С плочка или без ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

С плочка или без ?

Мнениеот mafiacartel » Нед 16 мар 2008 2:47


Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: С плочка или без ?

Мнениеот ivo123 » Нед 16 мар 2008 9:39


mafiacartel написа: Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви.


Не върви колата така но на бензин, на газ няма проблем.
Карал съм с пробити щуцери отстрани и отгоре над карбуратора - според мене без плочка беше по-добро вървенето, а при горенето минимална разлика /почти нямаше/.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 16 мар 2008 14:28


С плочка е по-добре.Най-добре с тези с форма на газова горелка! :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: С плочка или без ?

Мнениеот The_Machine » Нед 16 мар 2008 14:37


mafiacartel написа:Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ


Приятелю, като искаш да ти върви колата махни тоя двигател, сложи един КР 136 коня и махни газта!!!
АГУ-то все пак е поставено за икономичност, не за целите на моторните спортове :lol:


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Re: С плочка или без ?

Мнениеот mafiacartel » Вто 18 мар 2008 2:16


The_Machine написа:
mafiacartel написа:Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ


Приятелю, като искаш да ти върви колата махни тоя двигател, сложи един КР 136 коня и махни газта!!!
АГУ-то все пак е поставено за икономичност, не за целите на моторните спортове :lol:


:) Колега отдавна съм си го мислел този варянт ,но за момента търся икономия че постоянно съм в движение и бая ще ми бърка в джоба това КР-че. Търся просто оптималния варянт от този двигател за вървене на Газ. Лятото едни момчета от Враца които се занимават с газаджийство ме бяха посъветвали да махна плочката която представлява нещо като цилиндърче поставено само над едната камера. Много добре били запознати с двигателите на VW . Ta се чудя дали да го пробия. Консултирах се с човека който ми центрова газовата оредба и според него колата дава отлични показатели когато работи на Газ дори с плочка? Затова реших да се допитам до вас колеги :) Поне и ваше мнение да чуя. Все пак небило срамно да се пита. :)


Потребителски аватар
oicho
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот oicho » Вто 18 мар 2008 2:55


е колега то човека дет ти поставя АГУ ти е сложил плочка ако беше по добре щяха да ги правят без плочки.........това за въздуха също е глупост щото едва ли минава максималния капацитет въздух който може да мине през тази дупка ...ако има проблем с въздуха щеше да се дави оттам да намалят газта и после изобщо да не върви колата т.е. да е мн мн мн спаната


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Вто 18 мар 2008 15:37


Незнам колега незнам затова се допитвам до вас ;)


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: С плочка или без ?

Мнениеот Милослав » Сря 19 мар 2008 11:59


The_Machine написа:
mafiacartel написа:Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ


Приятелю, като искаш да ти върви колата махни тоя двигател, сложи един КР 136 коня и махни газта!!!
АГУ-то все пак е поставено за икономичност, не за целите на моторните спортове :lol:


Аааа яла да те метна у половера да видиш дали не е за целите на моторният спорт.
Не си иска полуоските откак си тръгнах от Слатина.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: С плочка или без ?

Мнениеот The_Machine » Сря 19 мар 2008 22:41


Милослав написа:
The_Machine написа:
mafiacartel написа:Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ


Приятелю, като искаш да ти върви колата махни тоя двигател, сложи един КР 136 коня и махни газта!!!
АГУ-то все пак е поставено за икономичност, не за целите на моторните спортове :lol:


Аааа яла да те метна у половера да видиш дали не е за целите на моторният спорт.
Не си иска полуоските откак си тръгнах от Слатина.


Тва са отделни случаи :lol:

Колкото до темата - с щуцери наистина не се намалява сечението на входящите въздушни дифузьори (не и драстично, както при плочката), но пък за да се запази стехеометричното съотношение въздух/газ трябва да се пуска дооста газ, която пък не може да изгори поради ред причини, една от които е недоброто смесване на гориво-въздушната смес подари навлизането й само от една точка, а не както при плочката от множество.


Потребителски аватар
valcosel
Мнения: 155
Регистриран на: Пет 09 ное 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Мнениеот valcosel » Пет 21 мар 2008 13:54


Много често се случва след пробиването стената на карбуратора да се спука! За това според мен в плочката си е майката.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 21 мар 2008 14:48


Е щом искаш газ ,значи търсиш икономия. Колкото и да ти разпробиват карбеца ,няма да могат да ти го направят така да се смесва газта с вуздуха ,както с плочка тип газов котлон (с 20-тина малки дупчици) , гледай да не ти ръгнат няква с 3-4 големи и това да е.
Сега ако беше моноинжекция ,смея да твърдя ,че намаляването на отвора за въздуха ,се компеснира от повдигането на бензиновата дюза и нещата с вървенето са почти накантар ,ама малко се вдига разхода на бенз. Туй от моят опит с ауди 1.3 85 година (карбец) и поло 1.05 91г (моно)


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Нед 23 мар 2008 20:47


А най-добре ако си намериш италянска плочка. Бях първо с BG и после си взех италянска ,коренна разлика. Отворите с по големи даже и на безин не се замисля.


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот V.Nanovski » Пон 24 мар 2008 12:36


последно за карб. кое е по добре плочка с 2 големи отвора или с много ама малки става въпрос за средно вървене и приличен разход 1.6 EZ


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Вто 25 мар 2008 6:41


Това е старата ми плочка. Добър разход на газ, но спъната на бензин. На газ след 110 много трудно се наемаше. Сложих си италянската с по-големи основни отвори . И вместо процеп малки дупки и стана супер.Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Вто 25 мар 2008 8:24


lozan67 снимай и италианската да я видим как изглежда.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan, Google [Bot] и 9 госта