Колеги помагайте.Колата е пасат 94г.,1,8мi ,ADZ мотор,газова ловато ел..Има сложен симулатор за ламбда сонда и реле за рестарт.Проблема е следния:Колата сама си вдига оборотите.Когато падат оборотите до 2000 об. след това сама ги вдига до около 2500 об. и след това падат на малки или пък когато превключвам на друга предавка пак около 2000 об. примерно превключвам на втора оборотите пак се вдигат до около 2500 об. и после падат.Малките обороти са перфектни и на газ и бензин.Свалях степ моторчето почистване смазване но проблема остана.Извинявам се предварително ако дублирам темата но не можах да намеря тема с подобен проблем.Явно проблема с оборотите на VW при поставяне на газ са често явление.Това нещо не го прави постоянно а само от време на време.
Поздрави!
Проблем с пасат В4/обороти/
Колега при мен случая е подобен на твоя. 1,8mi ABS мотор. Сложиха ми реле за да се рестартира комп. Всеки път като запаля на газ оборотите са ми мн. високи и ги смъква чак като загрее до някаква норм. темп. Не знам дали има начин да се смъкват защото по тоя начин ми харчи много в градски условия - над 15/100. На бензин оборотите са малко по ниски като запаля на студен мотор (може да се каже почти нормални; нямам оборотомер за съжаление за да ги цитирам). Не е от центровки и други, филтъра ми е нов. Ако някой има коментар да пише.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
колега след рестарт при първоначално палене колата винаги ще ти държи високи обороти докато загрее, и управляващият блок си набави нужните инициализации.
А на колегата по-горе ще му препоръчам да си премахне емулатора на ламбдата, защото и с него управляващия блок си трупа грешка!
Най добре е да се постави ключе за ръчно рестартиране при палене на газ, и на 10...15 пления да се ресетва.
Освен това голямо значение за оборотите оказва и температурния датчик.
А на колегата по-горе ще му препоръчам да си премахне емулатора на ламбдата, защото и с него управляващия блок си трупа грешка!
Най добре е да се постави ключе за ръчно рестартиране при палене на газ, и на 10...15 пления да се ресетва.
Освен това голямо значение за оборотите оказва и температурния датчик.
- grimasa
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 9:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Драгоман
- Контакти:
grimasa написа:Колеги,малките обороти са перфектни ,на студено палене са 1100 на топъл двигател 900,тоя номер ми прави само между 2000 и 3000 оборота и само на газ и само когато започне да ги сваля оборотите.Ще пробвам как ще се държи като сваля симулатора.Поздрави!
Свалих симулатора но проблема си остана
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта