С плочка или без ?
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
С плочка или без ?
Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: С плочка или без ?
mafiacartel написа: Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви.
Не върви колата така но на бензин, на газ няма проблем.
Карал съм с пробити щуцери отстрани и отгоре над карбуратора - според мене без плочка беше по-добро вървенето, а при горенето минимална разлика /почти нямаше/.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: С плочка или без ?
mafiacartel написа:Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ
Приятелю, като искаш да ти върви колата махни тоя двигател, сложи един КР 136 коня и махни газта!!!
АГУ-то все пак е поставено за икономичност, не за целите на моторните спортове

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: С плочка или без ?
The_Machine написа:mafiacartel написа:Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ
Приятелю, като искаш да ти върви колата махни тоя двигател, сложи един КР 136 коня и махни газта!!!
АГУ-то все пак е поставено за икономичност, не за целите на моторните спортове



е колега то човека дет ти поставя АГУ ти е сложил плочка ако беше по добре щяха да ги правят без плочки.........това за въздуха също е глупост щото едва ли минава максималния капацитет въздух който може да мине през тази дупка ...ако има проблем с въздуха щеше да се дави оттам да намалят газта и после изобщо да не върви колата т.е. да е мн мн мн спаната
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: С плочка или без ?
The_Machine написа:mafiacartel написа:Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ
Приятелю, като искаш да ти върви колата махни тоя двигател, сложи един КР 136 коня и махни газта!!!
АГУ-то все пак е поставено за икономичност, не за целите на моторните спортове
Аааа яла да те метна у половера да видиш дали не е за целите на моторният спорт.
Не си иска полуоските откак си тръгнах от Слатина.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: С плочка или без ?
Милослав написа:The_Machine написа:mafiacartel написа:Колеги искам да ви попитам дали ще има разлика ако махна плочката на карбуратора ми и вкарам директно от страни маркуча за газовото. Тъй като ми бяха казали че самата плочка намалява притока на въздух и така колата се спъва и невърви. Двигателя е 1.6 /75 pH ЕZ
Приятелю, като искаш да ти върви колата махни тоя двигател, сложи един КР 136 коня и махни газта!!!
АГУ-то все пак е поставено за икономичност, не за целите на моторните спортове
Аааа яла да те метна у половера да видиш дали не е за целите на моторният спорт.
Не си иска полуоските откак си тръгнах от Слатина.
Тва са отделни случаи

Колкото до темата - с щуцери наистина не се намалява сечението на входящите въздушни дифузьори (не и драстично, както при плочката), но пък за да се запази стехеометричното съотношение въздух/газ трябва да се пуска дооста газ, която пък не може да изгори поради ред причини, една от които е недоброто смесване на гориво-въздушната смес подари навлизането й само от една точка, а не както при плочката от множество.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Е щом искаш газ ,значи търсиш икономия. Колкото и да ти разпробиват карбеца ,няма да могат да ти го направят така да се смесва газта с вуздуха ,както с плочка тип газов котлон (с 20-тина малки дупчици) , гледай да не ти ръгнат няква с 3-4 големи и това да е.
Сега ако беше моноинжекция ,смея да твърдя ,че намаляването на отвора за въздуха ,се компеснира от повдигането на бензиновата дюза и нещата с вървенето са почти накантар ,ама малко се вдига разхода на бенз. Туй от моят опит с ауди 1.3 85 година (карбец) и поло 1.05 91г (моно)
Сега ако беше моноинжекция ,смея да твърдя ,че намаляването на отвора за въздуха ,се компеснира от повдигането на бензиновата дюза и нещата с вървенето са почти накантар ,ама малко се вдига разхода на бенз. Туй от моят опит с ауди 1.3 85 година (карбец) и поло 1.05 91г (моно)
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти: