
даите мнение относно избора на двигател
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
даите мнение относно избора на двигател
ще си купувам още един пасат и ми трябва компетентно мнение с какав двигател да е, защото сам решил да му слагам газов инжекцион, а сам се спрял на 9А които е 2.0i 16v 136 коня и 2Е 115 коня.интерисува ме по конкретно кои от двата двигателя е по подходящ за монтаж на газов инжекцион, и предимства и недостатъци на които трябва да се имат предвит,някаде тук из форума бях чел че 9А не е много сполучлив като двигател, с една дума кажете си мнението че много се двуомя 

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Ахам,не май ами няма смисъл от газов инжекцион на този двигател.
Нито разхода ще е като на бензин,нито вървенето,затова и нормална газова върши работа.
А колега защо не си потърсиш 2.0 115 к.с.,там и инжекционче газово върви и колата ще си хвърка.
P.S.моя грешка
Нито разхода ще е като на бензин,нито вървенето,затова и нормална газова върши работа.
А колега защо не си потърсиш 2.0 115 к.с.,там и инжекционче газово върви и колата ще си хвърка.
P.S.моя грешка
Последна промяна от propparo на Пет 18 яну 2008 18:19, променено общо 1 път.
- milenkrastew
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
чакай малко
защо ти е газов инжекцион?
какво точно ще правиш с тоя мотор?
и двата са доста злобни за това купе обаче 2е е по мек и по евтин за потдръжка.
на газ какво ще правиш - разход или динамика
ако ще бягаш - правилна центровка висок разход на газ независимо големия или сакатия все върви само разликата е в първоначалната инвестиция за уредба
сметни колко км минаваш и каква е разликата в разхода и инвестицията за инжекциона вървежа не е с много голяма разлика - само разхода е различен - нека колегите кажат
защо ти е газов инжекцион?
какво точно ще правиш с тоя мотор?
и двата са доста злобни за това купе обаче 2е е по мек и по евтин за потдръжка.
на газ какво ще правиш - разход или динамика
ако ще бягаш - правилна центровка висок разход на газ независимо големия или сакатия все върви само разликата е в първоначалната инвестиция за уредба
сметни колко км минаваш и каква е разликата в разхода и инвестицията за инжекциона вървежа не е с много голяма разлика - само разхода е различен - нека колегите кажат
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
ами сега имам пасат с PF двигател които е 107 коня и разлика в вървежа на газ спрямо бензин няма а харчи 7-10 литра на сто километра извънградско, само че сам с обикновенна газова и от време на време ми гърми, и точно по тази причина искам ще слагам и газовия инжекцион, и много им се чудя на колегите тук от форума като кажат че на газ колата нямала динамика и други подобни, явно всичко си е въпрос на настроика, а само за инфо на колегата на месец минавам кам 5000 км или кам 500 на месец за гориво, а на бензин цифрата предполагам ще е двоина
Колега тъйкато аз не мога да се ориентирам по разни букви и числа точно на какъв двигател си се спрял за това ще ти го обесня по простичко;ако колата е карбуратор,моно или механична инж. слагаш обикновенна газова. Ако обаче е пълна инж. истинската у-ба за този тип горивна система е газов инжекцион.Вече оттук на татък ти си решаваш кое,как и защо.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
еми колега двигателя кат е с карбуратор и му сложиш ГИ, не се ли получава таи че двигателя да е инжекцион?макар и газов, друг е въпроса колко трудности ще има при монтаж, а не се среша щото първо е по евтино на карбуратор да сложиш обикновенно агу, в тунинг раздела имаше един дето от 1.8 моно си бе6е сменил моноинжекцията с пълна инжекция
Значи тук става дума за съвсем друго нещо. Аз също съм минал по този път но съм преправял пълна инжекция на карбуратор за да мога безпроблемно да карам колата на газ. Но обратния вариант за който ти говориш мисля че трябва да си голям маняк, да преправиш колата от карбуратор на пълна инжекция за да си монтираш ГИ.
Звучими малко налудничево....

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
минчо написа:Значи тук става дума за съвсем друго нещо. Аз също съм минал по този път но съм преправял пълна инжекция на карбуратор за да мога безпроблемно да карам колата на газ. Но обратния вариант за който ти говориш мисля че трябва да си голям маняк, да преправиш колата от карбуратор на пълна инжекция за да си монтираш ГИ.Звучими малко налудничево....
Практически не виждам нещо много сложно.Газовия инжекцион си има собствени дюзи,собствен контролер,следи само показанията от ламбда сондата и при някои версии ТПС-а и т.н.
Общо взето от двигател с моноинжекция не виждам проблем да се насади ГИ

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта