Кабел за настройка на газов инжекцион...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Развитие по въпроса:)
Благодаря на всички за помоща, разбрах какво представлява кабела и почвам тея дни да си правя такъв:)
Значи идеята ако нямате ком RS232 порт на лаптопа е да се направи кабел от типа:
USB------MAX232---------Rx/Tx/GND (букса на газов комп.)
Ако имате СОМ порт на лаптопа си, тогава си спестявате един преобразувател USB--->RS232, и направо правите кабела така:
D9--------MAX232---------Rx/Tx/GND (букса на газов комп.)
Остава след като направя кабела и да успея да накарам двата компа да си проговорят иииии да си спестя 50лв. от БСМ
Благодаря на всички за помоща, разбрах какво представлява кабела и почвам тея дни да си правя такъв:)
Значи идеята ако нямате ком RS232 порт на лаптопа е да се направи кабел от типа:
USB------MAX232---------Rx/Tx/GND (букса на газов комп.)
Ако имате СОМ порт на лаптопа си, тогава си спестявате един преобразувател USB--->RS232, и направо правите кабела така:
D9--------MAX232---------Rx/Tx/GND (букса на газов комп.)
Остава след като направя кабела и да успея да накарам двата компа да си проговорят иииии да си спестя 50лв. от БСМ
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
L&R написа:max 232 от усб не разбира, за усб към ттл ком се ползва fdti(fdti232) или профилик(pl2302) чип.
Прав е колегата, просто не съм се изразил правилно!
Значи трябва преобразувател USB -> RS232 и чак тогава МАХ-а, има такива преобразуватели се продават, или пък мисля ммм.. врътка ми се един USB кабел за GSM Сименс маи него мога да използам като усб към ттл ком
А иначе пак трябва ли си драйвера PL2303?
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
L&R написа:Драйвери трябват, ако искаш мога да ти подаря платчица RS232 към ТТЛ RX, TX имам доста ми се търкалят тука, остава само да намериш RX И TX на газовия инжекцион и си готов.
ами пратиха ми ги Rx, Tx i GND-то на газовият комп, но се чудя защо са използвали 4-пинова букса като използуват само трите пина??
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
mafiota написа:L&R написа:Драйвери трябват, ако искаш мога да ти подаря платчица RS232 към ТТЛ RX, TX имам доста ми се търкалят тука, остава само да намериш RX И TX на газовия инжекцион и си готов.
ами пратиха ми ги Rx, Tx i GND-то на газовият комп, но се чудя защо са използвали 4-пинова букса като използуват само трите пина??
И на газовия на БСМ е така, четири пина, само 3 се използват....
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
NovobranecGT написа:mafiota написа:L&R написа:Драйвери трябват, ако искаш мога да ти подаря платчица RS232 към ТТЛ RX, TX имам доста ми се търкалят тука, остава само да намериш RX И TX на газовия инжекцион и си готов.
ами пратиха ми ги Rx, Tx i GND-то на газовият комп, но се чудя защо са използвали 4-пинова букса като използуват само трите пина??
И на газовия на БСМ е така, четири пина, само 3 се използват....
Ние точно него коментираме
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта