Монтаж на АГУ с ламбда контрол на Пасат В3 1.8 АВS ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Монтаж на АГУ с ламбда контрол на Пасат В3 1.8 АВS ?

Мнениеот zfa159 » Сря 12 сеп 2007 13:42


Питанките са следните :
В момента колата няма никаква газова уредба.
Идеята досега беше да се монтира обикновенна газова уредба с електронен изпарител и т.н. както си се прави в повечето случаи.
Да обаче сега се замислям да инвестирам в система с Ламбда-контрол не за друго а за да видя дали има разлика спрямо конвенционална газова а и доста колеги са доволни от подобно устройство.
След разглеждане из темата изнамерих това :
http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=8 и ми хвана окото като начин на действие и конструкция.Доколкото схванах дефакто всичко освен кранчето в системата си остава същото,каквото ми биха сложили на всяко едно място,където ще отида да монтират Агу.Следва въпроса дали някъде монтират подобни устройства заедно с цялата газова уредба (не искам да си я купувам на части и да си я слагам сам или да трябва после да търся кой къде коя жица е срязал при монтажа за да възстановявам инсталацията,така че да работи с това устройство).
Другия вариант е да ида някъде и да ми сожат всичко като на обикновенна газова и после да се мъча сам да си го вържа това устройство ама ще се затрудня с възстановяването на някои прекъснати връзки по електроинсталацията ако има такива.
Ще съм благодарен на мнения по въпроса къде може да ми го монтират това или подобно устройство или как да подходя!




Потребителски аватар
SMYD
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 6:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SMYD » Сря 12 сеп 2007 14:35


Нямаш нужда от такова нещо,за този двигател.Не се втилясвай,а си сложи обикновена газова,с ел.клапан,и тва е!


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Сря 12 сеп 2007 17:11


Ами и аз нямам Ламбда-контрол и нямам проблеми никакви с вървежа и всичко друго.Но ако се решил да слагаш е хубаво да попиташ колегите дали са доволни,но както виждам тука във форума,който са сложили Ламбда-контрол са много доволни и от вървежа и от към разхода.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 12 сеп 2007 17:14


Е...хората за да го измислят си е имало причина пък и на мен ми е интересно защото има логика в писанията на тези хора,че всъщност това би осигурило по-добра динамика на двигателя и че стандратния изпарител има недостатъци.
Също така братушките дават ето такава картинка на нещата за кола с моноинжекцион :
http://www.gaspart.ru/pictures/shema2_big.jpg
Аз съм карал доста коли с обикновенна газова и просто искам да експериментирам и този метод.
Засега се спрях на варианта да ми монитрат цяла газова някъде и после да добавя тези двете джаджи (електронното изменение на ъгъла на запалването и ламбда контрол).
Все пак щом при бензин-а са успели с ламбда снода и комп да намалят разхода на гориво и подобрят изгрянето защо да не успеят и при газта при положение че тя е по-калорична от бензина и реално при системи с ламбда контрол ама на газов инжекцион успяват да свалят разхода до идентичен с този на бензин...а разликата че там избягвт недостатъците на изпарителя като устройство и принцип на действие.Точното дозиране на горивото му е мамата според мен и това може да се постигне най-добре с такъв тип контрол.
Все пак благодаря за мнението ама целта на темата е малко по-друга.Аз вече съм решил че ще слагам такова ама питанката е как да стане 8)


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Сря 12 сеп 2007 18:19


Колега, специално за ABS има смисъл от ланда контрол + ТАП! Аз за сега съм сложил само ТАП и разхода ми падна от 10.5 на 9.2! Скоро мисля да сложа и ланда контрол, въпрос на средства е :lol: . За повече инфо се обърни към колегата qnis3!


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 12 сеп 2007 18:53


IVD написа:Колега, специално за ABS има смисъл от ланда контрол + ТАП! Аз за сега съм сложил само ТАП и разхода ми падна от 10.5 на 9.2! Скоро мисля да сложа и ланда контрол, въпрос на средства е :lol: . За повече инфо се обърни към колегата qnis3!

Колега какъв ТАП сложи....
Аз съм с ламбда контрол...Колата върви по-добре почти няма разлика с бензин но и гори повече...Градско няма разлика от преди но извън градско ми дигна с около литър литър и половина...при скорост от 130-140км не мога да сляза под 10на сто...а преди да сложа ламба контрола бях около 9...Другото основно предимство е че ламбда контрола има вграден емулатор -моя специално и не ми се е налагало да рестартирам компа от както съм го слежил ...почти година и няма проблем с работата на бензин...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 12 сеп 2007 20:18


Ез съм се огледал в такъв ТАП :
http://www.runel-tech.com/index.php?p=p ... iProduct=4
Ламбда контрол-а ми се вижда добра идея пък и доста колеги са доволни.Сега съм пуслан запитване до човека,който е даден като лице за контакт в този сайт за да ми даде цени на ТАП-а и на Ламбда контрол-а.
Идеята ми е че ламбда контрол-а има и вграден емулатор и вместо да дам 30-40лв за свестен емулатор по-добре да дам 100-тина (такава цена е обявил колегата от темата по-надолу) за да видя какво ще се получи.Пък ако не ми харесва ще продам системата и ще си направя обикновенна газовата.Така или иначе се използва същия изпарител и всичко останало не се променя в системата.
Май ще се спра на варианта да ми сложат конвенционална газова и после да я модифицирам с ТАП и ламбда контрол.
Пък като стигна до момента с настройване на цялата работа ще моля за помощ колегите дето вече са го минали този път.
Обаче ме мъчат още няколко въпросчета дето не са ми много ясни - дотук разбрах какво всъщност е TPS датчик-а обаче тази информация не ми е съвсем достатъчна.Интересувам се кое кабелче на моноблок-а за какво е и всъщност кои вериги се прекъсват при работа на газ (моторчето за празен ход дали се откача от ел.схемата,ТПС-а остава ли си закачен към комп-а,дюзата гаси ли се и как и т.н.).Все си мисля че ако дюзата се гаси не е нужен бензинов клапан в цялата картинка ама не ми е много ясно.Ще съм благодарен за някое и друго разяснение по въпроса как се изгражда цялата система в електрочастта си.
Благодаря!


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Чет 13 сеп 2007 13:07


silent написа:
IVD написа:Колега, специално за ABS има смисъл от ланда контрол + ТАП! Аз за сега съм сложил само ТАП и разхода ми падна от 10.5 на 9.2! Скоро мисля да сложа и ланда контрол, въпрос на средства е :lol: . За повече инфо се обърни към колегата qnis3!

Колега какъв ТАП сложи....
Аз съм с ламбда контрол...Колата върви по-добре почти няма разлика с бензин но и гори повече...Градско няма разлика от преди но извън градско ми дигна с около литър литър и половина...при скорост от 130-140км не мога да сляза под 10на сто...а преди да сложа ламба контрола бях около 9...Другото основно предимство е че ламбда контрола има вграден емулатор -моя специално и не ми се е налагало да рестартирам компа от както съм го слежил ...почти година и няма проблем с работата на бензин...


A.E.B е TAP-a който ми монтира qnis3, няколко месеца се мъчих да го наглася на точните градуси /имам впредвид опитвах различни 9,12/ но сега вече е ОК.

zfa159 мисля че има хора от форума който вече са се опарили от runel-а :lol: според мен е по-добре да дадеш малко повече пари за нещо изпитано и доказало се :lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 13 сеп 2007 13:22


IVD написа:
silent написа:
IVD написа:Колега, специално за ABS има смисъл от ланда контрол + ТАП! Аз за сега съм сложил само ТАП и разхода ми падна от 10.5 на 9.2! Скоро мисля да сложа и ланда контрол, въпрос на средства е :lol: . За повече инфо се обърни към колегата qnis3!

Колега какъв ТАП сложи....
Аз съм с ламбда контрол...Колата върви по-добре почти няма разлика с бензин но и гори повече...Градско няма разлика от преди но извън градско ми дигна с около литър литър и половина...при скорост от 130-140км не мога да сляза под 10на сто...а преди да сложа ламба контрола бях около 9...Другото основно предимство е че ламбда контрола има вграден емулатор -моя специално и не ми се е налагало да рестартирам компа от както съм го слежил ...почти година и няма проблем с работата на бензин...


A.E.B е TAP-a който ми монтира qnis3, няколко месеца се мъчих да го наглася на точните градуси /имам впредвид опитвах различни 9,12/ но сега вече е ОК.

zfa159 мисля че има хора от форума който вече са се опарили от runel-а :lol: според мен е по-добре да дадеш малко повече пари за нещо изпитано и доказало се :lol:

Каква марка например да търся и откъде да си набавя?
Благодаря!


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Чет 13 сеп 2007 19:05


Знам че BRC и A.E.B имат ланда системи, за Lovato незнам но сигурно и те са в играта.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 13 сеп 2007 20:37


Колега здравей!
Ловато има системи но нещо май не са много на ниво. АЕБ и БРЦ са доста по добри в тази насока.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 13 сеп 2007 20:40


zfa159 написа:Каква марка например да търся и откъде да си набавя?
Благодаря!

A.E.B от qnis3


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 13 сеп 2007 20:50


Ето какво предлагат B.R.C в тяхната система :
http://brc.hit.bg/lambda.htm
Проблема е че се слага друга/допълнителна Ламбда сонда за въпросния модул.Мислех си че следят бензиновата и ги попитах и ми обясниха че при газ напреженията и типа на сондата са други и затова се слагадопълнителна (което всъщност оскъпява цялата работа до посочената цифра).


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 13 сеп 2007 20:52


L&R написа:
zfa159 написа:Каква марка например да търся и откъде да си набавя?
Благодаря!

A.E.B от qnis3

Говорим за цяла система или само за модул за Ламбда котрол и ТАП?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 13 сеп 2007 20:53


Ламда контрола около 150лв.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта