АГУ ПРОБЛЕМ
АГУ ПРОБЛЕМ
ПРЕДИ ДВА МЕСЕЦА СИ СЛОЖИХ НОВА АГУ НА ГОЛФА. ОТНАЧАЛО БЕШЕ ИДЕАЛНА НЕ СЕ ЧУВСТВАШЕ НА КАКВО Я КАРАМ. СЛЕД ТЕХНИЧЕСКИЯ ПРЕГЛЕД НА 1000 КМ. Я ЗАКАРАХ НА МАЙСТОРИТЕ ВЪВ ФИРМАТА КОЯТО МИ Я СЛОЖИХА. КАЗАХ МА "МАЙСТОРА" ДА НАМАЛИ МАЛКО РАЗХОДА НА ГОРИВО. ПРЕГЛЕДА, БУТНА МАЛКО ИЗПАРИТЕЛЯ РЕГУЛИРА МИ ОБОРОТИТЕ ВСИЧКО КАКТО ТРЯБВА:) ДОВОЛНО. НО ПРОБЛЕМА ТЕПЪРВА ЗАПОЧА: КАТО Я КАРАМ НА ДЪЛГО НАЙ ВЕЧЕ ИСКЛЧВАМ ОТ СКОРОСТ И ДВИГАТЕЛЯ ОСТАВА СЪС СЪЩИТЕ ОБОРОТИ Т.Е ОКОЛО 2000 ОБ/М:( ВЪРНАХ СЕ АЗ НА ДРУГИЯ ДЕН КАЗВАМ ТАКА ТАКА.. НА МАЙСТОРА. ТОЙ КАЗА НЕЩО ДА ОТБИЕ НОМЕРА И ОТ ТОГАВА КАРАМ ТАКА. АКО НЯКОИ МОЖЕ ДА МЕ ПОСЪВЕТВА НЕЩО ЩЕ СЪМ MY МНОГО БЛАГОДАРЕН
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Първо
. Няма нужда да пишеш с главни букви, и малките се виждат достатъчно добре
. Не е лошо освен това да напишеш малко инфо за колата (най-вече за мотора), иначе кристалната топка може да не покаже нищо. Проблема може би ти е от моторчето за празният ход(ако имаш такова), от газовата е по-малко вероятно


- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zdafii написа:да вече ще пиша с малки букви просто не съобразих. двигателя е 1.4 '94(не е от най-хубавите).А как да го оправя това моторче направо с ново ли?
Aдски скъпо е новото...
Колегите да се изкажат дали това чудо не беше с комбиниран дросел+стъпково моторче (правил съм такова проблемно на един Сеат - вътре се износва една полудъга със зъби на нея , която върти зъбно колелце... )
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта