Някой майстори се опитват да ми вкарат оферти за нормална газова уретба и се притеснявам, че може нещо да прецакам.
Та въпроса ми е, възможно ли е да се сложи нормална уредба на KR мотор и това да бъде направено така, че да не се притеснявам, че ще ми гръмне нещо под капака на колата? Ако е възможно - какви допълнителни чаркалъци биха ми били от полза всичко да е ОК? Чета за разни емулатори, джет-спарк и подобни джаджи, но не съм много в час какво точно ще ми трябва.
Дерта ми е, че не ми се дават 2к за газов инжекцион, който с моето темпо на каране, тъкмо ще изплатя и ще дойде време да продавам автомобила ...
ГАЗ - дайте съвет моля
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
имам известни наблюдения в/у 2,3е на ауди с обикновена с-ма. Към нея има една камара чарколаци и проблемите са неспирни - предпазни клапи доп. у-во за оборотите нещо като еку за работата на газ - а проблемите не свършват - аз съм за LPG-i руския инж със всичките му екстри излиза 1100 лв. - " цената е 600 долара но без монтаж, 150 кинта за монтаж, плюс колкото искаш за бутилка и нейния монтаж, каза ми че сега на една Примера слагали и с нормална 60 литра бутилка му излязло 1130 лева " цитат nii
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
май не е дръвце щото бая го хвалят от няколко места.
Координатите...
Любен Дойновски
0888 450 085
СБА Орландовци
ул. Локорска номер 6 или 8 не помня
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu тук можеш да прочетеш отзиви на хора с такава газова.
Координатите...
Любен Дойновски
0888 450 085
СБА Орландовци
ул. Локорска номер 6 или 8 не помня
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu тук можеш да прочетеш отзиви на хора с такава газова.
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега и аз съм с PL 16V двигател и си карам с обикновенна АГУ но все пак изпарителя е електрически Landi-Renzo което е минималното изискване за механичната инжекция.А другата подробност е в плочката
за да ти бяга колата ти трябва двувходова плочка пред дроселната клапа. За емулатора не ти трябва KR няма ланда сонда. И клапата против
детонации ти е в повече аз карам без нея е диска на дебитомера го настроивам от време но като си подмениш някои слаб кабел, свещи и си намериш добър диагностик ще си караш спокоино , абе с две думи
мотора ти е много добре приспособим за газ. На мене всичкото като нов комплект с монтажа ми чинеше 550лв. преди 3 години и си бръмчим сьс 10/8,5литра на 100км. е поскопил сьм го малко.Успех!
за да ти бяга колата ти трябва двувходова плочка пред дроселната клапа. За емулатора не ти трябва KR няма ланда сонда. И клапата против
детонации ти е в повече аз карам без нея е диска на дебитомера го настроивам от време но като си подмениш някои слаб кабел, свещи и си намериш добър диагностик ще си караш спокоино , абе с две думи
мотора ти е много добре приспособим за газ. На мене всичкото като нов комплект с монтажа ми чинеше 550лв. преди 3 години и си бръмчим сьс 10/8,5литра на 100км. е поскопил сьм го малко.Успех!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
@Jetta16v, незнам вече какво да мисля досега питах двама газаджии и двамата ми казаха да забравя варианта за обикновенна уредба. Единият даже ми разказа случка, как негов щастлив клиент си карал сума време колата с обикновенна уредба с всичките му салтанати - пртивовзривни клапи, хубави изпарители и т.н. и един слънчев ден, като изкарал колата от автомивката и БУМ. 1000 лв. назад. Досега никой не ми е дал гаранция, че ако сложи такава уредба и колата ми няма да гръмне и да се набутам после като за два инжекциона.
Най-разумно ми звучи, да дам 1200-1300 лв за тези руски инжекциони, но нямам много инфо къде ги монтират, читави ли са, каква поддръжка иска това чудо в последствие и какви са пораженията по автомобила след каране на газ - не се ли прецакват разни джаджи по мотора и т.н.
Най-разумно ми звучи, да дам 1200-1300 лв за тези руски инжекциони, но нямам много инфо къде ги монтират, читави ли са, каква поддръжка иска това чудо в последствие и какви са пораженията по автомобила след каране на газ - не се ли прецакват разни джаджи по мотора и т.н.
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Приятелю това е така ако двигателя ти е пълен инжекцион.
А никои от монтажниците не дава пълни гаранции понеже не са лицензирани пред държавата а и проблемите са комплексни т.е. и сега си ги имаш в колата но на бензин не си проличават. Иначе и аз съм бил "престъпник" че на този хубав мотор съм сложил газ и още по- големи глупости съм слрушал от "майсторите", ама съм машинен инженер и карам от 92г. само с АГУ , та Верваите Ми! Та призива ми е Играиш - Пичелиш!
Не играиш-Не пичелиш!Успех и кураж! P.S. А за така наречените руски АГУ та за ПЪЛЕН ИНЖЕКЦИОН просто забрави! Тук нещата са по различни и ти се бъркат в софтуера на ЕКУ то/дано да не е бъгав/ и ти дупчат колекторите за да ти монтират газови ел. дюзи е вярно не палиш на бензин ама ако не минаваш отвреме на време ще ти се запушат мех. дюзи няма да ти е по евтино! И пак повтарям Испарителя Е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ -ВАКУУМЕН ЗА МЕУХАНИЧНА ИНЖЕКЦИЯ.
А никои от монтажниците не дава пълни гаранции понеже не са лицензирани пред държавата а и проблемите са комплексни т.е. и сега си ги имаш в колата но на бензин не си проличават. Иначе и аз съм бил "престъпник" че на този хубав мотор съм сложил газ и още по- големи глупости съм слрушал от "майсторите", ама съм машинен инженер и карам от 92г. само с АГУ , та Верваите Ми! Та призива ми е Играиш - Пичелиш!
Не играиш-Не пичелиш!Успех и кураж! P.S. А за така наречените руски АГУ та за ПЪЛЕН ИНЖЕКЦИОН просто забрави! Тук нещата са по различни и ти се бъркат в софтуера на ЕКУ то/дано да не е бъгав/ и ти дупчат колекторите за да ти монтират газови ел. дюзи е вярно не палиш на бензин ама ако не минаваш отвреме на време ще ти се запушат мех. дюзи няма да ти е по евтино! И пак повтарям Испарителя Е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ -ВАКУУМЕН ЗА МЕУХАНИЧНА ИНЖЕКЦИЯ.
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Сайта за руските газови инжекциони http://lpg.search.bg/
Да бе
Много изчетох и понеже съм имал сблъсък с такава кола ще ти кажа следното:
1. Ето я колата http://vwclub-bg.org/gallery.php?pic=117
На нея се вижда много добре къде е сложено АГУто-агуто е СУПЕР ЛОВАТО електрическо (с обикновенно ловато дава 16/100 градско, с това дава 12-13) цената от-до му беше 560лв.
Колата я карах 2 години на газ и не съм имал проблеми, на мен на колектора ми беше сложена една тапа от ракия-пещера (колкото и смешно да звучи) и при голямо налягане тя би трябвало да изхвърчи, на мен не ми се е случвало. С колата съм минал около 30 000км на ГАЗ и проблеми не съм имал, вървеше като пушка, вдигаше си 200 и въпреки по слабото ускорение бех пръв
До тук всичко е ОК докато не почнаха големите проблеми:
1.На бензин колата не вървеше изобщо
-запучени дюзи и преебана дроселна клапа
Дроселната клапа е много пари, а дюзите се отпушват срещо 15лв (всяка), или се купуват нови за по 100кинта.
2. Колата гаснеше на газ, и нищо неможа да я спре.
Говорите за разни газови инжекциони е добре бе хора, ако ми кажете как ще го вържете тоя газов инжекцион на КР мотор аз ще се прекръста. Газовия инжекцион се настроива чрез ЕКОто а КР мотор се оправлява напълно механично, т.е. няма ЕКО, единствения начин е да се сложи специално за газовия инжекцион ламбда сонда и да се прават още куп фантасмагории за да може да работи- а това е абсолютно безмислено и много оскъпява.
извод:дори и толкова скъп бензина според мен по добрия вариант е да си го караш на бензин, или го продавай и вземи някой който няма да има проблеми с газта- като например карбураторните или моноинжекционите
1. Ето я колата http://vwclub-bg.org/gallery.php?pic=117
На нея се вижда много добре къде е сложено АГУто-агуто е СУПЕР ЛОВАТО електрическо (с обикновенно ловато дава 16/100 градско, с това дава 12-13) цената от-до му беше 560лв.
Колата я карах 2 години на газ и не съм имал проблеми, на мен на колектора ми беше сложена една тапа от ракия-пещера (колкото и смешно да звучи) и при голямо налягане тя би трябвало да изхвърчи, на мен не ми се е случвало. С колата съм минал около 30 000км на ГАЗ и проблеми не съм имал, вървеше като пушка, вдигаше си 200 и въпреки по слабото ускорение бех пръв
До тук всичко е ОК докато не почнаха големите проблеми:
1.На бензин колата не вървеше изобщо
-запучени дюзи и преебана дроселна клапа
Дроселната клапа е много пари, а дюзите се отпушват срещо 15лв (всяка), или се купуват нови за по 100кинта.
2. Колата гаснеше на газ, и нищо неможа да я спре.
Говорите за разни газови инжекциони е добре бе хора, ако ми кажете как ще го вържете тоя газов инжекцион на КР мотор аз ще се прекръста. Газовия инжекцион се настроива чрез ЕКОто а КР мотор се оправлява напълно механично, т.е. няма ЕКО, единствения начин е да се сложи специално за газовия инжекцион ламбда сонда и да се прават още куп фантасмагории за да може да работи- а това е абсолютно безмислено и много оскъпява.
извод:дори и толкова скъп бензина според мен по добрия вариант е да си го караш на бензин, или го продавай и вземи някой който няма да има проблеми с газта- като например карбураторните или моноинжекционите
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Да бе
BOSS написа:извод:дори и толкова скъп бензина според мен по добрия вариант е да си го караш на бензин, или го продавай и вземи някой който няма да има проблеми с газта- като например карбураторните или моноинжекционите
За спортните и мощни двигатели с по-сложна електроника това е най-вярното решение-да си го караш на бензин!
Другия вариант е: продаваш го и си купуваш едно 1.8 ГТ, слагаш си АГУ без никакви ядове, започва да ти гори 9/100 газ и си шест
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
Re: Да бе
BOSS написа:извод:дори и толкова скъп бензина според мен по добрия вариант е да си го караш на бензин, или го продавай и вземи някой който няма да има проблеми с газта- като например карбураторните или моноинжекционите
И аз това реших ще си карам на бенц 100 октана и майната им на парите кефа цена няма , а и като си помисля, че стария голф EZ с газ и сума екстри го продадох за 1500 лв не си струва за някъкъв инжекцион да давам 2к пари По добре една малка колица да си купя за градско.
Re: Да бе
musura написа:ще си карам на бенц 100 октана и майната им на парите кефа цена няма
welcome in da club!
аз чак NPV изчислявах, само и само да се убедя да не слагам газ...
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Да бе
HF написа:musura написа:аз чак NPV изчислявах, само и само да се убедя да не слагам газ...
Хм, какво беше това NPV...BOSS написа: не си струва за някъкъв инжекцион да давам 2к пари По добре една малка колица да си купя за градско.
И това е идея-за цената на един газов инжекцион можеш да си вземеш някоя малолитражка и дори да й сложиш АГУ, а пък звяра ще си го вадиш да си правиш кефа от време на време
Последна промяна от Li4o на Съб 16 юли 2005 9:03, променено общо 1 път.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта