:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Газов инжекцион KOLTEC VG392-ПОМОЩ КОЛЕГИ!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
hanibal
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Газов инжекцион KOLTEC VG392-ПОМОЩ КОЛЕГИ!!

Мнениеот hanibal » Чет 24 апр 2008 23:09


Здравейте на всички.
Както се похвалих преди време си взех Пасат Б5,1999г.,1.8,клима от Италия.Като отидох да я видя ми хареса а и се оказа с газова и реших да я взема.Сега след регистрацията и обслужването реших да пробвам газовата.Сипвах 10л. газ паля и в движе преключвам копчето в положение газ.Лампичката мига 5-6 пъти леко спадат оборотите за момент (все едно преминава ба газ)но,лампичката изгасна а не продъжи да свети червено.Прибрах се от сервиза така , като си мисля че карам на газ.По късно забелязах че, като запаля на бензин и превключа на газ лампичката мига 5-6 пъти спадат оборотите за момент и лампичката изгасва.След и звестно време лампичката светва(червено явно минава на газ)но след изфорсиране оборотите спадат и колата гасне.Това го пробвах няколко пъти на "място" (без да карам колата).Вечерта гледам от 10л. газ няма нищо в бутилката.
Отидох на един газаджия но ми казаха че, това е Холандаска газова и нямат софтуер за нея ,а сичко се прави софтуерно и не може да ми помогне даже се съмнява някъде да има някой ,който да може.Но като му оописах нещата каза че, щом не свети лампичката съм си карал на бензин.Е къде са тоава 10-те литра газ??Може ли да са изтекли без да съм усетил.После се обаждам в сервиз и ми казаха горе-доку същото,нямат софтуер и май няма да могат да ми помоганат но да отида да я пробвам.
Та май положението ми е безнадеждно.Моля хората запознати с гаозовите инжекциони ако могат да помогнат поне със съвети.Ако някой знае сервиз където може да ми помогнат с този модел Колтек да сподели.
Иначе в нет-а открих форум за същия модел.Та разбрах че, компютъра се самообучава ,намерих упътване за поправка на изпарителя и регулиране на налягането.Какви може да са вероятните причини за да неработи газовата??
От горе описаното мисля че ,се получава следното;След превключване в положение газ ,лампичката мига 5-6 пъти и угасва,след известно време светва -явно мминава на газ но след подаване на газ ,мотора се изфорсира и след това оборотите спадат и директо гасне(без да се стабилизира на 900 оборота).
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 25 апр 2008 10:43


Я виж първо дали кранчетата за газта на бутилката са ти развити :)
След това развий тръбичката за газта след газовия клапан и виж чрез моментно подаване на ток (Внимавай с искрите!!!) дали клапана пропуска газ.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 25 апр 2008 18:55


Имам един такъв изпарител ако е там проблема. :D Иначе другото се прави може да се смени и самоия степ мотор. Проблема е да не е в самия комп. на газта.


hanibal
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hanibal » Пон 05 май 2008 22:21


Нямаше ме 10-ина дена и не можех да пиша във форума.Та до къде стигнах с въпросната газова...Колата ми,се оказа че, върви на газ(лампичката свети но много слабо и в началото мислех че не свети) но, от време на време предимно на светофари оборотите падат и гасне.След това трябва да я запаля на бензин, но иначе си преминава на газ нормално.Също така , по някой път колата като че ли се "дави" и после пак си поема нормално.
Писах на един холандец в един чужд форум и човека ми каза следното;за този газов инжекцион не ми трябва (а и май няма) никакъв софтуер за диагностика и настрийка, компютъра се самонастрийва като се остави да работи колата на газ на празен ход,под ключето за превключване има и един проводник с кабелна обувка който , като се удължи и замаси към купето на колата и се подаде контакт без да се пали колата , лампичката започва да мига и показва какви грешки са записани в компютъра на газовата(диагностика), има списък на тези грешки.Човека има и сайт от който може да си поръчаш необходимите резервни част.Нмерих ръководстви как да се ремонтира изпарителя ,как да се почисти редуктора и как да се регулира налягането.Незнам дали ще се справя сам ако се наложи да се прави подобно нещо.
Пишат че е направена така системата че,живота и е почти вечен.
Утре ще прочета грешките от компютъара и ще видим какво ще ме посъветва холандеца.Ще ви държа в течение та ако още хора са като мен да има поне някаква сверлина по въпроса.И ващта помощ е добре дошла :) :)


hanibal
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hanibal » Пет 09 май 2008 16:55


Оказа се че, на един проводник се е разхалабила гайката и не правеше добър контакт.Проводника е свързан към един клапан на дистрибутора.
Искам да ви попитам при преминаване на газ(в момвнта на превключване) нормално ли е оборотите да падат за момент до около 500??


volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Пет 09 май 2008 20:59


hanibal написа:Оказа се че, на един проводник се е разхалабила гайката и не правеше добър контакт.Проводника е свързан към един клапан на дистрибутора.
Искам да ви попитам при преминаване на газ(в момвнта на превключване) нормално ли е оборотите да падат за момент до около 500??


Тц, при мен няма промяна на оборотите при преминаването от бензин на газ.Даже,не усещам кога е превключила.


hanibal
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hanibal » Пет 09 май 2008 21:55


E Добре де каква може да е причината и да го смятам ли това за проблем?


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 10 май 2008 1:45


Еми може да се нарече проблем ама не е голям щом иначе мотора работи добре,филтъра сменял ли си(газовия)


hanibal
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hanibal » Съб 10 май 2008 9:38


Не съм го сменял и понеже не съм запознат къде трябва да се намира този филтър??Универсален ли е или трябва да е за този модел газова??
Забелязах че като подам газ и в първия момент като че ли мотора се "замисля".От какво може да е??


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 10 май 2008 14:59


Еми огледай маркучите около изпарителя и тoзи който е преди инжекторите,в единия край влиза маркуча в другия излиза ще го познаеш ако имаш.Филтъра като се запуши със сяра при подаване на газ обръща на бенз веднага щот не достига газта, колата постоянно прекъсва като е на газ.Та най-добре ако си решил да го сменяш иди до някой газаджия да го смени не е скъп,беше около 20-30 лева май(не помня ще те излъжа)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10083
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Нед 11 май 2008 12:18


Аз лично съм с два филтъра за газта - единия е непосредствено преди изпарителя, на клапана за налягането, а другия след изпарителя, на маркуча към инжекторите.
След инжекторите има един маркуч, който би трябвало да завършва с един датчик с две жици. Това е за налягането и ако е исключен или прекъснат може да ти падат така оборотите.
Иначе наистина трябва да започнеш със смяна филтрите - на 10000км ги сменям аз и немога да ти опиша какво излиза ... :?
След това ти трябва манометър (или както се казва) за да премериш налягането на газта. Слага се на мястото на този датчик за налягане или директно се завива на изхода на инжекторите. Налягането поне при мен е малко на 1 бар. Регулира се от един болт на изпарителя(обикновенно шестограм от опъката страна на маркуча, който вкарва газ)
Успех ;)


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Пон 12 май 2008 10:21


Здравейте,
Моят пасат 1.8Т също е с газов инжекцион КОЛТЕК. От няколко майстори вече разбрах, че няма поддръжка на тази газова в БГ. А проблемът е, че газовата работи след 3500/4000 оборота. При по ниски обороти директно гасне мотора. Ще пробвам да сменя филтърчетата и да отворя изпарителя, да го изчистя и да видя дали ше тръгне, но ми казаха, че даже и да се сменят трябва да се настрои със нейния си софтуер, иначе нямало да се получи. Ако някой знае сервиз, в който да се занимават с такива газови, нека да обади ;)


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Пон 12 май 2008 13:28


Свалих компютъра на ЛПГ-то, но не видях какъв модел е газовата. Пише Koltec EGI само и сервизния номер, нищо друго.


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Пон 12 май 2008 19:14


Погледнах дистрибутора и се оказа, че и мойта уредба е Koltec VG392. Опитах номера с замасяването на свободновисящия конектор зад бутончето за превключване - но лампичката си свети непрекъснато, не примигва и може би няма грешки. Проверих конекторите на стъпковия мотор и другите джаджи, но всичко е наред. Като премине на газ обаче, работи няколко секунди, след което падат оборотите и гасне. Ще сваля изпарителя и филтъра на газта ще изчистя. Има ли някой предположение, какво друго може да е?


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Вто 13 май 2008 19:32


Колега първо пробваи да смениш филтрите на газовият клапан и на газоват фаза,чак след това ако няма ефект пипаи изпарителя че после кои ще ти го реголира като му разбазикаш настроиките при разглабянето.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта