Само не знам какво плюе колегата по Бриск, но са си много хубави свещи
Това, че да речем кабелите са му издумкали и са разрушили керамиката на свещите си е негов проблем...
Съгласен съм с идеята за еднополюсни свещи + причукване на около 10 000 км, смяна през следващите 10, кабелите на около 40 000.
Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
вдв
Взех колата с триполюсни Шампион. Взех си същите и едни Бриск за газ . В продължение на месец си ги менках ,разлика не намерих. Карах Бриска 12 000 км. Сега съм с Шампиона никаква разлика във вървеж и разход. Сега съм решил да пробвам NGK, като направи Шампиона 30 000км.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
oicho написа:еднополюсни понеже създават по малко напрежение и не ти думка бубината което е слабо място на Фв
И въобще, как може свещ да създава напрежение?
Между другото - тази вечер си правих тестове с колата на колегата zfa159 - с чисто нови кабели Бош за 130 лв е , капачка не помня ква (нова), свещи нови , палец... на тъмно светка на дискотека!!!
Та който иска нека си ми хвали БоЩ колкото си иска!
- Batmirko
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
...
темата е много полезна, вече съм с Бриск Силвър, перфектни според мен и за без пари
с
Явно всеки трябва да прецени и да реши сам са себе си с кои свещи му работи по-добре двигателя на газ.Лично аз 3-та година карам САМО
на газ (45000км) с BOSCH 8LTCR (по каталог за някакъв модел БМВ).
Свалям ги вече няколко пъти и всеки път се учудвам ,че няма следи от износване.Двигателя си работи супер(настроено АГУ-то от мен на слух),
разхода е добър и всяка сутрин(3-та зима) пали без проблеми на газ.
За сравнение същият мотор ,същият изпарител + свещи Бриск Силвър
(препоръчани от мен след като бях повлиян от темите тук) стане ли студено неможе да пали на газ.
Написах 1000 глупости за да стигна до това ,което исках да кажа:
Непалещия ГОЛФ сега е с 2 Бриск и 2 от мойте свещи(бяха 6бр. ,когато ми ги дадоха) и сега пали(днес също -8.5градуса)
на газ (45000км) с BOSCH 8LTCR (по каталог за някакъв модел БМВ).
Свалям ги вече няколко пъти и всеки път се учудвам ,че няма следи от износване.Двигателя си работи супер(настроено АГУ-то от мен на слух),
разхода е добър и всяка сутрин(3-та зима) пали без проблеми на газ.
За сравнение същият мотор ,същият изпарител + свещи Бриск Силвър
(препоръчани от мен след като бях повлиян от темите тук) стане ли студено неможе да пали на газ.
Написах 1000 глупости за да стигна до това ,което исках да кажа:
Непалещия ГОЛФ сега е с 2 Бриск и 2 от мойте свещи(бяха 6бр. ,когато ми ги дадоха) и сега пали(днес също -8.5градуса)
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Свещи предимно за газ
Някой колега би ли споделил мнение за свещите предлагани предимно за газ - Brisk silver LR15 YS. Интересува ме топлинното число дали е подходящо за ААМ и за ABS мотора.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Свещи предимно за газ
Аз карам с такива, имам и едни БЕРУ с 4 електрода, ама май тези БРИСК силвър са по добри (нали са тези с едно по тънко централно електродче ?) Моля хароата които карат с БЕРУ да не ме плюят много
6 лева/100 км в София ми е разхода на метан ...
6 лева/100 км в София ми е разхода на метан ...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта