Проблем с АГУ Golf2/карбуратор/

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Пет 26 авг 2005 16:34


Пич, има един форум Сервизи. Вземи напиши едно мнение за твоя "майстор", опиши подробно как се стига до неговия сервиз и какво е направил на газовата ти уредба но сложи едно-две минусчета в скобки в полето "Заглавие" за да знаят хората и да не ходят там. :lol:




Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Пет 26 авг 2005 16:58


Към itsovt:
Превключвателя за газ бензин, доколкото разбирам, НЕ Е АВТОМАТИЧЕН при теб. Но не това ти е проблема. Възможно е да "давиш" колата едновременно с газ и бензин /вж. по-долу/ но ако спреш на бензин , колата стои цяла нощ и сутринта не палиш от раз на бензин както е било по рано - имаш проблем и следвай съветите по горе.
Към RSI:
Като си прочетох поста разбирам, че не съм съвсем ясен, gruebel, за което се извинявам ама бях ядосан, че са прее***и колата на колегата.
Става въпрос за палене на студена кола, сутрин или след 5-8 часа престой.
Когато предстои паркиране за дълго време (5-8 часа) и е хладно (под 12 С ) е силно препоръчително да се пали на бензин. При инжекционоте това го прави "автоматичното" копче "газ-бензин" ако го има и т нар. "електрически" изпарител. Ако е с "ръчно копче" е добре да се превключи от газ на бензин непосредствено преди спиране, особено ако изпарителя не е т.нар."електрически". При карбураторните двигатели (при тях обикновенно се монтират т.нар. "вакуумни изпарители")се налага ръчно преминаване от газ на бензин поне една-две минути , преди паркиране за по дълго време. /По съответното правило за работа с използваната газова система. (има копчета с въртене, с междинно- неутрално пололжение и т.н.) /
Целта е да се изразходи налична газ в изпарителя до смесителната плочка и по тръбопроводите след магнет вентила за газта. В това време се напълва с бензин обема в карбуратора (т.нар. поплавлъкова камера) колата заработва само на бензин и след това паленето е отново само на бензин. При смесване на газ и бензин при палене обикновенно колата се "дави" свещите се намокрят и трябва да се чака доста време да изсъхнат, което зависи силно от околната температура. В този смисъл майстора е прав, но тук говорим за палене след по-дълъг период. Когато колата е топла , с "вакуумен" изпарител, с "ръчен" превключвател газ-бензин естествено се пали директно на газ-спор няма.
Дано сега съм ясен :wink:
Ако не съм - критикувайте!


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Пет 26 авг 2005 17:28


Според мен можеш да задавиш колата единствено ако превключиш ръчно директно от бензин на газ без да минеш през междинно положение на бутона. Тогава просто бензина, който е останал в камерата на карбуратора се смесва с газта, която си постъпва директно и се дави - логично.
При директно превключване от газ на бензин е хубаво ако си спрял да подадеш малко повече газ (да изфорсираш) за да има време да подкачи бензин без да се налага после да ти подкача на въртене от акумулатора.
Аз лично правех така на добрата ми стара "Самарянка" и никога не съм имал проблем с палене сутрин, но това за 12-те градуса е вярно - слушай колегата. Иначе стават едни ексцесии с изпарителя.......
Сетих се за още нещо - за да не страдате като мен сипвайте в резервоара поне 20-ина кила, а не по 5 лв от време на време. В един момент реших да сипя малко повече и се оказа, че резервоара ми е ръждясал и тече. :lol: (това е проблем, от който VW може и да е застрахован - все пак ладата ръждясва повече и от Опел)

Поздрави,
theater


RSI
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 25 юли 2004 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот RSI » Съб 27 авг 2005 10:12


Благодаря за отговорите. Значи, като стане по-студено ще трябва да почна да спирам на бензин. :)


Гост

Мнениеот Гост » Нед 28 авг 2005 12:54


Прекъснато ли ти е вакуумното маркуче към дистрибуторната капачка :?:


Потребителски аватар
ItsoVT
Мнения: 824
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот ItsoVT » Пон 29 авг 2005 7:53


Значи аз съм бил за голям Smackbum Smackbum Smackbum.Извинявам се на всички които писаха че съм ги подвел и че създадох лошо име на майстора.Ама така става когато човек не разбира :dontknow: .Ходих да видят колата значи смукача си работи като пич ама когато колата е на бенз не са го сложили за газта.А проблема с паленето е пак заради мен :banghead: :dontknow: :banghead: , защото преди да завъртя ключа припомпвах доста с бутончето и то е натъпквало газ и колата се е давела и то яко :banghead:.Днес сутринта натиснах бутончето но умерено и о щастие запали :yeaha: .И мога да кажа че казаха за майстора че е направил всичко супер bowdown bowdown bowdown , така че съжалявам че от незнание му създадох лошо име.Така че за мен проблема е решен и благодарско на всички. Beer :yeaha:


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пон 29 авг 2005 9:56


theater написа:.......В един момент реших да сипя малко повече и се оказа, че резервоара ми е ръждясал и тече. :lol: (това е проблем, от който VW може и да е застрахован


Поне голф2 е 100% застрахован - резервоара му е пласмасов :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта