Метан за GTI?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
lio.
Мнения: 118
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Метан за GTI?

Мнениеот lio. » Чет 25 авг 2005 17:30


Golf 3 GTI 8V 2.0. проблемът ми е че го карам много, и ми излиза през носа :( Не искам да си сменям колата :( На този двигател може ли да се сложи такава уредба и ако може колко ще струва и как ще го възприеме колата (конете). Порпочетох малко за метана, големи бутилки - малко изминати километри. Това значи ли че не мога да излезна от София? И ако е така мога ли да имам и бензин и метан?




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 25 авг 2005 17:52


Естествено, че можеш да имаш и метан и бензин, дори и такситата на които им махат резервоара, за да сложат бутилки, пак си оставят малък съд за бензин. На бензин палиш все пак, а и караш от време на време, ако не искаш да ти заминат дюзите.
Колата ти ще понесе метана по същия начин както и пропан-бутана, т.е. хубава и добре монтирана уредба - няма проблеми, при всички останали комбинации - много проблеми.
Лошото при метана както си забелязал са тежките и обемни бутилки, които на малка кола като голфа се отразяват почти пагубно. 100% трябва да забравиш за багажника и да мислиш за подсилване на окачването, ако слагаш повече от една бутилка, а ако искаш да излезеш от София на метан ще ти трябва. Иначе се губи смисъла (и най-вече икономията), ако ще тръгнеш на метан и на половината от пътя ще прехвърлиш на бензин, защото газта е свършила.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Чет 25 авг 2005 20:17


за автомобил с такива габарити определено LPG е по-добре, по ред причини, посочени и от колегата от горният пост.

Допълнително, на този етап няма много метан-станции и ще береш ядове с дозареждането, а то задължително ще ти се налага през 100-150 км.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 25 авг 2005 20:32


musura написа:за автомобил с такива габарити определено LPG е по-добре, по ред причини, посочени и от колегата от горният пост.

Допълнително, на този етап няма много метан-станции и ще береш ядове с дозареждането, а то задължително ще ти се налага през 100-150 км.

А където има станции няма налягане и зареждането става бавно.За опашките няма да говорим.


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Чет 25 авг 2005 21:52


За да не се преповтарям виж какво съм писал тук

Голфът ми беше пълен инжекцион и на метан и бях много доволен ор разхода


Потребителски аватар
lio.
Мнения: 118
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lio. » Пет 26 авг 2005 8:22


ахам
говорих с един пич бакшиш вчера и той каза че масово махали метана защото неможе ли да си позволят на 150 км да чакат по 1 час за гориво


Eгати, къде е далаверата тогава? То по добре да си заменя 2-литровата кола с 1-литрова :( Тоя метан не стига че е скъп като инсталиране, а и не мажеш да се докопаш до него (за зареждане) А и ако сложа 2 или 3 бутилки коета маи ще е много 3, пак ще ходя през седмица да се редя на опашка :( Къде има сервиз за метанови уредби да им закарам колата и да ми кажат какво могат да направят? Имам впредвид някой знае ли сериозен сервиз :) а не от ония дето те правят на маймуна и ти взимат парите само за Добър ден


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Пет 26 авг 2005 11:25


lio. написа:......

За жалост в София е така :(
съвсем др. е положението във Варна, Пловдив, Севлиево и Русе - там колонки има доста и зареждането става за не повече от 15мин.
В София последно докато бях имаше само 1 колонка с 2 шланга за зареждане, за сревнение и в Севлиево има толкова - сам си направи съпоставката. В Пловдив пък са няколко станциите с по няколко колонки.


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Пет 26 авг 2005 12:50


Наистина няма достатъчно метан-станции. И си мисля, че скоро няма и да има по технически причини - не могат да се зареждат с камиони а трябва да са близо до газопровод а тази инфраструктура още не е развита достатъчно.
Иначе е много ефтинко ама е все едно ГСМ-а ти да има покритие само в града като едно време :D


Потребителски аватар
lio.
Мнения: 118
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lio. » Пет 26 авг 2005 17:41


ОК. Така като разбирам, е по на далавера по слаба и евтина кола. То три бутилки ще излезнат към 1200 и чакане по час да ги напълня, а да не говорим че и пружините трябва да сменя, за да не ми се влачи задницата по пътя. Алтернативно гориво има ли? Газта или пропан бутанар какви са им плюсовете и минусите за мойта кола. Всъщност тя става по бавна само когато е на алтернативното гориво, а като е на бензин си е пак 115 коня? Или му разказвам играта за постоянно :(



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта