В момента колата е с електрическо Ловато - двигател 2е 2.0 115 к.с.
Не е газов инжекцион.
Карам 5 години /около 100 000 км/ , но последно време има проблеми и мисля да сменя изпарителя, вместо да сменям мембрани и др.
Чух хубави отзиви за Ланди Ренцо - с него проблемите били по-малко.
Въпросът ми е възможна ли е смяната или не??
Много ли трябва да се преработва??
Или някой друг изпарител да препоръчате??
Преработката ще я прави човек дето е запознат , но засега събирам предварителна информация.
Благодаря предварително за съветите.
Възможна ли е смяна на изпарител??
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След като 5 години не си имал проблеми с този, мисля че е по-добре просто да му смениш мембрани и гумички (работа за час най-много), и да караш още 5.
Ловатото е простичък изпарител, който обаче ако "пасне" на колата е перфектен.
Инача технически смяната с друг по правило е лесна, в повечето случаи просто се сваля единия и се слага другия, но ще трябват съвсем нови настройки.

Ловатото е простичък изпарител, който обаче ако "пасне" на колата е перфектен.
Инача технически смяната с друг по правило е лесна, в повечето случаи просто се сваля единия и се слага другия, но ще трябват съвсем нови настройки.
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Относно Ланди - сменихме доста в нашия дом и все на различни коли!
2бр на Опел Кадет 85' - 86'
Джета - 1бр /Джетата беше 1.6 карб./
Астра 92' - 2 броя.
От моя Пасат във вторник изхвърлих Ланди-то и сложих турски - Платинка (поведението му е в пъти по-добро). Нищо хубаво не видях от тва Ланди. Мени си оборотите постоянно. Ако е регулиран и излезна извън града и настъпя колата, след като намаля скоростта започва да гасне. Не знам ние ли сме каръци, Ланди ли са боклуци... Познати също се оплакват.
Съвета ми е - сменяй мембрани и гумички. Щом ти е бил верен толкова време, не му изневерявай! Останете заедно до края
2бр на Опел Кадет 85' - 86'
Джета - 1бр /Джетата беше 1.6 карб./
Астра 92' - 2 броя.
От моя Пасат във вторник изхвърлих Ланди-то и сложих турски - Платинка (поведението му е в пъти по-добро). Нищо хубаво не видях от тва Ланди. Мени си оборотите постоянно. Ако е регулиран и излезна извън града и настъпя колата, след като намаля скоростта започва да гасне. Не знам ние ли сме каръци, Ланди ли са боклуци... Познати също се оплакват.
Съвета ми е - сменяй мембрани и гумички. Щом ти е бил верен толкова време, не му изневерявай! Останете заедно до края

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта