ТАП ДЕТОНАЦИИ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
predator73
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

ТАП ДЕТОНАЦИИ

Мнениеот predator73 » Сря 15 авг 2007 7:35


ВЧЕРА СЛОЖИХ ТАП GOLF2 1.3 ПЪРВОНАЧАЛНО ГО СЛОЖИХ НА 4 ГРАДУСА НО ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД БЯХА НЕСТАБИЛНИ И ГАСНЕШЕ.СЛОЖИХ ГО НА 5 ГРАДУСА ОБОРОТИТЕ СЕ ПООСПОКОИХА И НЕ ГАСНЕШЕ НО ТАЗИ СУТРИН КАТО ТРЪГВАХ КАТО МИНАХ НА ВТОРА НА ПО НИСКИ ОБОРОТИ СЕ ПОЛУЧИХА ГОЛЕМИ ДЕТОНАЦИИ КОЛАТА ЗАПОЧНА ДА СКАЧА.ДАЛИ СЪМ ДАЛ ГОЛЯМО ПРЕДВАРЕНИЕ И МОЖЕ ЛИ ДА СЪСИПЯ ДВИГАТЕЛЯ ПО ТОЗИ НАЧИН.СЛЕД КАТО ПО ЗАГРЯ ВЕЧЕ НЕ ПРАВЕШЕ ТАКА.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 13 сеп 2007 10:36


А убеден ли си че преди да го сложиш ТАП-а някой газаджия не ти е бутнал вече центровката с някакво предварение и в момента да и идва много?
Както са написали в дебелите книги за ТАП-овете преди да го сложиш отиваш на центровка на бензин и после го слагаш като предварението се гласи опитно (поне така процедират колегите във форума) ама доколкото четох мненията са между 5 и 12 градуса.Обаче ако преди това някой газаджия ти е бутнал центровката с 7-8 градуса и после и ти си я бутнал с ТАП-а ситуацията се променя много.
Започни оттам като за начало.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 13 сеп 2007 20:32


Колегата е напълно прав! Тези мотори най добре понасят 5грд. + може и малко повече но трябва да го програмираш да работи над 1100об. иначе се получава едно пропукване в ауспуха.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта