Надявам се да получа необходимата информация и благодаря на отговорилите
Газификация на голф 3?!
Газификация на голф 3?!
Здравейте, нов съм във форума и скоро ми предстои покупка на голф 3, но искам да го купя с АГУ или да монтирам такова след покупката! Въпроса ми е кой двигател да избера за целта? Предполагам че има значение! Четах по темите - може би 1.8 моно 90 коня, или нещо друго!? Не разполагам с бюджет за газов инжекцион, така че ако голфа е без газова ще сложа обикновенна такава! В такъв случай само моно инжекцията ли е удачна? Ако намеря пълна инжекция с монтирана вече газова ще я взема предвид по-добрата технология и по-голямата мощност, а и няма да се налага да я купувам тепърва!
Надявам се да получа необходимата информация и благодаря на отговорилите
Надявам се да получа необходимата информация и благодаря на отговорилите
ivonko написа:Колега, защо не харесаш първо двигателя, после колата? Ако е с пластмасови колектори - всмукателни, ще ти трябва газов инжекцион. На всички други се монтира и обикновена газова. Ако търсиш икономия, си вземи TDI.
Именно това се опитвам да направя, да си избера двигател който е най-подходящ за газификация! Ако намяря голф с вече монтирана още по-добре! Тези дни ще гледам един такъв 1.6 с газова, но незнам още за какво става въпрос. Относно TDI първоначално бях навит, но подръжката на дизела не ми е по джоба,а горивната помпа и турбината не са вечни, но за сметка на това били много "евтини"!
- ivonko
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
АБС, 1.8 ,90 к.с.
много лесно се газифицира, обикновена газова, евтина подръжка, икономичен мотор, ама да знаеш, за TDI не си прав - не си карал такова с чип да видиш за какво иде реч, и не са чак толкова скъпи помпите и турбото..... ама ти си знаеш. Аз карам ABF, доста пари съм хвърлил по нея, ама си я харесвам, и съм с газова.... Аре със здраве
много лесно се газифицира, обикновена газова, евтина подръжка, икономичен мотор, ама да знаеш, за TDI не си прав - не си карал такова с чип да видиш за какво иде реч, и не са чак толкова скъпи помпите и турбото..... ама ти си знаеш. Аз карам ABF, доста пари съм хвърлил по нея, ама си я харесвам, и съм с газова.... Аре със здраве
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Много вярно!doko написа:Скачай на 1.8 ABS 90 кс. или 1.8AAM 75 кс. Няма да сбъркаш !
В краен случай 1.4 или 1.6 като и двата си имат недостатъци.
Дизел и аз не бих взел щото нафтата е 2 лева и дори да харчи 5/100 пак с газта е по-евтино.
Плюс това по-скъпа подръжка и по-висока начална цена.
(ееехх тез бегачки
) ама е добър двигател, има достатъчно мощност за нормално шофиране, по наклоните си проличава-рядко се налага да се връща на 4-та. Гори малко и на бензин и на газ. 1,4 е слабичък и като му се сложи газ поиздъхва малко.- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
auubau написа:Много вярно!doko написа:Скачай на 1.8 ABS 90 кс. или 1.8AAM 75 кс. Няма да сбъркаш !
В краен случай 1.4 или 1.6 като и двата си имат недостатъци.
Дизел и аз не бих взел щото нафтата е 2 лева и дори да харчи 5/100 пак с газта е по-евтино.
Плюс това по-скъпа подръжка и по-висока начална цена.Аз лично препоръчвам за газифициране с обикновено газово 1,8 ABS 90к.с. Не е бегачка :Mr Green Fun (ееехх тез бегачки
) ама е добър двигател, има достатъчно мощност за нормално шофиране, по наклоните си проличава-рядко се налага да се връща на 4-та. Гори малко и на бензин и на газ. 1,4 е слабичък и като му се сложи газ поиздъхва малко.
Да,да....ти карал ли си такъв ДВг с ламбда-контрол на газовото и ТАП(говоря за обикновено газово!)???И газовото да е монтирано в Италия,а не от наши самозвнаци....леле пък като му сложих на ДВГ-то и от Петролската газ.....пее като славей на разсъмване......а вятърът свири ли свири.....
С такъв ДВГ и добро газово на дълъг път освен 5-та просто забравяш за други предавки(стига да поддържаш скорост над 75 км/ч което и 2100 об/мин на 5-та)....вече си близо до максималния въртящ момент и колата изтегля учудващо добре.....за връщане на предаваки въобще не говорим......дори и в града когато мога да поддържам 65-70 км/ч си стоя та 5-та!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
\auubau написа:Колега това на мен ли и в какъв смисъл го каза? Стори ми си заядливо :hmmmm Нали видя че и аз съм със същия ДВГ и казах точно това, което и ти, но с други думи.joker написа:Да,да....
Извинявам се ако е прозвучало така.
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Не се притеснявай не съм се обидилjoker написа:\auubau написа:Колега това на мен ли и в какъв смисъл го каза? Стори ми се заядливо :hmmmm Нали видя че и аз съм със същия ДВГ и казах точно това, което и ти, но с други думи.joker написа:Да,да....
Извинявам се ако е прозвучало така....просто считам ,че някои неща са дори по-добри отколкото ги описваш....нямам много време-пиша набързо затова понякога звуча не така както съм го искал...извинявай още един път!!!!
![]()
![]()
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта

Нали видя че и аз съм със същия ДВГ и казах точно това, което и ти, но с други думи.