Странно гаснене на празен ход /на метан/

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Странно гаснене на празен ход /на метан/

Мнениеот golf avenue » Пон 05 ное 2007 17:49


От скоро забелязвам мн. странно гаснене при работа на метан. Получава се когато карам извън градско и освободя от скорост оборотите падат до към 300 и ако не изгасне се лашкат малко и се нормализира,на безин не го прави.Проблема го прави при скорост над 110 след като освободиш/имах време да експериментирам/.Устройството е монтирано преди 2години за сега никви ядове двигателя е 1,6 АЕА.На скоро смених свещите,кабелите и възд. филтър и някаде от тогава но не съм сигурен започна това.свещите са brisk silver за тоя двигател точно.Днес понеже метана ми свърши карах на бенз. на пуснати фарове/на изкл. няма проблем/ забелязвам че падат малко под нормалното но се оправя бързо за секунди.Ако някой има идея благодаря предварително




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 05 ное 2007 20:31


Като гледам, проблемът ти е сходен с празен ход при висока скорост и обикновена газова - влиза много въздух, няма кой да коригира горивната смес и гасне. Опитай да преместиш входа на въздушния филтър вътре при двигателя!


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Мнениеот golf avenue » Пон 05 ное 2007 21:17


Ами за 2 години нее геснела сега изведнъж започва,входа на въздуха и сега си е от към двигателя.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 05 ное 2007 21:44


Значи като обогатиш малко сместа ще се оправи - иска си донастройка :)


Потребителски аватар
zdravko_1986
Мнения: 157
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_1986 » Пон 05 ное 2007 21:44


да не ти е скъсан тампон на двигатела и от там да смуче


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Пон 05 ное 2007 22:09


да бе, или тампон на носачите, а? или най добре на моно-то?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 06 ное 2007 7:04


Rabbit, не се подигравай :D
Все пак звучи като излишен въздух, дано някой с акъла си да каже, че аз коментирам само от малкия си личен опит. Що не я заведеш някъде да я огледат?


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Мнениеот golf avenue » Вто 06 ное 2007 17:38


тъмпона на моното е здрав ,ако имаше пробив нетрябваше ли да се форсира/на бензин поне/ще видим май ще я карам да я погледнат,ама все си мисля че преди да сменя свещите нищо и нямаше,в смисъл че други манипулации не съм правил,но пък с тези върви по-добре на метан,и това го прави само над 100 110 странна работа


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Мнениеот golf avenue » Пон 12 ное 2007 16:24


проблема се оправи,значи липсва ше ми едно вакумно маркуче което отива в кутията на филтъра,клапата за топъл и студен въздух,явно е смучела само студен.може да се :lock:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта