VENISH_GOLF_3_GT написа:NGK N1
И аз съм на мнение че моноелектродните са по-добри
VENISH_GOLF_3_GT написа:NGK N1
i.e.i написа:Явно всеки трябва да прецени и да реши сам са себе си с кои свещи му работи по-добре двигателя на газ.Лично аз 3-та година карам САМО
на газ (45000км) с BOSCH 8LTCR (по каталог за някакъв модел БМВ).
Свалям ги вече няколко пъти и всеки път се учудвам ,че няма следи от износване.Двигателя си работи супер(настроено АГУ-то от мен на слух),
разхода е добър и всяка сутрин(3-та зима) пали без проблеми на газ.
За сравнение същият мотор ,същият изпарител + свещи Бриск Силвър
(препоръчани от мен след като бях повлиян от темите тук) стане ли студено неможе да пали на газ.
Написах 1000 глупости за да стигна до това ,което исках да кажа:
Непалещия ГОЛФ сега е с 2 Бриск и 2 от мойте свещи(бяха 6бр. ,когато ми ги дадоха) и сега пали(днес също -8.5градуса)
genov1 написа:Триелектродни някой причуквал ли е, да възтанови хлабината. Щото аз пробвах с хлабиномер и пластината не може да влезне, много е широка. Може би трябва нещо като телчета, дали има такива
i.e.i написа:С друга цел ,като луфтомер съм ползвал игла за спринцовка.
genov1 написа:Тя трябва да е дебелина на стената точно 0.8, и вътрешен с дебелината на централния електрод, ма той ако е станал на ексцентрик, абе сложна работа. Ще потърся в багирата дали нямат телчета, виждал съм такива, вървят към инструментите на ладата
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта