
mod edit: vasstop
The_Machine написа:Твърде обеднена смес - ходил ли си на донастройка след смяната на мембраните?
idiotchooo написа:The_Machine написа:Твърде обеднена смес - ходил ли си на донастройка след смяната на мембраните?
Искам да ти кажа, знам, че ти си човека с Газовите уредби у Софийско (гаЗар) Пичовете ми регулираха 2 пъти газовото и двата пъти НА РЪКА! Никой от тях не се позаинтересува как е колата....ходих 2-ри път, пак така..... Толкова съм разочарован, аз разбирам много от коли, но твърдях на себе си и на останалите, че не разбирам от газови системи и ходя по "майстори".... Вече се научих да регулирам, но нещо ми убягва.... и незнам къде да отида...Най-много като дойда в София да ти се обадя на теб!!!
Achim Lauritzen написа:А смукача на карбуратора дали ти сработва на студен мотор,на стария мотор ми гаснеше на студен двигател и разбазиках смукача и взе да държи по 1500 оборота на студено,като настъпиш по рязко газта се нормализираха.Има една биметална пластинка навита като пружинка малко я бях натегнал май.Може да опиташ да вдигнеш оборотите от карбуратора има два винтаПри газта е много важно от никъде да не смуче въздух мотора,всякакви вакуумчета трябва да са на мястото си,повечето газаджии слагат ограничител за постъпващия въздух(клапа на входа на въздушния филтър).Дава се и малко по голям аванс на запалването заради по бавното горене на газта.
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта