колата ми не държи обороти на газ като е студена

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

колата ми не държи обороти на газ като е студена

Мнениеот Spas » Сря 14 май 2008 19:28


Здравейте, имам такъв проблем, колата ми не държи обороти на газ (Landi Renzo Изпарител) като е студена...по-скоро държи, но към 500, а като Загрее на 90 Градуса ги прави 900 об/мин. Когато подмине 90-те градуса, почва пак да сваля оборотите! Направо незнам какво да го правя, ако някой може да помогне ще черпя! :)
mod edit: vasstop




solenoid
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 21:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот solenoid » Сря 14 май 2008 19:31


Да не те излъжа, но ми се струва, че си за смяна на мембрани на изпарителя.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 14 май 2008 20:10


Мдам, одървили са се мембранките 99% :)


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Мнениеот Spas » Сря 14 май 2008 21:10


The_Machine написа:Мдам, одървили са се мембранките 99% :)


Ами сега кажете какво остава в 1-ния %. Мембраните са сменени преди 1000км. :(


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 14 май 2008 21:16


Твърде обеднена смес - ходил ли си на донастройка след смяната на мембраните?


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Мнениеот Spas » Сря 14 май 2008 22:05


The_Machine написа:Твърде обеднена смес - ходил ли си на донастройка след смяната на мембраните?



Искам да ти кажа, знам, че ти си човека с Газовите уредби у Софийско (гаЗар) Пичовете ми регулираха 2 пъти газовото и двата пъти НА РЪКА! Никой от тях не се позаинтересува как е колата....ходих 2-ри път, пак така..... Толкова съм разочарован, аз разбирам много от коли, но твърдях на себе си и на останалите, че не разбирам от газови системи и ходя по "майстори".... Вече се научих да регулирам, но нещо ми убягва.... и незнам къде да отида...Най-много като дойда в София да ти се обадя на теб!!! :(


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 14 май 2008 23:05


idiotchooo написа:
The_Machine написа:Твърде обеднена смес - ходил ли си на донастройка след смяната на мембраните?



Искам да ти кажа, знам, че ти си човека с Газовите уредби у Софийско (гаЗар) Пичовете ми регулираха 2 пъти газовото и двата пъти НА РЪКА! Никой от тях не се позаинтересува как е колата....ходих 2-ри път, пак така..... Толкова съм разочарован, аз разбирам много от коли, но твърдях на себе си и на останалите, че не разбирам от газови системи и ходя по "майстори".... Вече се научих да регулирам, но нещо ми убягва.... и незнам къде да отида...Най-много като дойда в София да ти се обадя на теб!!! :(


То няма проблем, че е на ръка :)
Прегледай си да не смуче въздух отнякъде.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Мнениеот Spas » Сря 14 май 2008 23:34


Утре ще слагам спортно окачване, а в неделя живот и здраве ще свалям карба да чистя и ще отида на газ-анализатор да видя какво е положението. Имам друг изпарител, май беше Ловато, втора употреба е, да го сменя ли??


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 15 май 2008 17:36


А смукача на карбуратора дали ти сработва на студен мотор,на стария мотор ми гаснеше на студен двигател и разбазиках смукача и взе да държи по 1500 оборота на студено,като настъпиш по рязко газта се нормализираха.Има една биметална пластинка навита като пружинка малко я бях натегнал май.Може да опиташ да вдигнеш оборотите от карбуратора има два винта :wink: При газта е много важно от никъде да не смуче въздух мотора,всякакви вакуумчета трябва да са на мястото си,повечето газаджии слагат ограничител за постъпващия въздух(клапа на входа на въздушния филтър).Дава се и малко по голям аванс на запалването заради по бавното горене на газта.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Мнениеот Spas » Пет 16 май 2008 9:11


Achim Lauritzen написа:А смукача на карбуратора дали ти сработва на студен мотор,на стария мотор ми гаснеше на студен двигател и разбазиках смукача и взе да държи по 1500 оборота на студено,като настъпиш по рязко газта се нормализираха.Има една биметална пластинка навита като пружинка малко я бях натегнал май.Може да опиташ да вдигнеш оборотите от карбуратора има два винта :wink: При газта е много важно от никъде да не смуче въздух мотора,всякакви вакуумчета трябва да са на мястото си,повечето газаджии слагат ограничител за постъпващия въздух(клапа на входа на въздушния филтър).Дава се и малко по голям аванс на запалването заради по бавното горене на газта.


Всичко дотук изброено е изрядно! Колата си работи като "часовник" на бензин. Имам опасения, че е объркано дозирането в изпарителя, та ще ходя на газ-анализатор. Мен също и разхода малко ме притеснява, но от вчера съм със спорно окачване :) и честно да си кажа, повече от 60 км/h не съм вдигал градско.. :) Та може и да падне нааааа примерно 11-12 л/100км :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта