Според мен алгоритъма е:
- проверяваш изолатора на бобината - случайно да няма нагар от искрене по повърхността.
- проверяваш капачката на делкото - не бива да има нагар (мръсотия която може да се почисти само с спирт не се брои), да не са изядени електродите. Пукнатини са недопустими. Отгоре също трябва да се погледне да не си е направил тока пътечка някъде.
- проверяваш палеца - да няма нагар който не може да се чисти, пукнатини, следи от искрене. Да не е изяден електрода.
Като цяло капачката и палеца са евтини, така че най-добре е при най-малко съмнение да ги смениш.
- после кабелите - добре е да се погледнат на тъмно (ако някъде светка нещо - в кофата), трябва да са меки и гъвкави, никъде да няма пукнатини или следи от искрене. Накрайниците/лулите да са здрави и чисти. Може да се пробва да се намокрят при работещ двигател - не бива да има ефект на работата му.
- накрая свещите - - има много писано, на сайтовете на производителите на свещи има и снимков материал.
Разбира се възможно е свещ да е засрана заради кабел или друго, това трябва да се има предвид.
Свещите са консуматив - ако са износени - може да ги смениш смело ако се съмняваш в тях.
А реглажа - научи се да си го правиш сам, друг начин просто няма.
