превключване от едното гориво към другото

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
krasi_at
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 26 май 2007 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

превключване от едното гориво към другото

Мнениеот krasi_at » Сря 17 окт 2007 0:43


Имам Г2 1.6 карбуратор на газ/бензин и искам да ви попитам за преминавяането от едното гориво към другото.Например паля го на бензин и превключвам на газ при което двигателя започва да работи много странно падат му оборотите и се опитва да загасне това продължава към 30-60 секунди и започва да си работи нормално.Сякаш смесва двете горива при това превключване.Ако реша да променя горивото и натисна бутона в неутрално положение тя работи към минута ,минута и половина и след това огасва и я пяла на другото гориво без проблем и също си работи перфектно.На какво се дължи това на самия модел агу или на нещо друго.Благодаря предварително.




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 17 окт 2007 6:27


Дължи се на това, че в карбуратора има бензин, който има нужда от време за да изгори. Разрови малко, ако искаш повече подробности.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 17 окт 2007 7:50


От бензин минаваш на нулево положение, колата ще работи както сам разбираш докато изхарчи бензина в карбуратора и ще спре, но ти предполагам можеш да я разбереш и в този момент да превключиш на газ.Тогава няма да ти се налага да въртиш на стартера.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 17 окт 2007 9:08


Ако газаджиите са си свършили работата като хората копчето ти за првевключване е с общо три положения - едното крайно е бензин,другото крайно е газ.Трябва да има и средно при което реално колата не е на нито едното от двете.Получава се следното - карбуратора ти има отделение,пълно с бензин и когато караш на бензин то си стои пълно.Като превключиш на нулево положение и двата клапана са затворени (газовия и бензиновия) обаче колата продължава да работи и да вирви на това гориво което имаш в карбуратора.Когато то свърши колта изгасва (ако се движи забива муцуна и започва да забавя).Тук е момента да превключиш на другото положение и да пуснеш газ към двигателя.
Когато преминаваш от газ на бензин също почти винаги ще ти изгасва (освен ако не го правиш на доста високи обороти) защото като спреш подаването на газ колата почти мигновенно изгасва а за да мине на бензин трябва бензиновата помпа да създаде налягане и да напълни въпросното отделение в карбуратора отново,което изисква време разбира се.
Ако щракнеш от бензин направо на газ директно давиш колата зверски понеже смесваш двете горива (бензина ти се подава от количеството в карбуратора а газта си я подаваш както трябва).Тогава колата моментално изгасва (бензина гори с въздух а ти вместо въздуха му набутваш газ и умира) и се задавя жестоко.Следва въртене на стартер докато изхвърли тази "негоривна" смес от бензин и газ а за да е още по-весело ако си оставил колата в едното положение от двете (газ или бензин) към всичкото това продължаваш да подаваш и гориво от единия вид.....и става мазало.
Затова както са казали колегите като превключваш от бензин на газ ползвай средното положение и няма да има проблем.
Успех!


Потребителски аватар
krasi_at
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 26 май 2007 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот krasi_at » Сря 17 окт 2007 9:57


Много благодаря на всички ви.Много подробно ми обяснихте всичко евалата.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 17 окт 2007 13:56


zfa, за карбуратор е нужно по-сложно ключе. Освен положенията газ и бензин, трябват още 2: "нищо" - за преминаване от бензин на газ, и "газ + бензин" - последното е за минаване от газ на бензин, докато чакаш да се напълни карбуратора. Иначе ще гасне, особено ако бенз. помпа не е много добра.
На българското АГУ дето имах на москвича ключа се въртеше само надясно (като на печка:-)), и тези 4 положения се редуваха - "газ", "газ+бензин", "бензин" и "нищо".
Предполагам че се продават и такива ключове по газаджийските магазини, ако не - лесно може да се направи.


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 17 окт 2007 19:46


моя ключ има застъпване
ключето е с три положения
при преминаване от бензин на газ на средно положение са излкючени и двата клапана за газ и за бензин-за да се изразходва бензина в карбуратора-след това газта тругжа мигновенно
при превключване от газ на бензин - и двата клапана са включени,за да може да се подкачи бензин във карбуратора,и в момента на прихълцване се превключва на бензин като остава само бензиновия клапан включен



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта