Колеги здравейте Имам АБФ голче, ама вече с тоя бензин се не трае Чудя се дали да му сложа газова уредба ( обикновенна или газов инжекцион) или да му сложа метан и да забравя за харчалък Моля ви кажете си мнението
Благодаря ви
kolega sega da ti kawa edna dve dumi.kato nqmash pari za benzin za kakvo si si kupil takava bega4ka be! ok nqma problemi slowi si gas ama ti powelavam uspex maksimum 2 godini predi da ti izbiqt klapanite nqma da ti govorq za kakvi pari sha xvurlish i za ednoto i za drugoto ama ti si znaesh. a metan... n si i pomislqi shtoto nadali shte iskash da te e qd sled tova kazvam ti go kato 4ovek koito znae kakvo e da karash i metan4e i gas.sega karam tova na benzin i sam adski govolen. kolata si e tvoq i reshenieto sushto. Виж правилата, точка 1. mod edit: zmej
Според мен колата може да се направи и с обикновена газова, но е много важно изпарителя да е достатъчно як за целта. Примерно да е 140 киловата, а не 100 киловата, както може би ще ти препоръчат някои газаджии. Също така е много важно колата да е изрядна откъм тоци (свещи, кабели и т.н.) още преди да се газифицира. Ако искаш нещата да са ОК си сложи и ТАП (тайм адванс процесор). Това е джаджа, която се активира като си на газ и променя ъгъла на запалването. Аз имам такава и след като ми престоя в джоба на вратата около 3-4 месеца, наскоро успях да намеря време да я монтирам и определено ефектът от нея е много положителен. Аз съм с 82 киловата двигател, 100 киловата БРЦ изпарител, клапа против гърмежи, НО никога не е гърмяла газовата уредба.
слагай газов инжекцион - тия обикновенните си отиват като карбураторите
мойта със 180 км/h(по магистралата), после 120-160 - където е по тясно , пуснат климатик и 4 човека с багаж ми дава 11.7л/100км
(нека ми е зле и много поздрави на дизелджиите)
п.п. а тва за изгорелите клапани е малко смешно
на тази съм врътнал 40хил. км. , преди това имах 2-ка на газ, на която врътнах 100хил. км. - сега е на 300хил. доказани и още не щът да изгорят клапаните, но можеби като стане на милион-два....