даите мнение относно избора на двигател

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

даите мнение относно избора на двигател

Мнениеот moimoimoi » Пет 18 яну 2008 0:06


ще си купувам още един пасат и ми трябва компетентно мнение с какав двигател да е, защото сам решил да му слагам газов инжекцион, а сам се спрял на 9А които е 2.0i 16v 136 коня и 2Е 115 коня.интерисува ме по конкретно кои от двата двигателя е по подходящ за монтаж на газов инжекцион, и предимства и недостатъци на които трябва да се имат предвит,някаде тук из форума бях чел че 9А не е много сполучлив като двигател, с една дума кажете си мнението че много се двуомя :roll:




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 18 яну 2008 0:52


Ако не се бъркам 9А е с механична инжекция и газов инжекцион трудно се слага


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пет 18 яну 2008 12:29


И аз мисля че 2Е е по-податлив на газова инжекция с неговият инжекцион и ЕКУ.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 18 яну 2008 13:52


Ахам,не май ами няма смисъл от газов инжекцион на този двигател.
Нито разхода ще е като на бензин,нито вървенето,затова и нормална газова върши работа.
А колега защо не си потърсиш 2.0 115 к.с.,там и инжекционче газово върви и колата ще си хвърка.

P.S.моя грешка

Последна промяна от propparo на Пет 18 яну 2008 18:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пет 18 яну 2008 17:44


започвам да клоня повече кам 2Е двигател тъи като е по евтин за подръжка,с по добро ЕКУ и е по масов като модел


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Пет 18 яну 2008 23:05


чакай малко
защо ти е газов инжекцион?
какво точно ще правиш с тоя мотор?
и двата са доста злобни за това купе обаче 2е е по мек и по евтин за потдръжка.
на газ какво ще правиш - разход или динамика
ако ще бягаш - правилна центровка висок разход на газ независимо големия или сакатия все върви само разликата е в първоначалната инвестиция за уредба
сметни колко км минаваш и каква е разликата в разхода и инвестицията за инжекциона вървежа не е с много голяма разлика - само разхода е различен - нека колегите кажат


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Съб 19 яну 2008 18:55


ами сега имам пасат с PF двигател които е 107 коня и разлика в вървежа на газ спрямо бензин няма а харчи 7-10 литра на сто километра извънградско, само че сам с обикновенна газова и от време на време ми гърми, и точно по тази причина искам ще слагам и газовия инжекцион, и много им се чудя на колегите тук от форума като кажат че на газ колата нямала динамика и други подобни, явно всичко си е въпрос на настроика, а само за инфо на колегата на месец минавам кам 5000 км или кам 500 на месец за гориво, а на бензин цифрата предполагам ще е двоина


минчо
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 9:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот минчо » Пон 21 яну 2008 12:36


Колега тъйкато аз не мога да се ориентирам по разни букви и числа точно на какъв двигател си се спрял за това ще ти го обесня по простичко;ако колата е карбуратор,моно или механична инж. слагаш обикновенна газова. Ако обаче е пълна инж. истинската у-ба за този тип горивна система е газов инжекцион.Вече оттук на татък ти си решаваш кое,как и защо.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пон 21 яну 2008 19:09


и за двата двигателя за които питам е нужно да е газов инжекцион, аз питах за кои е по подходящо, а и на карбуратор може се сложи газов инжекцион, и двигателя се превръща в инжекционен


минчо
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 9:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот минчо » Сря 23 яну 2008 17:11


значи нещо не мога да схвана :cry: при положение че с това се занимавам вече доста години до сега не съм видял монтиран ГИ на карбуратор.Явно съм пропуснал нещо и имам на какво да се уча още. Ще ти бъдя благодарен ако ме отвориш на гяволията.мерси предварително.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Чет 24 яну 2008 18:17


еми колега двигателя кат е с карбуратор и му сложиш ГИ, не се ли получава таи че двигателя да е инжекцион?макар и газов, друг е въпроса колко трудности ще има при монтаж, а не се среша щото първо е по евтино на карбуратор да сложиш обикновенно агу, в тунинг раздела имаше един дето от 1.8 моно си бе6е сменил моноинжекцията с пълна инжекция


минчо
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 9:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот минчо » Пет 25 яну 2008 11:21


Значи тук става дума за съвсем друго нещо. Аз също съм минал по този път но съм преправял пълна инжекция на карбуратор за да мога безпроблемно да карам колата на газ. Но обратния вариант за който ти говориш мисля че трябва да си голям маняк, да преправиш колата от карбуратор на пълна инжекция за да си монтираш ГИ. :? Звучими малко налудничево....


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 25 яну 2008 22:04


минчо написа:Значи тук става дума за съвсем друго нещо. Аз също съм минал по този път но съм преправял пълна инжекция на карбуратор за да мога безпроблемно да карам колата на газ. Но обратния вариант за който ти говориш мисля че трябва да си голям маняк, да преправиш колата от карбуратор на пълна инжекция за да си монтираш ГИ. :? Звучими малко налудничево....

Практически не виждам нещо много сложно.Газовия инжекцион си има собствени дюзи,собствен контролер,следи само показанията от ламбда сондата и при някои версии ТПС-а и т.н.
Общо взето от двигател с моноинжекция не виждам проблем да се насади ГИ :roll:


минчо
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 9:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот минчо » Пон 28 яну 2008 10:37


Всичко е много хубаво до някъде съм съгласен с теб но все пак между карбуратор и моно инжекция има доста голяма разлика.вероятно ще се съгласиш с мен.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта