Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот stereofonix » Нед 06 юни 2010 16:16


Здравейте колеги. В последно време ми се получи един много странен проблем при работа на газ, но 1-во да кажа за каква кола става съпрос. Колата е Пасат Б4 с мотор ADZ. Газовата е електрическо Ловато. Проблемчето е следното: след работеща известно време кола, загася мотора и запаля деректно на газ (ключа е с три половения) се получа че по някога оборотите си стоят на 1200 и не падат на следващият стоп или светофар си падат на 850, като може и да не паднат следващите 2-3 спирания. На бензин няма такива проблеми. Чистен е газов филтът, развивана е пропката на изпарителя да изтекат лепливите утайки.Откачанами са клемите на акумулатора уж да се изчистят грешките ... макар да съм малко скептип към това с грешките. Зареждам на бензиностанция Лукойл като мисля следващият път да пробвам на ОМВ или друга. Според вас какво или къде може да е проблема. Възможно ли е да въздушен вилтър ?




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот quattro^^ » Нед 06 юни 2010 19:39


въздушния филтър на колко км е


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот stereofonix » Нед 06 юни 2010 22:02


Ами мисля че е на около 10 000 км.


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот mitakathvp » Нед 06 юни 2010 23:35


Сменяй като се кара на газ се сменя на 5-6К километра. :beer


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот stereofonix » Сря 09 юни 2010 22:30


След смяна на въздушният филтър с нов, проблема си остана пак. Стъпковото моторче е ново , имам друго леко съмнение че може тампона на моното да има леки наченки за дефект и от там да е проблема. Уикенда като ми остане малко повече време ще го видя в какво състояние е. АКо имате някоя друга идея от какво може да е ще съм изключително радостен да ги споделите с мен.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот i.e.i » Чет 10 юни 2010 7:51


Някое гърне да "дрънчи"(външно здраво),да се е разпаднало от вътре?
На място(с отворена врата),като дадеш газ се чува характерен звук.
Делкото въртяно ли е?


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот stereofonix » Чет 10 юни 2010 22:22


i.e.i написа:Някое гърне да "дрънчи"(външно здраво),да се е разпаднало от вътре?
На място(с отворена врата),като дадеш газ се чува характерен звук.
Делкото въртяно ли е?


Ами не намирам промяна в гърнетата и звукът им. Освен като е студена колата и я запаля се чува странен звук при студен двигател и леко вибриране на волата като е при 1100-1200 оборота но след малко работа около 40-на секунди и се пооправя тресенето. Делкото не съм го барал , освен да се разхлабило или само разцентровало. Развих си пропрака на изпърителя където се събират лепливите мизериики от газта и виждам че уплатнението на черната тапа с вибта е скъсано от едната страна. Ето и вида на изпарителя а тапата за която говоря е няи долу. Какво трябва да е Опръстенчето? От някакав термо-топло-масло устойчив каучук или силикон и с какви размери да го търся.Изображение


Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот MrLover » Чет 04 ное 2010 18:04


И аз съм с същото газово и с ADZ мотор, но на голф 3 и имам същия проблем, като някой път и задържа оборотите на 2000 поне 20-стина секунди и тогава падат....


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот stefan4o » Чет 04 ное 2010 19:55


i.e.i написа:Някое гърне да "дрънчи"(външно здраво),да се е разпаднало от вътре?

Колега, прости ме за невежеството. Аз имам такъв проблем и гърнето ми е за смяна последното, надявам се по-напред са здрави... Та колата ми лееееко претриса и не работи особено стабилно като загрее. Ходил съм по газ-анализатори и съм я вкарал в норми, но проблемът си остана, макар и трудно забележим (усеща се странна вибрация в купето на момент, като претрисане за части от секундата). Та, е ли е възможно от това гърне да ги прави тези неща и тази неприятна за мен работа на ПХ да иде от него?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот Winner25 » Чет 04 ное 2010 22:03


За тресенето на празен ход - при мен се появиха след смяна на мека връзка. Така че по принцип е възможно да се получава от проблем с аспусите. Като е студена работи на малко по-високи обороти и няма вибрации :)

А за високите обороти - може да е от богата смес. Хубаво е да се направи реглаж на изпарителя.


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот mitacee » Пон 08 ное 2010 20:19


stereofonix написа:След смяна на въздушният филтър с нов, проблема си остана пак. Стъпковото моторче е ново , имам друго леко съмнение че може тампона на моното да има леки наченки за дефект и от там да е проблема. Уикенда като ми остане малко повече време ще го видя в какво състояние е. АКо имате някоя друга идея от какво може да е ще съм изключително радостен да ги споделите с мен.

при мен беше същото положе ни е със същия двигател на пасат4 с ловато ел. и се оказа точно тампона но докато го разбера бая го карах така и бая майстори обиколих и резултата никакъв докато в един слънчев ден от тампона взеда фучи като прахусмукачка и като го смених всичко си дойде на мастото та мисълта ми е че сигурно и емало малка цепка и когато е на бензин не дава голяма разлика но на газ задържаше оборотите


Потребителски аватар
berkant3008
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
Автомобил: PASSAT B3
Двигател: ABS-93
Местоположение: ruse
Контакти:

Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO

Мнениеот berkant3008 » Пон 08 ное 2010 20:30


при работещ двигател като разклатиш моното ако падат оборотите значи е от тампона ако са добре оборотите не си давай парите на празно не че е много скъпо но..



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта