Монтаж на зареждачката на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kristinobal
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Монтаж на зареждачката на газ

Мнениеот kristinobal » Чет 03 яну 2008 18:53


За да е монтирана АГУ по правилата зареждачката трябва да е от вън, това добре но, как се монтира пласмасовия гофриран маркуч за самата зареждачка зада отвежда гаста навън ако има теч?
На всички познати маркуча стига до зареждачката и там просто свършва а са монтирани уж в сервизи.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Монтаж на зареждачката на газ

Мнениеот The_Machine » Чет 03 яну 2008 18:59


kristinobal написа:За да е монтирана АГУ по правилата зареждачката трябва да е от вън, това добре но, как се монтира пласмасовия гофриран маркуч за самата зареждачка зада отвежда гаста навън ако има теч?
На всички познати маркуча стига до зареждачката и там просто свършва а са монтирани уж в сервизи.


Ми така си идва комплекта откъдето е купен - било то Италия или Турция...няма херметична вентилация


Потребителски аватар
kristinobal
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kristinobal » Чет 03 яну 2008 19:59


Няма логика да е така, защо тогава горивопровода е изведен с такъв маркуч извън купето, като газта ще влезе в купето от към зареждачката.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 03 яну 2008 20:39


kristinobal написа:Няма логика да е така, защо тогава горивопровода е изведен с такъв маркуч извън купето, като газта ще влезе в купето от към зареждачката.


Не зная...
Никога не съм виждал пластмасов фланец или нещо подобно, което да обгръща зарядното от вътрешната му страна :roll: , а и правилният монтаж на зарядното би трябвало да е на напълно външен детайл - т.е. и от двете страни да граничи с околната среда,а тръбата някъде по-нататък да влиза в купето и там да е захваната с познатите тапи с отвор някъде фи 30мм :)


Потребителски аватар
kristinobal
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kristinobal » Чет 03 яну 2008 20:47


а и правилният монтаж на зарядното би трябвало да е на напълно външен детайл - т.е. и от двете страни да граничи с околната среда,а тръбата някъде по-нататък да влиза в купето и там да е захваната с познатите тапи с отвор някъде фи 30мм



Така става, но почти всички газаджий го монтират на калника.

Къде да го монтирам на голф3, най-правилния избор?


Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Rakood » Чет 03 яну 2008 22:06


Като монтираш зареждачката отвън в повечето случей и задната и част е извън купето (например бронята) тодава гофрирания маркуч се монтира от бутилката до прехода между купето и външната част там се слага една "пласмасова втулка" на която и се поставя гофретата.
А когато задната част е в багажника (например на калник) вече ще трябва да се импровизира за да е като хората


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 03 яну 2008 23:34


Rakood написа:Като монтираш зареждачката отвън в повечето случей и задната и част е извън купето (например бронята) тодава гофрирания маркуч се монтира от бутилката до прехода между купето и външната част там се слага една "пласмасова втулка" на която и се поставя гофретата.
А когато задната част е в багажника (например на калник) вече ще трябва да се импровизира за да е като хората

:да:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 04 яну 2008 1:52


kristinobal написа:а и правилният монтаж на зарядното би трябвало да е на напълно външен детайл - т.е. и от двете страни да граничи с околната среда,а тръбата някъде по-нататък да влиза в купето и там да е захваната с познатите тапи с отвор някъде фи 30мм



Така става, но почти всички газаджий го монтират на калника.

Къде да го монтирам на голф3, най-правилния избор?


Мисля имаше вариант с малко повече чанчене да отиде на задната броня, но повечето газаджии им е по-лесно да набият фрезата през калника :roll:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 04 яну 2008 9:30


The_Machine написа:
kristinobal написа:а и правилният монтаж на зарядното би трябвало да е на напълно външен детайл - т.е. и от двете страни да граничи с околната среда,а тръбата някъде по-нататък да влиза в купето и там да е захваната с познатите тапи с отвор някъде фи 30мм



Така става, но почти всички газаджий го монтират на калника.

Къде да го монтирам на голф3, най-правилния избор?


Мисля имаше вариант с малко повече чанчене да отиде на задната броня, но повечето газаджии им е по-лесно да набият фрезата през калника :roll:

Да така е,много по-лесно е да праснеш фрезата през калиника и вече е лесно,за пропан-бутана така е най-удобно и на бронята също,за метана има два варианта-по капака на мотора и пак така навън на калника или ако има място при капачката за резервоара!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 04 яну 2008 11:18


Напълно е възможно (и би трябвало) гофрирания маркуч да се надене на тази част от зареждачката която е в купето и да се стегне със скоба. И зареждачката да е на такава височина че въпросния маркуч да е или хоризонтален или да върви надолу към бутилката, защото газта е по-тежка от въздуха и пада надолу.

Не че някой си играе да го прави това де. :-)

А, ако зареждачката е на бронята (което не винаги е най-доброто решение), то на отвора в купето през който излиза тръбата трябва да има фланец, и маркуча да е надянат на него.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 04 яну 2008 18:35


psstv18rp написа:Напълно е възможно (и би трябвало) гофрирания маркуч да се надене на тази част от зареждачката която е в купето и да се стегне със скоба. И зареждачката да е на такава височина че въпросния маркуч да е или хоризонтален или да върви надолу към бутилката, защото газта е по-тежка от въздуха и пада надолу.


И как по-точно ще направиш сглобката ХЕРМЕТИЧНА? :)
Единствения начин гофрето да го сплескаш колкото дебелината на ствола на зарядното е да го разцепиш... следиш ли ми мисълта? :)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Съб 05 яну 2008 0:06


Зависи от "гофрето".
Ако е гумено няма проблем да го наденеш - при мен е така
Ако е пластмасово (по-лошия вариант) - има пистолети за топъл въздух. :-)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan, dtony и 20 госта