Проблем с газова на Голф 2 1600 PN

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Сря 16 яну 2008 19:01


ceci4 написа:Мислех си, че платното на ускорителната помпа е пробито, но щом казваш, че няма :roll:
При мен на газ си върви перфектно, но когато съм на бензин при подаване на газ тогава забива нос. Като задържа педала в това положение постепенно двигателя се развърта.
От какво може да се получава така???

аз имах същия проблем.смених всички мембрани на карборатора :да:




lz3cv
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 17:25
Автомобил: Jetta II 1990
Двигател: PN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот lz3cv » Сря 16 яну 2008 23:07


The Officer написа:Мерси за изчерпателния отговор колега :D :D :D Сега ако кажеш и какво реле горе долу трябва да си взема и няма да имаш грешка.Ще го пробвам тоя вариант тъй-като аз съм с плочка и после ще споделя резултата.Само кажи какво точно трябва да е релето...


Аз съм ползвал RAS-12. Мисля че ги има навсякъде. Едни жълти кубчета са. Имай предвид, че тока през елмагнита не е много малък и релето трябва да го понася. RAS-а май беше за 10-на ампера макар че няма да е чак толкова тока. Но от много глава не боли :)


tapoto
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 май 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tapoto » Сря 06 фев 2008 11:13


А колко градуса ви е предварението?


Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот The Officer » Сря 20 фев 2008 19:35


Благодаря на колегата lz3cv за инфото.Днес си сложих и аз едно реле на карбуратора.Аз съм с плочка , но искам да отбележа , че колата върви яко-почти като на бензин.Никакви предверения и такива глупости.Всеки може да си го направи-просто е , а ефекта е страхотен.


men79
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v kolata

Re: Проблем с газова на Голф 2 1600 PN

Мнениеот men79 » Нед 17 дек 2023 16:17


И аз изглежда имам същия проблем с моя голф 2 , 1992 г.,1.3 С. Темата е много стара и ако някой го е правил този номер скоро, може ли да снима и да покаже снимки. Не ми се занимава и бих си платил някой да постави релето, но няма такива майстори наоколо (Кърджали). Вече толкова време мина, за 5 -ти път карам голфа при майстора поставил АГУ-то и само врътва някакви кранчета и хоп готово е.....и пак същия проблем, особено в студено време.




lz3cv написа:Надявам се да успея да обясня добре:



Като застанеш пред колата с лице към моторния отсек, отляво на карбуратора в горната му част се намира един доста приличен цилиндър. Това е електромагнит, който се управлява с правоъгълни импулси от компютъра. Та този елмагнит задвижва въздушната клапа (смукача). Захранването е с куплунгче с два проводника. Прекъсва се единия от проводниците и се прекарва през контактите на реле. Контактите трябва да са нормално затворени. Т.е. когато релето не е захранено контактите са затворени. Самото реле се захранва от 12v на ГАЗОВИЯ клапан.

Логиката е следната: Когато си на бензин и на междинно положение релето не е захранено и автоматичния смукач си работи. Обръщам внимание на това, че той трябва да работи и на междинно. Когато се превключи на газ, релето получава захранване от газовия клапан, сработва и отваря иначе затворените си контакти. В този случай се прекъсва захранването на електромагнита и клапата на смукача под действието на възвратната пружина се връща в отворено положение.



Това всичкото го направих на моята кола и оттогава насам нямам проблеми със "забиването" когато се настъпи рязко газта. Имаше и друг ефект - като я запаля сутрин студена и смукача е затворен, угасне ли по грешка нямаше палене. И как ще пали като се дави здраво с газ при затворен смукач. След монтиране на релето и този дефект изчезна.

Не мисля че ще е необходим ламбда емулатор, защото този компютър е доста опростен и няма пълен набор кодове за грешки. Поне при мен го чета редовно и грешка досега не е показал. Само четворки.



Необходимо уточнение - при мен карбуратора е пробит и газта се подава през щуцери директно в дифузьорите. Не знам какво ще се получи ако газта се подава НАД клапата на смукача с плочка. Но мисля, че пак ще забива като настъпиш рязко, защото затваряйки смукача, затваряш и притока на газ. Следователно мисля, че системата ще работи и при плочка. Ако някой пробва, нека сподели резултати.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта