инжекцион!


svety
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот svety » Сря 12 сеп 2007 14:31


Знаеш ли дали ще реша проблема със сигурност


Потребителски аватар
Paida
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дружба 1
Контакти:

Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот Paida » Вто 28 юли 2009 23:23


svety написа:Здравейте колеги! Имам Пасат 1,8 РВ с газова ЕММЕ ГАЗ. За изминати 65 - 70 000 км. съм сменил 4 комплекта дюзи на инжекциона. Даже преди седмица търсих във форума. Кажете има ли начин да се отърва от този досаден проблем? Дали газовия инжекцион е решение или просто този двигател не е предразположен към газификация? Благодаря ви предварително и безаварийни километри!

ако не се лъжа този мотор(РВ) е с механична инжекция и неможе да се монтира газов инжекцион.Решението според мен е:задължително палене на бензин(всяко)и да се кара и на бензин от време на време(особено на къси разтояния).Масова практика е да се кара само на газ(и аз)и от там идват проблемите с ижекторите.Дори и с Г.И.проблема с инжекторите е налице. :wink:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот moimoimoi » Сря 29 юли 2009 6:31


PB си е електрическа инжекция,какъв точно ти е проблема на дюзите? ако са запушени се свалят и почистват с ултразвук.
газовия инжекцион няма да ти реши проблема с дюзите
имам три коли с такъв двигател,и трите са с обикновенна газова и няма проблем,едната дори 3 години само на газ беше карана/200000 км/ понеже дебитомера не работеше и скоро и сложих дебитомер и набензин работи идеално-дюзите ми са ок


svety
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот svety » Сря 29 юли 2009 8:48


Здравейте. Да ел. инжекция е. Проблема е, че последния път не можаха да ги изчистят след цел ден седене в сервиза. За пръв път им се случвало такова нещо на майсторчетата. Почна да ми писва от тези дюзи, но от последната смяна да чукна на дърво се държат чудесно. Повечко се кара на бензин. Явно така ще се търкаля. Поздрави


Потребителски аватар
vwfena
Мнения: 1827
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
Автомобил: VW passat
Двигател: PB 1991
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот vwfena » Чет 30 юли 2009 7:16


Най-вероятно, като са ти сложили газовата са я вързали, така че когато караш на газ да ти се изключва помпата и съответно да не достига бензин до дюзите на инжекциона и от там се скапват мембрани мисля че се наричаха на дюзите. Ако примерно ти оставят бензина да си циркулира мисля че ще се оправи проблема но постоняно ще трябва да имаш бензин в резервоара и то малко повечко тъй като помпата на ПБ е потопяема и ако върти на сухо изгаря.Газовия инжекцион и той е решение тъй като при него не се изключва помпата.


svety
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот svety » Чет 30 юли 2009 8:08


Помпата си бачка. И постоянно си има бензин щото първоначално винаги пали на бензин.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re:

Мнениеот passenger » Чет 30 юли 2009 8:57


SMYD написа:По-добре си сложи Газов Инжекцион!

Евала, накефи ме как срещу 1000 лева реши проблема на човека. :)


Потребителски аватар
vwfena
Мнения: 1827
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
Автомобил: VW passat
Двигател: PB 1991
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот vwfena » Чет 30 юли 2009 10:59


svety написа:Помпата си бачка. И постоянно си има бензин щото първоначално винаги пали на бензин.

Да тя пали ама дали после не се изключва защото аз като слагах газовия инжекцион на моята, така ми обясни момчето в сервиза попитах го след като запаля ще ми се изключва ли помпата понеже четох, че ако работи и няма бензин може да изгори и той ми го обясни това че се оставя да работи постоянно за да върти бензина да не се получава това със дюзите на инекциона за което ти писах.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот The_Machine » Пет 31 юли 2009 22:15


При ГИ няма как (е, ок де, доста по-трудно е) да се спира помпата, тъй като газта по клапаните се пуска доста преди да са спрени бензиновите инжектори, а за управление на релето за спиране на помпата се ползва кабела, захранващ газовите клапани...

До колегата с инжекторите - не съм срещал такъв случай, а съм правил доста ПБ-та... може би проблема е в дюзите втора ръка, които купуваш...


svety
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газификация на Пасат 1,8 РВ

Мнениеот svety » Съб 01 авг 2009 9:21


The_Machine написа:При ГИ няма как (е, ок де, доста по-трудно е) да се спира помпата, тъй като газта по клапаните се пуска доста преди да са спрени бензиновите инжектори, а за управление на релето за спиране на помпата се ползва кабела, захранващ газовите клапани...

До колегата с инжекторите - не съм срещал такъв случай, а съм правил доста ПБ-та... може би проблема е в дюзите втора ръка, които купуваш...


Мдааа. и аз стигам до този извод. За това последния път тъсих дюзи във форума.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта