Пасата си ева мамата

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Пасата си ева мамата

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 05 ное 2007 9:48


Добро утро на всички колеги. Както разбрахте от името на темата тук ще споделя как майката на пасата ми бе обладана от едно нещо наречено газ :cry:
Та сега за проблема колата е пасат 1.8 ми, рп 90кс. Сложих и газова - тороидална бутилка, испарител ловато, ламбда емутатор. Сега и въпросите ми
1 Газовата е слагана в сервиз Газкомерс- софия , зад нарозен театър
2 ключето не мога да разбера какво е- има три степени, първата ляво има нарисувана бензинова колонка, втората е 0 а третата е III.
Са това клуче какво е автоматично ли е, не е ли
3 Колата като я запаля на бензин не може да си представите как работи, подскача като трактор от втората световна.
4Ако може ми обяснете как точно става преминаването от едно горива към друго при моноинжекцията, както при карбораторите ли е.
5 Споделете мнение за този сервиз Газкомерс
Благодаря ви предварително :bowdown




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 05 ное 2007 11:52


Що си мисля, че голяма част от въпросите е трябвало да ги зададеш на тия дето са ти слагали газовата?


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 05 ное 2007 11:59


Газовата я слага баща ми , аз не съм бил там. А сега колата си трака , а той седи и нищо не предприема . Е това най много ме изнервя. Затова ви питам вас братя мои да дадете съвети и да почвам да действам сам по въпроса :twisted:


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Пон 05 ное 2007 14:34


По описанието на ключето би трябвало да не е автоматично, а обикновено. /автоматичното няма средно положение 0/
Откачи клемата на акумулатора за няколко минути за да си растартираш компа и после кажи как се държи колата.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 05 ное 2007 14:45


добре мерси за отговора като го направя ще споделя, дали има разлика :wink:


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Пон 05 ное 2007 15:42


"По описанието на ключето би трябвало да не е автоматично, а обикновено. /автоматичното няма средно положение 0/" !!!!!!!!!!!
не е вярно това колега
повечето от българските автоматични ключета са точно такива
ТРИ положения!!!
но ляво-бензин
средно автоматично
на дясно принудително газ

пробутали са ти кофти превключвател-на този мотор
превключването между газ и бензин не се усеща
но ако работи кофти на бензин ,а на газ добре-най вероятно трупа грешки-поправимо е


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 05 ное 2007 15:56


Точно това е , на газ пали малко трудно требва леко да и се подаде газ с педала. На бензин тресе та се къса, чак капака го виждем как трсе , маамата си е евало. Газовата бутилка е тороидална и представяте ли си монтирали са я с монтажна пяна. Аз друго нещо с което да са захвантали бутилката не видях. А и съм с ламбда емолатор. От какво става тоя проблем тогава. Сигурно е от некадърни майктори :wink:


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 05 ное 2007 16:18


myrshavija написа:Що си мисля, че голяма част от въпросите е трябвало да ги зададеш на тия дето са ти слагали газовата?

И аз поддържам мнението на колегата - отиваш в сервиза и ги насмотваш да видят кво са направили - гаранция че нещо са объркали но така от разтояние надали някои може да каже какво е....


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 05 ное 2007 16:50


С монтажна пяна? Хехе, оригинално. Друг се оплакваше наскоро че маркучите за антифриза му вързали със свински опашчици. Скоро с "лепило" от брашно вода и захар ще почнат да работят, или направо с плюнка. Да те е страх да минеш покрай газаджийски сервиз, камо ли да влезнеш. :-)

Щом това така са направили, не ми се мисли ел. инсталацията как е, въпросния емулатор къде е закачен и дали изобщо го има.

Не давай газ като палиш - компютъра и оттова може да се обърква!


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 05 ное 2007 17:01


И на мен в двигателният ми отсек е пълно с свински опашки. А и некои от кабелите нали се намират в нещо като маркучи , и те и тези маркучи нарезали на неколко места и сега се виждат кабелите. Това пък от какъв зор са го направили. Нормално е за газова уреедба да има и гаранчия , довечера ще питам бащата дали има , и ак7о нема направо ще летът глави. А аз като откачим/ това става редко/ става страшно. :twisted:


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Пон 05 ное 2007 19:16


Гофрираните маркучи в които се слагат кабелите, попринцип са сцепени.


Потребителски аватар
zdravko_1986
Мнения: 157
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_1986 » Пон 05 ное 2007 19:46


Добре де а да питам- при моноинжекциона как става минаването на едно горива към друго. Това при положение че ключа е ръчен а не автоматичен. Как палиш на бензин и после какво става. Клучето съм го описал в по горните ми постови. С три степени е - като седнеш в колата и в твое ляво долу има нарисувана бенз. колонка, средно пише 0 а дясно пише II. Са кое положение за какво е . Ако може the machine от некаде да се появи и да даде малко акъл.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Пон 05 ное 2007 21:16


значи:
1. положение ляво (бенз. колконка) - колата работи на бензин. газта е спряна (клапанът е затворемн)
2. средно положение - и бензинът и газта са спрени (клапаните са затворени) - използва се при карбураторни двигатели - в това положение ключа стои докато изгори бензина в камерите на карбуратора. (при теб няма да го ползваш. от крайно ляво превключваш на крайно дясно и обратно).
3. положение дясно - колата работи на газ. бензина е спрян (клапана е затворен. помпата работи или не според монтажа и свързването на газаджийте.)
това мисля изчерпва въпроса ти. реално би трябвало да превключваш между крайно ляво и крайно дясно. по средата колата просто ще гасне. препоръчвам да палиш на бензин винаги. дори и за минутка.
по въпроса за тресенето - както писаха по-горе - изключваш едната клема на акумулатора за няколко минути. ако не помогне - реглаж на изпарителя


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 05 ное 2007 21:35


zdravko_1986 написа:Добре де а да питам- при моноинжекциона как става минаването на едно горива към друго. Това при положение че ключа е ръчен а не автоматичен. Как палиш на бензин и после какво става. Клучето съм го описал в по горните ми постови. С три степени е - като седнеш в колата и в твое ляво долу има нарисувана бенз. колонка, средно пише 0 а дясно пише II. Са кое положение за какво е . Ако може the machine от некаде да се появи и да даде малко акъл.

колега ако пали свигателя, когато ключа е в средно положение - значи ключа ти е електрически - пали винаги на бензин, след което автоматчно превклюва на газ.
ако на средно не пали - ключа е ръчен - съответно наляво където е бенз.колонка е на бензин, а най-вдясно е газ.
преминаването от газ на бензин и обратно става незабележимо, не както при карбураторите.
съответно - при копче на бензин палиш и като искаш да обърнеш на газ - вдигаш оборотите около 1500 и натискаш в крайно дясно положение - двигателя вече е на газ.
Дано си ме разбрал.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 05 ное 2007 21:42


zdravko_1986 написа:Добре де а да питам- при моноинжекциона как става минаването на едно горива към друго. Това при положение че ключа е ръчен а не автоматичен. Как палиш на бензин и после какво става. Клучето съм го описал в по горните ми постови. С три степени е - като седнеш в колата и в твое ляво долу има нарисувана бенз. колонка, средно пише 0 а дясно пише II. Са кое положение за какво е . Ако може the machine от некаде да се появи и да даде малко акъл.


Преминаването става без изчакване, можеш да си изгасиш на газ и сутринта да цъкнеш на бензин и да запалиш - чиста работа :)
Ако ключето е автоматично на централния кабел на бобината или на самата бобина трябва да има вързан кафяв или бял кабел!
Далечко си ми, иначе щях да погледна какво са оплескали пичуята :lol:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта