Газификация на ГТИ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Газификация на ГТИ

Мнениеот parno » Вто 20 ное 2007 22:51


Тъй като си обичам колата и си я карам все на бензин да не я моря...
е май времето дойде.Тъй като се предвижда скачане цените на бензина
няма да ми е по силите да сипвам за сума пари нищо бензин.
Имам една Уредба Ловато мисля ..паяженясва в мазето от 100 години.
Колата ми е механична инжекция а да и слагам газов инжекцион за пара колкото самата кола не мисля че си струва.
Въпросът е?Обикновенна Агу на Мех.Инжекция?
Ако е възможно какво става с горивните помпи при превключване на газ?
Спират ли вървят ли си?
Все пак газта се върти около левче все още а бенизина се очертава да става 2.30 :?




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 20 ное 2007 23:51


Помпата/ите се спират , друг начин да спреш надеждно бензина - трудно... бензиновите клапани не държат на наляганията на помпите на мех. инжекциони...

Колкото до 100-годишното Ловато... ако ми беше близо щях да ти помогна за 10 мин да го направиш нов с комплект мембрани и гумички за 16-20 лв.


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Вто 20 ное 2007 23:56


е при мен помпата си работи ама си карам на газ и така вече 2 месеца и 8000 км без проблем, та мисълта ми е че май не е наложително да се спира помпата


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 21 ное 2007 0:00


marianchev написа:е при мен помпата си работи ама си карам на газ и така вече 2 месеца и 8000 км без проблем, та мисълта ми е че май не е наложително да се спира помпата


А как е спрян бензина?
С бензинов клапан?
Поне аз докато монтирах така ме учеха старите майстори... че не било хубаво с клапан... :roll:


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Сря 21 ное 2007 0:21


мисля че не е спиран бензина изобщо, сутрин щракам копчето на положение-бензин, давам контакт помпата тръгва-паля , след малко обръщам на газ от ключа и така
Вслушвал съм се в багажника когато двигателя си работи на газ и си чувам бензиновата помпа да върти, ама де отива и откъде се връща бензина убий ме не знам.
Майстора на газовата ми каза че не е проблем помпата да работи, но да не я оставям дълго време на сухо- т.е да има поне 8-10 лита бенц.
Не знам дали има циркулация на бензин , едно знам - помпата работи
:gruebel


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 21 ное 2007 7:41


е не трябва ли при минаване на режим газ да се спират тез помпи?
как работи таз кола и с газ и с бензин на веднъж.те поддържат някакво налягане все пак.тоя бензинов клапан какво представлява нещо не мога да си го представя. :?
трябваше карбураторче да си зема ама на ся :?


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 21 ное 2007 9:35


Smoke написа:е не трябва ли при минаване на режим газ да се спират тез помпи?
как работи таз кола и с газ и с бензин на веднъж.те поддържат някакво налягане все пак.тоя бензинов клапан какво представлява нещо не мога да си го представя. :?
трябваше карбураторче да си зема ама на ся :?

бензина циркулира през тръбичката за обратното(излишното) гориво загледай се отпред в ляво в долната част на рога има няколко тръбички зелената(ако не се лъжа) е за излишното


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jordanpar » Сря 21 ное 2007 10:33


Точно така е.Не се спира бензиновата помпа и в резервоара е добре да има 10-15 литра за да не се разсъхва помпата и да си остане читава за работа и на бензин.
А между другото един познат с GTI 115к.с. караше с Tartarini с плочка /дано не греша изписването/ и в града му гореше 9л/100км при постоянна ръчка,хем не беше газов инжекцион.И не почвайте да спорите сега възможен ли е този разход или не--не съм седнал да разтягам локуми,просто споделям лично наблюдение.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 21 ное 2007 11:31


разхода в града и 10 да е пак ще идва по тънко :?
аз бендзин винаги имам в резервоара ама когато го свалях да го мия на датчика на таблото ми показваше горната част на червеното.......свалих го и 16 кила бензин източих :?
ама не е там проблема.
имам си 20 килца бутилчица барабар с изпарителя и всичко само тази
"плочка" или кво е ми се губи.
някой ако може да го направи сносно това возило да върви на газ че после да нямам проблеми с него :?
сервиз ала бала
общо взето темата се отнася до тези с този тип мотор Механична инджекция с гЪз.повече + или повече - откакто са ги сложили тия уредби и къде?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 21 ное 2007 19:20


marianchev написа:мисля че не е спиран бензина изобщо, сутрин щракам копчето на положение-бензин, давам контакт помпата тръгва-паля , след малко обръщам на газ от ключа и така
Вслушвал съм се в багажника когато двигателя си работи на газ и си чувам бензиновата помпа да върти, ама де отива и откъде се връща бензина убий ме не знам.
Майстора на газовата ми каза че не е проблем помпата да работи, но да не я оставям дълго време на сухо- т.е да има поне 8-10 лита бенц.
Не знам дали има циркулация на бензин , едно знам - помпата работи
:gruebel


Оф... и аз кво те слушам... ти си с електрическа инжекция, спряни са ти бензиновите дюзи , при механичната инжекция няма такъв шанс да ги спреш!


Колкото до колегата - плочката не е проблем , продават се на доста места (около твоя град не зная вече как стои въпроса), прави се само един байпас в задната част на изпарителя за изравняване на налягането + се мести стъпковото моторче (*ако има такова)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 22 ное 2007 11:34


Карай го тоя мотор с газ и след около година забрави да запали или работи нормално на бензин. ИНЖЕКЦИОНА ОТИВА НА КИНО.
За тоя мотор само бензин. Мислех и аз хиляди варианти на газифициране на мотора но в всички варианти механичния инжекцион трябва да спре да подава гориво на дюзите а спреш ли помпите се развалят.Дебитомера си се движи на сухо през дюзите не минава бензин в следствие на което се запушват.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 22 ное 2007 11:35


цена на тез плочки ориентировъчна(ама да е такава че да не стана на барбекю) :lol:
и точно какво е това като тръгна да го търся
"Добър ден търся си плочка за колата" :oops:
Stenly с EV моторетка ли си?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 22 ное 2007 11:44


Моя мотор е голям хибрид :lol: РП,ЕВ,ГХ,КР,ПЛ но е 8 клапана механична инжекция. Старата уредба на РП-то беше НЕКАМ (заводска холандска) с подналягане и отделно еку (Ламбда контрол) основния ми вариант беше правена плочка специално за СЛЕД дроселовата клапа с подналягане както беше на моното но пак в всички случай спираш работата на инжекцията. Разваля се самия дистрибутор на гориво и регулатора на бензина също! => се отказах от газ и свалих всички бутилки и истории.Наблюденията са ми че като я карам в града до 3к оборота (малка клапа) разхода е нормален 8-9 бензин на 100
карам ли над 3к почва да лапа по 14,15 понеже се отварят и двете клапи -> повече въздух->повече бензин ->повече пара. Така че карай я леко и забрави за газ.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 22 ное 2007 12:45


леко я карам ама чат пат в мачкам.то тогава ясно че гори много.иначе гори малко ама като говоря с някви хора дето карат 1.8 1.6 карб. разхода им е горе долу колкото моя :? може да иска настройка или нещо незнам.
някъде в ст.загора качествена настройка на предварение.ама не на ухо
ами с стробоскопец.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 22 ное 2007 19:38


Иска иска , виж си делкото, палеца вътре в делкото дали центробрежните пружини отварят добре да не са спекли,вакум регулатора,дист. капа4ка,кабели свещи, регулатора на бензина и клапана на допълнителния въздух. провери дали всичко е наред.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта