:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Холандски или италиански ГИ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
iztodorov
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот iztodorov » Съб 24 яну 2009 8:52


Здравейте,
след като известно време залитах по идеята да си купя "печка" с цел минимизиране на градските горивни разходи, след двуседмичен размисъл на финала си взех изпитания Пасат 5 1.8 Т. Дойде време да се замисля за ГИ.
Доста четох форума (и други форуми) и се консултирах с колеги и приятели. Всияко това ме насочи към 2-3 основни варианта: БИГАЗ, БРЦ или холандска газова уредба - ПРИНС, която могат да ми монтират в представителството на Ловато до Орион (София).
Понеже знам, че на 99% от Вас карат с италиански ГИ много ми се иска ако има някой който да сподели мнение за холандските ПРИНС.
Друго за което не можах да намеря изчерпателна информация са инжекторите Keihin - цени на ГИ в БГ, ефективност, проблеми и т.н. Не открих колко струва напр. БРЦ с Keihin инжектори и ако разликата е огромна дали изобщо си струва.
Моля, не пишете безмислени постове а също и такива каквито визира колегата Sunny

Sunny написа:
Последно време прекалено често срещам в техническите форуми недообмислени коментари.
Моля ви колеги, имайте предвид че по този начин можете да вкарате някой в ненужни разходи.


Предварително Ви благодаря за вниманито и съветите!




qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот qnis3 » Пон 26 яну 2009 13:05


По добре е да сложиш италянски защото има на много места кадето може да го потдържаш и евентуано части. :D


iztodorov
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот iztodorov » Вто 27 яну 2009 14:45


Няма фенове на лалетата а!?


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот qnis3 » Вто 27 яну 2009 17:23


Да си призная по добре работят някой но те са прекалени скъпи за нашия пазар.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот I4o_naskov » Пет 06 фев 2009 23:36


аз ли4но сам с БРЦ но моята е слагана в Италия и не сам имал проблеми досега.Имам предвит 4е е направена добре и не е пипана от наши майстори.Така 4е си прецени в избора :да:


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот kirhadj » Сря 11 фев 2009 21:46


Здрасти колега,
Аз съм с пасат 1.8Т и карам с българската фобос и съм доволен. Единствения проблем е докато направят настройката майсторите (защото не разбират или не им се занимава много), но има един газаджия, който ги настройва много добре и разхода е едно към едно с бензина, а и цената не е висока.


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот musuibie » Вто 03 мар 2009 11:38


Дай го тоз майстор, не го крий, че и ние да се видим у приличен разход, и добър вървеж :wink:


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот kirhadj » Нед 05 апр 2009 10:05


Като влизате в Илиенци от към София на площадчето в ляво под диагонал и след това втората в дясно. Или след площадчето по главната улица на втората в ляво и след 10м в ляво е сервиза. Шефа се казва Павел. Много съм доволен от него.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Холандски или италиански ГИ?

Мнениеот Чудомир » Сря 08 апр 2009 22:36


iztodorov написа:Понеже знам, че на 99% от Вас карат с италиански ГИ много ми се иска ако има някой който да сподели мнение за холандските ПРИНС.


Аз карам с Принс уредба. Гледам, че си нов, затова ще ти кажа, че карам Пасат 5.5 V6 193 коня и съм точно с Кеихин инжектори. Газовата на Принс е избор номер 1 в Германия за големи двигатели, ако искаш да дадеш малко повече, ама да ти е мирна главата. Което не значи, че с БРЦ ще имаш проблеми. Зависи от двигателя и най-вече от газаджията.
Имам на едната кола БРЦ (не е ГИ, но има ламбда контрол), а другата кола е пасата. И при двете не съм имал никви проблеми. БРЦто е минало вече 50 000 км, Принс-а е на 32 000. При Принса имаш филтър за смяна и моя газаджия се кълне във специалните свещи за газ: NGK BKR6EIX-LPG

Ако не е тайна: Дай някви цени за монтажа на Принс в БГ, да сверя часовника.

П.С. Принса е по-скъп, както каза колегата по-горе. ОСвен това ме изненада, че БРЦ в Пловдив вече не предлагат Кеихин инжектори, а преди можеше да избираш. Според мен идват скъпи за БГ пазара и затова са ги спряли.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: predator4o и 20 госта