Здравейте колеги !!! Решил съм да си монтирам сам газовата уредба на голфчето! За целта ше са ми нужни вашите мнения и опит по въпроса! Имам няколко основни питания към вас и ще съм ви благодарен ако ми помогнете и ми представите някакъв снимков материал от вашите автомобили!
1. Набавил съм си бутилка, изпарител (Ловато, не е вакуумен - има някакъв ел.винтил на него), два винтила (за газта и бензина), тръбички и маркучи.
Значи интересува ме как стоят нещата при вас със:
- бензиновата помпа - прекъсната ли е или постоянно си работи и докато карате на газ, бензина просто си циркулира и си се връща в резервоара през маркучите за излишно гориво или помпата спира да работи щом превключите на газ.
- превключвателя за газ -бензин - првключвателят ви автоматичен ли е или ръчно си го сменяте.Кое е по добрия вариант? Има ли смисъл от автоматичен?
- Имате ли нещо електронно по газовата - имам в предвид някакви емулатори или нещо подобно или всичко си е обикновенно! Съответно имате ли проблеми после с работата на мотора на бензин, с ламба сондата, с компютъра. Изобщо нужни ли са емулатори или може и без тях?
- Каде и как точно ви е поставена плочката на газовата? - ще съм благодарен някой тук ако може да даде някоя снимчица просто да погледна ако е възможно за да се ориентирам.
Много ще съм благодарен на отзовалите се колеги!Благодаря на всички за вниманието!
Поставяне на газова уредба на Голф 3 1.6 ABU
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
При мен бензиновата помпа се изключва на газ. Не ме питай защо и дали е по-добре, защото не мога да отговоря.
Ключето е автоматично - пали на бензин, след достигане на някаква температура позволява превключване на газ - при форсиране до 3к оборота. Има и ръчен режим. Неудобното е, че минава време докато газта стигне до цилиндрите при превключване и се получава едно забиване на носа точно, когато се опитвам да се включа по-бързо в движението на някое кръстовище.
Имам ТАП и го препоръчвам - разликата с него в разхода на гориво е малка, но пък във вървежа е осезаема.
Емулатор нямам, реле за рестартиране не знам дали имам, компа не трупа грешки - винаги върви на бензин нормално, само дето май харчи много.
Плочката е точно след дебитомера. Гърми от време на време и кихалката спасява положението. До сега пораженията са един дебитомер - май 150лв беше, употребяван.
От разхода на газ съм доволен - 8-11 извънградско според зависи от обувките, 13-14 градско. Газовата е Ловато на неизвестна възраст - от изпарителя мирише на газ.
Ключето е автоматично - пали на бензин, след достигане на някаква температура позволява превключване на газ - при форсиране до 3к оборота. Има и ръчен режим. Неудобното е, че минава време докато газта стигне до цилиндрите при превключване и се получава едно забиване на носа точно, когато се опитвам да се включа по-бързо в движението на някое кръстовище.
Имам ТАП и го препоръчвам - разликата с него в разхода на гориво е малка, но пък във вървежа е осезаема.
Емулатор нямам, реле за рестартиране не знам дали имам, компа не трупа грешки - винаги върви на бензин нормално, само дето май харчи много.
Плочката е точно след дебитомера. Гърми от време на време и кихалката спасява положението. До сега пораженията са един дебитомер - май 150лв беше, употребяван.
От разхода на газ съм доволен - 8-11 извънградско според зависи от обувките, 13-14 градско. Газовата е Ловато на неизвестна възраст - от изпарителя мирише на газ.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
pas1.8mi написа:Колегата пита за АБУ двигател,а при него доколкото знам дебитомер няма!Не ти е нужен клапан за бензин(това е инжекцион все пак)-прави се реле за прекъсване на дюзата.
Така е нямам дебитомер! Това с релето не го разбирам! Явно наистина трябва някой да ми разясни повечко или да я карам на газаджия!
Някой може ли да каже какво е ТАП?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
SBobi написа:The_Machine написа:Колега, ако искаш да се видим някоя събота-неделя някъде на по бира ще ти разясня тънкостите, прекалено много са , за да се изпишат в един пост...
ок колега няма проблем! Съгласен съм да се видим само дай някакви координати за да се уточним каде и кога!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=44549

- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
SBobi написа:Damian01 написа:аз съм с ABU и обикновена газова, нямам абсолютно никакви проблеми досега откакто съм я сложил - вече повече от 13 000 км. Ще снимам двигателя и ще ти покажа снимките, колкото е възможно по-скоро.
Благодаря!!! Много ще съм ти благодарен за това
Ще чакам....
Нещо май обещанието не е като даването !!!
Така сега ще се опитам да обесня това с което съм на ясно все пак млад шофъор без много стаж.
Газовото немога да ти кажа каква марка,както и дали бензиновата помпа се изключва когато карам на газ.Ммм превключвача ми е автоматичен т.е. колата пали на бенц и като подам газ до 2000 оборота и сменя автоматично на газ.Естествено можеш на газ да палиш има едно бутонче (ще ти го покажа като направя снимки утре сутринта) задържа се пали на газ но задавиш ли я на газ 15 минути не ти мърдат немошиш да запалиш после за това не е много желателно зимно време.Когато го слагах газовото тоест есента ми казаха да си сложа емулатор който да чисти грешките от компа защото газовата уредба трупала грешки на компа.Но аз не си сложих причината е известна предполагам - финансова въпреки че струваше 35 лв. Наистина компа трупаше грешки но има едно кабелче което ми показаха къде е и не беше свързано никаде но не беше скъсано просто не беше свързано оправиха го и при газене на мотора компа автоматично чисти грешките.А тия емулатори са за пълна инжекция.Ммм разхода извън града незнам колко е защото нямам толкова карано извън града но мисля че е около 8-9 Максимум а в града в големите студове стига до...18 литра на 100 км. Като се има в предвид че колата не е издухана нито е прецакана нещо на 137000 км е направо струна но разхода е такъв както ти казах.Плочката не съм наясно какво е и каква функция има но ще питам и ще ти кажа.
За сега това незнам дали те удовлетворява но с това мога да помогна.
Газовото немога да ти кажа каква марка,както и дали бензиновата помпа се изключва когато карам на газ.Ммм превключвача ми е автоматичен т.е. колата пали на бенц и като подам газ до 2000 оборота и сменя автоматично на газ.Естествено можеш на газ да палиш има едно бутонче (ще ти го покажа като направя снимки утре сутринта) задържа се пали на газ но задавиш ли я на газ 15 минути не ти мърдат немошиш да запалиш после за това не е много желателно зимно време.Когато го слагах газовото тоест есента ми казаха да си сложа емулатор който да чисти грешките от компа защото газовата уредба трупала грешки на компа.Но аз не си сложих причината е известна предполагам - финансова въпреки че струваше 35 лв. Наистина компа трупаше грешки но има едно кабелче което ми показаха къде е и не беше свързано никаде но не беше скъсано просто не беше свързано оправиха го и при газене на мотора компа автоматично чисти грешките.А тия емулатори са за пълна инжекция.Ммм разхода извън града незнам колко е защото нямам толкова карано извън града но мисля че е около 8-9 Максимум а в града в големите студове стига до...18 литра на 100 км. Като се има в предвид че колата не е издухана нито е прецакана нещо на 137000 км е направо струна но разхода е такъв както ти казах.Плочката не съм наясно какво е и каква функция има но ще питам и ще ти кажа.
За сега това незнам дали те удовлетворява но с това мога да помогна.

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта