Как да сменя един изпарител с друг? Настройки.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
valerko
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как да сменя един изпарител с друг? Настройки.

Мнениеот valerko » Съб 19 апр 2008 18:26


Хора помагайте на несръчния да си върже изпарителя. Имам някакъв който искам да го махам и да сложа тоя дето е на снимката. Сменил съм мембрани, гумички, почистен е и е чистак нов станал. Та ще помоля някой да отдели 5 мин.да драсне някой ред кое къде требе да се върже, коя врътка как да се врътне за да не гръмна.

Изображение

1. Това трябва да е маса...ще го закача на изпарителя.
2. Те тая врътка не знам колко да я отвия пък и не знам за какво е. Някой казват оборот и половина, други само половин оборот.
3. Това май е за празния ход....и тая не знам 1,5 ли или 1/2 оборот.
4. Към маркуча....тоя ще видя къде отива на стария изпарител.
5. и тоя също ще видя.
6. и тоя също ще видя.
4, 5 и 6 кой за какво е? Вода, газ....
7. Тая жица ще вържа към акумулатора.
8. Това е врътката, дето се оттича гадорията....тая единствено ми е ясна :wink:

Значи идеята ми е следната. Да си махна стария изпарител, който е като този долу

Изображение

и на негово място да туря този на горната снимка, но така да го сложа, че да запали колата и да отида на газанализатор, та затова ме вълнуват съвсем бегли центровки да се придвижа на 10-тина км и оттам нататък той да си троши главата :wink: Еми благодаря къща не храни, ама аз все пак ще кажа благодаря на всички отзовали се.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 19 апр 2008 18:34


Водата са ти двата алуминиеви щуцера, които излизат направо от изпарителя, онзи отгоре въртящия се е за газта от изпарителя към плочката , която е поставена на двигателя, двете болтчета за настройка най-добре някой да върти да пали и ти да връткаш докато ги "уцелиш" :) - тя ще си запали самичка като уцелиш сместа ;)

Кабелчето за масата и 7 са едно и също кабелче нищо не връзвай към акумулатора - трябва да имаш още едно , с което да захраниш клапана на изпарителя - ако стария ти изпарител е вакуумен дърпаш кабел от синия кабел на газовия клапан (плюсовия) .

Ми това е общо-взето... ако почетеш малко няма да има смисъл и да ходиш на газанализатор.


valerko
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valerko » Съб 19 апр 2008 19:06


The_Machine написа:Водата са ти двата алуминиеви щуцера, които излизат направо от изпарителя, онзи отгоре въртящия се е за газта от изпарителя към плочката , която е поставена на двигателя, двете болтчета за настройка най-добре някой да върти да пали и ти да връткаш докато ги "уцелиш" :) - тя ще си запали самичка като уцелиш сместа ;)

Кабелчето за масата и 7 са едно и също кабелче нищо не връзвай към акумулатора - трябва да имаш още едно , с което да захраниш клапана на изпарителя - ако стария ти изпарител е вакуумен дърпаш кабел от синия кабел на газовия клапан (плюсовия) .

Ми това е общо-взето... ако почетеш малко няма да има смисъл и да ходиш на газанализатор.


Кабелчетата едното масата, а другото така ли ще си остане стърчащо....не се ли връзва някъде.....що са две тогава? Другото дето викаш от плюса на бобината /на изпарителя/ към клапана ли трябва да се пусне. Стария и той е електрически. Благодаря.


Потребителски аватар
sechko
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот sechko » Съб 19 апр 2008 23:45


Клапаните са еднакви на всички ел. изпарители.То си пише на клапана минус и пл. а фините настройки от сивата пласмасова врътка.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 20 апр 2008 11:53


Явно клапана е бил навит на изпарителя както е на втората снимка и е взето разклонение за масата на клапана :)

Щом и стария е електрически трябва да си имаш кабел за електрическия клапан на изпарителя ;)

Успех!


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Нед 20 апр 2008 20:57


колега The Macnine, какви са по-точно функциите на врътката на изпарителя и тази на маркуча към плочката. Коя за какво е? от коя е за вървежа? :oops: :roll:


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Нед 20 апр 2008 21:03


Позиция 3 (врътката) е за регулиране на бавните обороти, а това на маркуча към плочката (двойник или тройник) е за дебита на газта.

Относно кабелчетата - едното ушенце го свържи към някой от болтовете на капака на изпарителя, а другото към ключа за газ/бензин.


valerko
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valerko » Пон 21 апр 2008 7:57


ikonoma написа:Позиция 3 (врътката) е за регулиране на бавните обороти, а това на маркуча към плочката (двойник или тройник) е за дебита на газта.

Относно кабелчетата - едното ушенце го свържи към някой от болтовете на капака на изпарителя, а другото към ключа за газ/бензин.


:shock еми те и двте са минусови...предполагам, че плюса трябва да е другата клема, която да отива с жица към газовия клапан


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пон 21 апр 2008 15:12


Колега, като за начало май ще трябва да си свалиш газовия клапан от стария изпарител и да го навиеш на новия. Така стърчащия кабел 7 ще си намери мястото като минус на газовия клапан(който ще завиеш). 1 на маса (може и да не е на изпарителя, дори е за предпочитане да не е )
Плюсовета и на двата клапана по аналогичен начин си отиват към плюс където е бил вързан стария(погледни си старите връзки).
Винт 2 го завий докрай на първо време, след това подай плюс директно от акумулатора и започни да развиваш 3 докато чуеш съскането на излизащия газ, ако съска още като го включиш го завий докато спре и започни да развиваш (това го правиш преди да си свързал 6 с маркуча за да чуеш газта. И внимавай при тази манипулация да няма искри от кабелите покрай изпарителя. След това си връзваш плюса там където трябва(от ключа, където е бил стария свързан- при теб е бил този червено-черния) За по сигурно да не се запалиш си закачи маркучите и започни да си играеш с 3 докато запали и след това да постигнеш устойчиви обороти. Може да си поиграеш и с 2 за ниските обороти но ако ти харесат по-добре не го пипай.
4 и 5 са за водата като за предпочитане е 4 да е вход, 5 изход.


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Пон 21 апр 2008 20:44


Колега dandan, благодарности за обяснението. З :D а мен са полезни!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 21 апр 2008 21:04


Peterman потърси из форума за тема от сорта на "настройка на Ловато изпарител" - там съм написал методика за настройка ;)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта