Здравейте,
след като известно време залитах по идеята да си купя "печка" с цел минимизиране на градските горивни разходи, след двуседмичен размисъл на финала си взех изпитания Пасат 5 1.8 Т. Дойде време да се замисля за ГИ.
Доста четох форума (и други форуми) и се консултирах с колеги и приятели. Всияко това ме насочи към 2-3 основни варианта: БИГАЗ, БРЦ или холандска газова уредба - ПРИНС, която могат да ми монтират в представителството на Ловато до Орион (София).
Понеже знам, че на 99% от Вас карат с италиански ГИ много ми се иска ако има някой който да сподели мнение за холандските ПРИНС.
Друго за което не можах да намеря изчерпателна информация са инжекторите Keihin - цени на ГИ в БГ, ефективност, проблеми и т.н. Не открих колко струва напр. БРЦ с Keihin инжектори и ако разликата е огромна дали изобщо си струва.
Моля, не пишете безмислени постове а също и такива каквито визира колегата Sunny
Sunny написа:
Последно време прекалено често срещам в техническите форуми недообмислени коментари.
Моля ви колеги, имайте предвид че по този начин можете да вкарате някой в ненужни разходи.
Предварително Ви благодаря за вниманито и съветите!

Холандски или италиански ГИ?
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Холандски или италиански ГИ?
По добре е да сложиш италянски защото има на много места кадето може да го потдържаш и евентуано части. 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 10:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Холандски или италиански ГИ?
Няма фенове на лалетата а!?
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Холандски или италиански ГИ?
Да си призная по добре работят някой но те са прекалени скъпи за нашия пазар.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Холандски или италиански ГИ?
аз ли4но сам с БРЦ но моята е слагана в Италия и не сам имал проблеми досега.Имам предвит 4е е направена добре и не е пипана от наши майстори.Така 4е си прецени в избора 

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Холандски или италиански ГИ?
Здрасти колега,
Аз съм с пасат 1.8Т и карам с българската фобос и съм доволен. Единствения проблем е докато направят настройката майсторите (защото не разбират или не им се занимава много), но има един газаджия, който ги настройва много добре и разхода е едно към едно с бензина, а и цената не е висока.
Аз съм с пасат 1.8Т и карам с българската фобос и съм доволен. Единствения проблем е докато направят настройката майсторите (защото не разбират или не им се занимава много), но има един газаджия, който ги настройва много добре и разхода е едно към едно с бензина, а и цената не е висока.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Холандски или италиански ГИ?
Дай го тоз майстор, не го крий, че и ние да се видим у приличен разход, и добър вървеж 

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Холандски или италиански ГИ?
Като влизате в Илиенци от към София на площадчето в ляво под диагонал и след това втората в дясно. Или след площадчето по главната улица на втората в ляво и след 10м в ляво е сервиза. Шефа се казва Павел. Много съм доволен от него.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Холандски или италиански ГИ?
iztodorov написа:Понеже знам, че на 99% от Вас карат с италиански ГИ много ми се иска ако има някой който да сподели мнение за холандските ПРИНС.
Аз карам с Принс уредба. Гледам, че си нов, затова ще ти кажа, че карам Пасат 5.5 V6 193 коня и съм точно с Кеихин инжектори. Газовата на Принс е избор номер 1 в Германия за големи двигатели, ако искаш да дадеш малко повече, ама да ти е мирна главата. Което не значи, че с БРЦ ще имаш проблеми. Зависи от двигателя и най-вече от газаджията.
Имам на едната кола БРЦ (не е ГИ, но има ламбда контрол), а другата кола е пасата. И при двете не съм имал никви проблеми. БРЦто е минало вече 50 000 км, Принс-а е на 32 000. При Принса имаш филтър за смяна и моя газаджия се кълне във специалните свещи за газ: NGK BKR6EIX-LPG
Ако не е тайна: Дай някви цени за монтажа на Принс в БГ, да сверя часовника.
П.С. Принса е по-скъп, както каза колегата по-горе. ОСвен това ме изненада, че БРЦ в Пловдив вече не предлагат Кеихин инжектори, а преди можеше да избираш. Според мен идват скъпи за БГ пазара и затова са ги спряли.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: predator4o и 20 госта