Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
Здравейте колеги. В последно време ми се получи един много странен проблем при работа на газ, но 1-во да кажа за каква кола става съпрос. Колата е Пасат Б4 с мотор ADZ. Газовата е електрическо Ловато. Проблемчето е следното: след работеща известно време кола, загася мотора и запаля деректно на газ (ключа е с три половения) се получа че по някога оборотите си стоят на 1200 и не падат на следващият стоп или светофар си падат на 850, като може и да не паднат следващите 2-3 спирания. На бензин няма такива проблеми. Чистен е газов филтът, развивана е пропката на изпарителя да изтекат лепливите утайки.Откачанами са клемите на акумулатора уж да се изчистят грешките ... макар да съм малко скептип към това с грешките. Зареждам на бензиностанция Лукойл като мисля следващият път да пробвам на ОМВ или друга. Според вас какво или къде може да е проблема. Възможно ли е да въздушен вилтър ?
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
въздушния филтър на колко км е
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
Ами мисля че е на около 10 000 км.
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
Сменяй като се кара на газ се сменя на 5-6К километра. 

- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
След смяна на въздушният филтър с нов, проблема си остана пак. Стъпковото моторче е ново , имам друго леко съмнение че може тампона на моното да има леки наченки за дефект и от там да е проблема. Уикенда като ми остане малко повече време ще го видя в какво състояние е. АКо имате някоя друга идея от какво може да е ще съм изключително радостен да ги споделите с мен.
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
Някое гърне да "дрънчи"(външно здраво),да се е разпаднало от вътре?
На място(с отворена врата),като дадеш газ се чува характерен звук.
Делкото въртяно ли е?
На място(с отворена врата),като дадеш газ се чува характерен звук.
Делкото въртяно ли е?
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
i.e.i написа:Някое гърне да "дрънчи"(външно здраво),да се е разпаднало от вътре?
На място(с отворена врата),като дадеш газ се чува характерен звук.
Делкото въртяно ли е?
Ами не намирам промяна в гърнетата и звукът им. Освен като е студена колата и я запаля се чува странен звук при студен двигател и леко вибриране на волата като е при 1100-1200 оборота но след малко работа около 40-на секунди и се пооправя тресенето. Делкото не съм го барал , освен да се разхлабило или само разцентровало. Развих си пропрака на изпърителя където се събират лепливите мизериики от газта и виждам че уплатнението на черната тапа с вибта е скъсано от едната страна. Ето и вида на изпарителя а тапата за която говоря е няи долу. Какво трябва да е Опръстенчето? От някакав термо-топло-масло устойчив каучук или силикон и с какви размери да го търся.

- MrLover
- Мнения: 270
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AMX
- Местоположение: Бургас
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
И аз съм с същото газово и с ADZ мотор, но на голф 3 и имам същия проблем, като някой път и задържа оборотите на 2000 поне 20-стина секунди и тогава падат....
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
i.e.i написа:Някое гърне да "дрънчи"(външно здраво),да се е разпаднало от вътре?
Колега, прости ме за невежеството. Аз имам такъв проблем и гърнето ми е за смяна последното, надявам се по-напред са здрави... Та колата ми лееееко претриса и не работи особено стабилно като загрее. Ходил съм по газ-анализатори и съм я вкарал в норми, но проблемът си остана, макар и трудно забележим (усеща се странна вибрация в купето на момент, като претрисане за части от секундата). Та, е ли е възможно от това гърне да ги прави тези неща и тази неприятна за мен работа на ПХ да иде от него?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
За тресенето на празен ход - при мен се появиха след смяна на мека връзка. Така че по принцип е възможно да се получава от проблем с аспусите. Като е студена работи на малко по-високи обороти и няма вибрации
А за високите обороти - може да е от богата смес. Хубаво е да се направи реглаж на изпарителя.

А за високите обороти - може да е от богата смес. Хубаво е да се направи реглаж на изпарителя.
- mitacee
- Мнения: 153
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
stereofonix написа:След смяна на въздушният филтър с нов, проблема си остана пак. Стъпковото моторче е ново , имам друго леко съмнение че може тампона на моното да има леки наченки за дефект и от там да е проблема. Уикенда като ми остане малко повече време ще го видя в какво състояние е. АКо имате някоя друга идея от какво може да е ще съм изключително радостен да ги споделите с мен.
при мен беше същото положе ни е със същия двигател на пасат4 с ловато ел. и се оказа точно тампона но докато го разбера бая го карах така и бая майстори обиколих и резултата никакъв докато в един слънчев ден от тампона взеда фучи като прахусмукачка и като го смених всичко си дойде на мастото та мисълта ми е че сигурно и емало малка цепка и когато е на бензин не дава голяма разлика но на газ задържаше оборотите
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: Лек и непостоянен проблем с ел.LOVATO
при работещ двигател като разклатиш моното ако падат оборотите значи е от тампона ако са добре оборотите не си давай парите на празно не че е много скъпо но..
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта